Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Αρχαία Αίγυπτος: Ο Μεγάλος Λαβύρινθος






Ο Κόσμος της αρχαίας Αιγύπτου κρύβει πολλά μυστικά:
Υπάρχουν πολλά αρχαία κείμενα που μιλούν για μια κολοσσιαία κατασκευή, μεγαλύτερη και από τις διάσημες πυραμίδες της Αιγύπτου. Πρόκειται για τον λεγόμενο “Μεγάλο Λαβύρινθο” που βρίσκεται κάτω από την άμμο της Αιγύπτου. Στο εσωτερικό του σύμφωνα με αρχαίους ιστορικούς βρίσκονται παλάτια, αίθουσες και διάδρομοι. Ένας κόσμος υπόγειος που χρονολογείται πάνω από 15.000 χρόνια. 


Οι Αιγυπτιολόγοι προσπαθούν να τον εντοπίσουν, αλλά δεν τα έχουν καταφέρει. Δεν είναι γνωστές οι αιτίες της εξαφάνισης του και τώρα κανένας δεν μπορεί να τον βρει. Είναι σαν να έχει σκεπαστεί με ένα μανδύα άμμου. Πολλοί είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν αυτόν τον “Μεγάλο Λαβύρινθο” μέχρι τον 2ο αιώνα μ. Χ., ημερομηνία κατά την οποία εξαφανίζεται με τρόπο λίγο μυστηριώδη. Αλλά, ευτυχώς, κάποιοι μπόρεσαν να αφήσουν μαρτυρία για αυτό το κολοσσιαίο έργο. 


Ανάμεσα σε αυτούς είναι ο Έλληνας Ιστορικός Ηρόδοτος από την Αλικαρνασσό, που θεωρείται ο πατέρας της Ιστορίας. Επισκέφτηκε την Αίγυπτο, περίπου, το 450 π. Χ. Γι' αυτό το ταξίδι μιλά στο 2ο Βιβλίο (Ευτέρπη) που ανήκει στο έργο του Μεγάλη Ιστορία, όπου συγκεντρώνει τους πολέμους μεταξύ Ελλάδας και Περσίας. Στο βιβλίο μιλά για τη ζωή και τις συνήθειες της αιγυπτιακής κοινωνίας της εποχής του, για όλα που είχε δει, αυτοπροσώπως και που του είχαν διηγηθεί οι οικοδεσπότες του, οι ιερείς της Μέμφιδας. 


Ο Ηρόδοτος γράφει στο βιβλίο του για την ύπαρξη ενός θρυλικού Λαβυρίνθου, στην όαση Φαγιούμ που περιείχε μέχρι 1500 δωμάτια και αίθουσες υπόγειες. Στο βιβλίο 2ο (Ευτέρπη) διηγείται τα εξής: “148. (...) έφτιαξαν ένα λαβύρινθο, λίγο πάνω από τη λίμνη Μοίρια, που βρίσκεται κοντά στην πόλη των Κροκοδείλων. Εγώ τον είδα και αλήθεια είναι ανώτερος απ' όσο λένε. Εάν κάποιος έβαζε όλα τα κτίρια και τις κατασκευές των Ελλήνων θα έβρισκε ότι δαπανήθηκαν λιγότερος κόπος και χρήμα για την κατασκευή τους, από όσα δαπανήθηκαν για την δημιουργία αυτού του Λαβυρίνθου. Αν και οι πυραμίδες είναι χωρίς αμφιβολία άξιες λόγου και κάθε μία από αυτές αντάξια των μεγάλων ελληνικών έργων, ο λαβύρινθος όμως είναι τόσο μεγαλοπρεπής που ξεπερνάει ακόμα και τις πυραμίδες. 

Έχει 12 γειτονικά παλάτια σκεπασμένα, τα οποία τα περιβάλλει εξωτερικά ένας τοίχος συνεχής. Έξι από αυτά κοιτούν στον Βορρά και έξι στον Νότο. Τα δωμάτια είναι πανομοιότυπα. Υπόγεια και ανώγεια, 3000 σε αριθμό, 1500 σε κάθε επίπεδο. Τα ανώγεια δωμάτια τα έχω δει και τα έχω περπατήσει εγώ ο ίδιος, και μιλώ για αυτά γιατί τα έχω παρατηρήσει. Τα υπόγεια τα γνωρίζω από διηγήσεις, γιατί οι Αιγύπτιοι επιστάτες δεν ήθελαν με κανέναν τρόπο να μου τα δείξουν, λέγοντας ότι εκεί κάτω βρίσκονταν οι νεκροθήκες των 12 βασιλέων που έκτισαν τον Λαβύρινθο, καθώς και οι νεκροθήκες των Ιερών Κροκοδείλων. (...) “ 
Διάγραμμα του "Μεγάλου Λαβυρίνθου"


Τι ήταν αυτό που έκρυβαν στα υπόγεια δώματα που οι Ιερείς δεν ήθελαν να δείξουν στον Ηρόδοτο;Τι είδος πλασμάτων βρίσκονταν στις λειψανοθήκες των ιερών Κροκοδείλων που ανέφεραν οι ιερείς; 


Ο Ηρόδοτος συνεχίζει τη διήγηση περιγράφοντας τεράστια παλάτια και την ύπαρξη μιας πυραμίδας που βρισκόταν παραπλεύρως:

Στα επάνω πατώματα θαυμάζεις έκπληκτος και μπερδεμένος τα δωμάτια και τα μεταξύ τους περάσματα. Οι διάδρομοι είναι ελικοειδείς αλλά και δαιδαλώδεις, καθώς περνάς από αίθουσες σε δωμάτια και από εκεί σε στοές και μετά σε άλλες αίθουσες και σάλες. Οι οροφές αυτών των κτισμάτων και οι τοίχοι τους είναι σκεπασμένοι με ανάγλυφα και μορφές από μάρμαρο. Κάθε ένα από τα παλάτια περιβάλλεται από μία αψιδωτή στοά με κολώνες από λευκό μάρμαρο πολύ καλά δουλεμένο. Σε μια γωνιά του Λαβυρίνθου υπάρχει μια πυραμίδα, στην οποία πας από ένα δρόμο φτιαγμένο κάτω από το έδαφος.“ 

Όμως, ο Ηρόδοτος δεν είναι ο μόνος που ανέφερε τον Μεγάλο Λαβύρινθο. Ο Έλληνας ιστορικός Στράβων στα Γεωγραφικά, έγραψε τα εξής: “Μεγάλο μέρος του Λαβυρίνθου βρισκόταν σε απόλυτο σκοτάδι. Και λέγεται ότι μερικές πόρτες, όταν άνοιγαν, έκαναν ένα ανατριχιαστικό θόρυβο. “ 

Επίσης, ο Πλίνιος ο πρεσβύτερος περιγράφει τον υπόγειο Λαβύρινθο σαν “σκοτεινές στοές με πέτρινες κολώνες, αγάλματα θεών και βασιλέων και κάθε είδους αποκρουστικής κατασκευής." 

Άλλοι ιστορικοί που τον αναφέρουν είναι ο Διόδωρος ο Σικελιώτης, στην Ιστορική Βιβλιοθήκη του, ο Πομπόνιος Μέλα στο βιβλίο του Χωρογραφία και ο Μανέθων στην Ιστορία της Αιγύπτου. Όλοι περιγράφουν ότι το εσωτερικό του έχει πολύ ψηλές οροφές, αίθουσες τεράστιες, αψιδωτές στοές και ελικοειδείς σκάλες με δυσκολία στην πρόσβαση τους. Επίσης, γράφουν για την ύπαρξη ανεξάρτητων κτισμάτων με πόρτες που μπορούσαν να τις ανοίξουν μόνο κάποιοι μυημένοι, χάρη στη μυστική γνώση που τους είχαν μεταφέρει. 

Στα αρχαία κείμενα λέγεται ότι μερικοί τοίχοι μπορούσαν να κινηθούν γεγονός που μετέτρεπε το χώρο σ' ένα αληθινό λαβύρινθο. Μιλούν, επίσης, για ανθρώπους που παγιδεύτηκαν στους εσωτερικούς ελικοειδείς διαδρόμους και έχασαν την ζωή τους. 


Από τη άλλη πλευρά, οι κάτοικοι εκείνων των περιοχών είχαν τόσο φόβο γι' αυτόν τον τόπο που προσπαθούσαν να μην πλησιάζουν προς τα εκεί. Ο φόβος ήταν ο καλύτερος τρόπος για να κρατούν μακριά τους περίεργους. Κανένας δεν γνωρίζει τη χρησιμότητα που είχε αυτή η μεγάλη κατασκευή. Κάποιοι ιστορικοί πιστεύουν ότι την χρησιμοποιούσαν τα πιο σημαντικά πρόσωπα εκείνης της εποχής, γιατί για το λαό ήταν απαγορευμένη περιοχή. 

Λέγεται ότι ήταν ένα ιερό κέντρο όπου είχαν πρόσβαση μόνο οι εκλεκτοί για να μυηθούν στα μυστήρια της μαγείας και του αποκρυφισμού. Η πλειονότητα των ιστορικών συμφωνούν ότι ο Μεγάλος Λαβύρινθος είχε χαρακτήρα θρησκευτικό και φυλασσόταν από ιερείς που δεν άφηναν κανέναν να επισκέπτεται τα υπόγεια δωμάτια, των οποίων το περιεχόμενο έχει παραμείνει απολύτως μυστικό. 

Ίσως να ήταν ένας χώρος όπου γίνονταν θυσίες σε όλους τους θεούς της Αιγύπτου και επίσης χώρος όπου συγκεντρώνονταν τα πιο επιφανή πρόσωπα του βασιλείου. Μπορεί στις μεγάλες αίθουσες να φυλάγονταν έγγραφα σχετικά με την ιστορία της Αιγύπτου και οι αστρονομικές γνώσεις της εποχής σε ιερογλυφική γραφή. Οι θρύλοι της εποχής έλεγαν ότι σε εκείνο το μέρος βρίσκονταν ο κύκλος του χρυσού, ένα μυθικό δωμάτιο που αναφέρεται στο Βιβλίο των Νεκρών και που ήταν φτιαγμένο από γρανίτη και επικαλυμμένο με χρυσό. 

Όμως, που βρίσκεται ο Μεγάλος Λαβύρινθος; Ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι ήταν κοντά σε μια λίμνη που ονομάζεται Μοίρια και στο χωριό Αλ Φαγιούμ που τότε ονομαζόταν  πόλη των Κροκοδείλων. 

Συγκεκριμένα, ο Ηρόδοτος, λέει: 149.“ (...) προκαλεί ακόμα μεγαλύτερο θαυμασμό η λίμνη που λέγεται Μοίρια, κοντά στην οποία βρίσκεται ο Λαβύρινθος (...) Στο κέντρο της λίμνης ανυψώνονται δύο πυραμίδες, κάθε μία από τις οποίες υπερέχει 50 οργιές από την επιφάνεια του νερού. Κάτω από το νερό το κάθε οικοδόμημα είναι άλλο τόσο. (...) Το νερό της λίμνης ...έρχεται δια μέσου ενός καναλιού από τον Νείλο. “ 

Η πλειονότητα των αιγυπτιολόγων, όπως ο Flinders Petrie, έχουν τοποθετήσει τον Μεγάλο Λαβύρινθο στην Χαουάρα μία πόλη που βρίσκεται 90 χλμ. Νοτίως του Καΐρου στην είσοδο της Όασης Αλ Φαγιούμ. 

Το έτος 2008 έγινε έρευνα με γεωραντάρ στην πόλη Χαουάρα με σκοπό την εύρεση της μεγάλης κατασκευής. Έγιναν πολλές σαρώσεις με το ραντάρ στην περιοχή από την εξερευνητική Αποστολή Mataha, το βελγικό Πανεπιστήμιο της Γάνδης και άλλους δημόσιους οργανισμούς. Το ραντάρ έδειχνε μία μεγάλη κατασκευή που συνέπιπτε με την περιγραφή του Ηροδότου και των άλλων ιστορικών. 

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε και ακόμα δεν υπάρχουν ειδήσεις γι' αυτήν την έρευνα. Γιατί δεν έχει ερευνηθεί και ανασκαφεί η περιοχή που θα μπορούσε να είναι ένα από τα μεγαλύτερα ευρήματα της ιστορίας; Ο λόγος είναι ο ίδιος όπως και σε άλλες περιπτώσεις. Ο Zahi Hawas ο τότε Αιγύπτιος υπουργός Αρχαιοτήτων απαγόρευσε στα μέλη της αποστολής να δημοσιεύσουν στοιχεία γι' αυτό το εύρημα και από τότε δεν υπάρχει καμιά άλλη πληροφορία. Αλλά οι ερευνητές για να συλλέξουν πληροφορίες πρέπει να κάνουν και ανασκαφές, αυτό όμως δεν τους το επέτρεψαν. 

Όμως, αυτό δεν ήταν το μοναδικό εμπόδιο. Φτιάχτηκε και ένα κανάλι με τέτοιον τρόπο ώστε η περιοχή να χωριστεί σε δύο μέρη. Σήμερα η περιοχή είναι βυθισμένη σε υπόγεια νερά και είναι πιθανόν να συμβαίνει το ίδιο και με τον Μεγάλο Λαβύρινθο. 

Τι κρύβεται κάτω από την έρημο της Αιγύπτου και γιατί υπάρχουν τόσα εμπόδια στις έρευνες; Τότε οι ιερείς τον έκρυψαν από τον Ηρόδοτο και το λαό και τώρα οι αιγυπτιακές αρχές. Το μυστικό του Λαβυρίνθου φυλάγεται καλά εδώ και τόσους αιώνες. 

Είναι πιθανόν αυτό να οφείλεται στις λειψανοθήκες των παράξενων πλασμάτων που βρίσκονταν κάτω από Μεγάλο Λαβύρινθο και που οι ιερείς δεν θέλησαν να δείξουν στον Ηρόδοτο. Ίσως αυτό το εύρημα να ήταν η τελική απόδειξη ότι εκείνοι οι βασιλείς ή θεοί δεν ήταν ανθρώπινα πλάσματα ή πιθανότατα η απόδειξη για έναν χαμένο πολιτισμό. 

Ποιος ξέρει; Γι' αυτό που δεν υπάρχει αμφιβολία είναι ότι η ανακάλυψη θα μπορούσε να είχε αλλάξει την Ιστορία της ανθρωπότητας.

Πηγή: tierrademisterios.com





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκ

Enuma Elish: Το βαβυλωνιακό Ποίημα της Δημιουργίας

Ο βαβυλωνιακός κόσμος μας διηγείται τη δική του εκδοχή για την Δημιουργία του Κόσμου, στο Enuma Elish (Ενούμα Έλις), το  Ποίημα της Δημιουργίας. Περιγραφή του Enuma Elish Γνωστό, επίσης, ως Ποίημα της Δημιουργίας , το Enuma Elish , είναι μια ποιητική σύνθεση βαβυλωνιακής προέλευσης, αποτελούμενη από επτά πινακίδες σφηνοειδούς γραφής, από, περίπου, εκατόν δεκαπέντε έως εκατόν εβδομήντα σειρές, που  χρονολογούνται από τον 18ο ή 17ο αιώνα π.Χ. Σύμφωνα με τους ιστορικούς, αυτό το έργο, που προέρχεται από την Βαβυλώνα, βρέθηκε ανάμεσα στα ερείπια της βιβλιοθήκης του Ασσουρμπανιπάλ, που βρισκόταν στην αρχαία πόλη Νινευή. Οι ειδικοί λένε ότι είναι μια μυθολογική ιστορία που προτίθεται να διηγηθεί τη δημιουργία του γνωστού κόσμου. Η θεματολογία του Enuma Elish Η πλοκή αυτού του μύθου, αρχίζει να εξελίσσεται χρονικά σε μία εποχή πριν από τη δημιουργία της ανθρωπότητας, που περιγράφεται ως η στιγμή που ο ουρανός και η γη δεν είχαν ακόμα ένα όνομα. Σύμφωνα

Η παράξενη περίπτωση των Gillian &Jennifer Pollock: τα Δίδυμα κορίτσια που πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται από την ίδια μητέρα

Ο Κόσμος των ιστοριών μετενσάρκωσης, μας διηγείται την παράξενη ιστορία της οικογένειας Pollock. Αλήθεια ή ευσεβής πόθος των γονέων; O John και η Florence Pollock ζούσαν στο Hexham της Αγγλίας και μετά τον γάμο τους έφεραν στον κόσμο δυο κόρες, τις Jacqueline και την Joanna. Στις 5 Μαΐου του 1957 η εξάχρονη Jacqueline, η εντεκάχρονη Joanna και ο φίλος τους Anthony Layden συναντήθηκαν για να πάνε στην εκκλησία. Στον δρόμο προς την εκκλησία ένας οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να παρασύρει τα τρία παιδιά και να χάσουν τη ζωή τους ακαριαία. Οι δύο γονείς συντετριμμένοι απο τον χαμό των κοριτσιών τους ζούσαν με την ελπίδα της γέννησης ενός άλλου παιδιού. Ένα χρόνο αργότερα η Florence έμεινε έγκυος. Αν και ο ιατρός τους διαβεβαίωνε πως θα έφερναν στον κόσμο ένα μωρό ο John διαφωνούσε μαζί του και υποστήριζε πως η γυναίκα του κυοφορούσε δίδυμα πιστεύοντας πως θα ερχόταν στον κόσμο μετενσαρκωμένες οι δυο χαμένες του κόρες. Στις 4 Οκτωβρίου του 1958 ο John επαληθεύ

Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά Οι αδελφές της Σταχτοπούτας, που συχνά αναφέρονται σαν οι Άσχημες Αδελφές, δεν είναι πάντα εξωτερικά άσχημες. Σε μερικές παραλλαγές είναι πολύ όμορφες εξωτερικά αλλά φανερώνουν μιαν εσωτερική και πνευματική ασχήμια. Στη γερμανική παραλλαγή έχουν "όμορφο πρόσωπο αλλά κακή καρδιά" και αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις του κακού που βρίσκονται στην αγένεια, την απληστία, τη ζήλεια και τη ματαιοδοξία. Η μητριά αντιπροσωπεύει τη σκοτεινή και καταστροφική όψη της γυναικείας φύσης, που σε άλλα παραμύθια τη βλέπουμε στην κακιά μάγισσα. Οι μητριές, όπως αυτές της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης, συμβολίζουν ακόμη τον Χαμένο Παράδεισο και τη σκληρή πραγματικότητα ενός κόσμου, στον οποίο το άτομο αντιμετωπίζει αυτή τη σκοτεινή πλευρά της Μεγάλης Μητέρας. Σε μερικές παραλλαγές, η νεκρή μητέρα της Σταχτοπούτας παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Εμφανίζεται στην κόρη της δίνοντάς της μαγικά ξόρκια, ή εμφανίζετα

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες