Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης



Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν.

Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέζικη πρωτεύουσα θα διαπιστώσει πως υπάρχουν δεκάδες οργανωμένες περιηγήσεις στα παλιά στοιχειωμένα σοκάκια της πόλης. 

Το Κάστρο του Εδιμβούργου, ένα υπέροχο φρούριο 900 ετών πάνω σε ένα βράχο, το οποίο είναι ορατό από μίλια μακριά θεωρείται το σήμα κατατεθέν της πόλης... αλλά και ένα από τα πιο στοιχειωμένα κάστρα της Σκωτίας. Πολλοί από τους επισκέπτες έχουν αναφέρει πως έχουν ξαφνικά νιώσει το χώρο να παγώνει, έχουν ακούσει παράξενους θορύβους και δει περίεργες σκιές. Σύμφωνα με τους μύθους πρόκειται για κάποιους από τους μόνιμους αιώνιους, πλέον, «κατοίκους» του κάστρου.

Το Κάστρο του Εδιμβούργου 

Το νεκροταφείο Greyfriars Kirkyard βρίσκεται στην παλιά πόλη και είναι βγαλμένο μέσα από τα πιο τρομαχτικά θρίλερ. Με το πρώτο βήμα που θα κάνετε μέσα στο νεκροταφείο θα νιώσετε την ατμόσφαιρα να αλλάζει, να γίνεται πιο βαριά σχεδόν αποπνικτική σαν κάτι να σας παρακολουθεί από μια σκοτεινή γωνιά. Η ιστορία του Greyfriars Kirkyard είναι γεμάτη από πολλούς θρησκευτικούς διωγμούς κατά τη διάρκεια του 17ου αιώνα. Το ανατριχιαστικό «Μαύρο Μαυσωλείο» είναι ο τελευταίος τόπος ανάπαυσης του Sir George Mackenzie, πρώην Λόρδου Εισαγγελέα. Σε αυτό το συγκεκριμένο σημείο έχουν σημειωθεί πάνω από 500 καταγεγραμμένα περιστατικά επίθεσης του πολτεργκάιστ του Mackenzie αφότου  διαταράχτηκε η ησυχία του από έναν άστεγο που αναζητούσε καταφύγιο. Σύμφωνα με μαρτυρίες μερικοί από τους επισκέπτες έχουν διαμαρτυρηθεί για μώλωπες, γρατσουνιές, ενώ δεν έχουν λείψει τα περιστατικά λιποθυμιών.

Παλιά ταφόπλακα στο νεκροταφείο Greyfriar's Kirkyard

Μεταξύ το 1827 και το 1829 στην περιοχή του Γουέστ Πορτ του Εδιμβούργου οι διαβόητοι δολοφόνοι Γουίλιαμ Μπερκ και Γουίλιαμ Χέιρ σκότωναν ανυποψίαστους περαστικούς και πωλούσαν τα πτώματα στην Ιατρική Σχολή της πόλης. Λόγω των επιστημονικών και ιατρικών ερευνών που διεξάγονταν τότε η «ανάγκη» για πτώματα αυξήθηκε, ως αποτέλεσμα δημιουργήθηκε στη μαύρη αγορά ένα κύκλωμα το οποίο έκλεβε πτώματα τα οποία στη συνέχεια πουλούσε στην Ιατρική Σχολή. Ήταν η τέλεια κάλυψη για τους δύο κατά συρροή δολοφόνους οι οποίοι πούλησαν τα 16 πτώματα των θυμάτων τους στον Δόκτωρ Ρόμπερτ Νοξ στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου για τα μαθήματα ανατομίας.

Τα μεταφυσικά φαινόμενα δεν σταματάνε, όμως, στην επιφάνεια του Εδιμβούργου. Υπάρχει ένας στοιχειωμένος κόσμος στα έγκατα της όμορφης πρωτεύουσας της Σκωτίας.

Το Σοκάκι της Μαίρη Κινγκ είναι θαμμένο κάτω από το Βασιλικό Μίλι του Εδιμβούργου. Εκεί κρύβεται ένα σκοτεινό μυστικό της πόλης: ένας λαβύρινθος από δρομάκια οπού ο χρόνος φαίνεται να έχει παγώσει στον 17ο αιώνα. Για πάνω από δύο αιώνες οι δρόμοι θαμμένοι στη γη, παρέμειναν κλειστοί στο κοινό. Ο λόγος είναι το ανατριχιαστικό παρελθόν αυτής της γειτονίας. Τον καιρό της Μαύρης Πανούκλας, το Σοκάκι της Μαίρη Κινγκ ήταν μια πυκνοκατοικημένη και υποβαθμισμένη περιοχή οπού ένα μεγάλο μέρος των κατοίκων είχε νοσήσει από την πανώλη. Επιβλήθηκε καραντίνα στην περιοχή σε μια προσπάθεια να περιοριστεί η εξάπλωση της πανώλης, ωστόσο, πολλοί από τους κάτοικους πέθαναν. Για δεκαετίες ολόκληρες, οι υπόγειοι δρόμοι της παλιάς πόλης του Εδιμβούργου έχουν περιβληθεί από μακάβριους μύθους, φαντάσματα και μυστήρια, με ιστορίες που παγώνουν το αίμα για δολοφονίες, καθώς και για θύματα της πανώλης τα οποία είχαν περιτοιχιστεί και αφεθεί να πεθάνουν. Το 2003 το σοκάκι άνοιξε για το κοινό με τους επισκέπτες να αναφέρουν πληθώρα μεταφυσικών φαινομένων.

Τα υπόγεια θησαυροφυλάκια τα οποία ανακαλύφθηκαν πριν περίπου 30 χρόνια κάτω από το Εδιμβούργο θεωρούνται ως από τις πλέον στοιχειωμένες τοποθεσίες στην Μεγάλη Βρετανία ίσως και σε όλον τον κόσμο. Σύμφωνα με πολλούς θρύλους φέρεται να είχαν παγιδευτεί πολλές ψυχές, θύματα δολοφονιών και βασανιστηρίων. Όσοι έχουν επισκεφτεί τα υπόγεια θησαυροφυλάκια έχουν αναφέρει πως σε φωτογραφίες εμφανίζονται παρουσίες, πως έχουν αισθανθεί ναυτία και έχουν μώλωπες και γρατσουνιές, ενώ μερικοί έχουν αισθανθεί σαν κάποιος να τους τραβάει τα μαλλιά ή τα ρούχα, ακόμα και να τους σπρώχνει.   

Αξίζει να αναφερθεί πως το 2009 μια ομάδα παραγωγής του BBC κατέγραψε ανεξήγητες φωνές στα θησαυροφυλάκια κατά τη διάρκεια μιας διανυκτέρευσης του παρουσιαστή της εκπομπής «Πιστεύω στα φαντάσματα», Joe Swash, ο οποίος ήταν μόνος του. Όσο βρισκόταν εκεί ο Swash δεν είχε ακούσει τις φωνές κατά τη διάρκεια της μαγνητοφώνησης παρά το γεγονός πως το μικρόφωνο τις είχε «πιάσει». Τα ευρήματα φανερώθηκαν από τους ηχολήπτες οι οποίοι κατά την 20λεπτη ηχογράφηση άκουγαν φωνές πριν σταματήσουν απότομα αφότου ακούστηκαν παιδιά να φωνάζουν. Οι ηχολήπτες αρχικά πίστεψαν πως υπήρχε μια λογική εξήγηση: οι φωνές μπορεί απλώς να προερχότουσαν από τους θαμώνες των νυχτερινών κέντρων που βρισκόντουσαν κοντά ή πως επρόκειτο για αδύναμα ραδιοφωνικά σήματα που «τραβούσαν» τα μικρόφωνα του BBC. Ωστόσο, καμία από τις δυο θεωρίες δεν επιβεβαιώθηκε και δεν μπόρεσαν να βρεθούν λογικές εξηγήσεις.

Από το 2015, το μεγαλύτερο μέρος της περιοχής είναι πλέον κλειστό για το κοινό και η πρόσβαση επιτηρείται αυστηρά.

Αν επισκεφτείτε το όμορφο Εδιμβούργο μην εκπλαγείτε αν ακούσετε ή δείτε κάτι που ξεφεύγει από τη λογική. Μη ξεχνάτε πως ίσως έχετε μπει στη ζώνη του λυκόφωτος. 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκ

Enuma Elish: Το βαβυλωνιακό Ποίημα της Δημιουργίας

Ο βαβυλωνιακός κόσμος μας διηγείται τη δική του εκδοχή για την Δημιουργία του Κόσμου, στο Enuma Elish (Ενούμα Έλις), το  Ποίημα της Δημιουργίας. Περιγραφή του Enuma Elish Γνωστό, επίσης, ως Ποίημα της Δημιουργίας , το Enuma Elish , είναι μια ποιητική σύνθεση βαβυλωνιακής προέλευσης, αποτελούμενη από επτά πινακίδες σφηνοειδούς γραφής, από, περίπου, εκατόν δεκαπέντε έως εκατόν εβδομήντα σειρές, που  χρονολογούνται από τον 18ο ή 17ο αιώνα π.Χ. Σύμφωνα με τους ιστορικούς, αυτό το έργο, που προέρχεται από την Βαβυλώνα, βρέθηκε ανάμεσα στα ερείπια της βιβλιοθήκης του Ασσουρμπανιπάλ, που βρισκόταν στην αρχαία πόλη Νινευή. Οι ειδικοί λένε ότι είναι μια μυθολογική ιστορία που προτίθεται να διηγηθεί τη δημιουργία του γνωστού κόσμου. Η θεματολογία του Enuma Elish Η πλοκή αυτού του μύθου, αρχίζει να εξελίσσεται χρονικά σε μία εποχή πριν από τη δημιουργία της ανθρωπότητας, που περιγράφεται ως η στιγμή που ο ουρανός και η γη δεν είχαν ακόμα ένα όνομα. Σύμφωνα

Η παράξενη περίπτωση των Gillian &Jennifer Pollock: τα Δίδυμα κορίτσια που πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται από την ίδια μητέρα

Ο Κόσμος των ιστοριών μετενσάρκωσης, μας διηγείται την παράξενη ιστορία της οικογένειας Pollock. Αλήθεια ή ευσεβής πόθος των γονέων; O John και η Florence Pollock ζούσαν στο Hexham της Αγγλίας και μετά τον γάμο τους έφεραν στον κόσμο δυο κόρες, τις Jacqueline και την Joanna. Στις 5 Μαΐου του 1957 η εξάχρονη Jacqueline, η εντεκάχρονη Joanna και ο φίλος τους Anthony Layden συναντήθηκαν για να πάνε στην εκκλησία. Στον δρόμο προς την εκκλησία ένας οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να παρασύρει τα τρία παιδιά και να χάσουν τη ζωή τους ακαριαία. Οι δύο γονείς συντετριμμένοι απο τον χαμό των κοριτσιών τους ζούσαν με την ελπίδα της γέννησης ενός άλλου παιδιού. Ένα χρόνο αργότερα η Florence έμεινε έγκυος. Αν και ο ιατρός τους διαβεβαίωνε πως θα έφερναν στον κόσμο ένα μωρό ο John διαφωνούσε μαζί του και υποστήριζε πως η γυναίκα του κυοφορούσε δίδυμα πιστεύοντας πως θα ερχόταν στον κόσμο μετενσαρκωμένες οι δυο χαμένες του κόρες. Στις 4 Οκτωβρίου του 1958 ο John επαληθεύ

Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά Οι αδελφές της Σταχτοπούτας, που συχνά αναφέρονται σαν οι Άσχημες Αδελφές, δεν είναι πάντα εξωτερικά άσχημες. Σε μερικές παραλλαγές είναι πολύ όμορφες εξωτερικά αλλά φανερώνουν μιαν εσωτερική και πνευματική ασχήμια. Στη γερμανική παραλλαγή έχουν "όμορφο πρόσωπο αλλά κακή καρδιά" και αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις του κακού που βρίσκονται στην αγένεια, την απληστία, τη ζήλεια και τη ματαιοδοξία. Η μητριά αντιπροσωπεύει τη σκοτεινή και καταστροφική όψη της γυναικείας φύσης, που σε άλλα παραμύθια τη βλέπουμε στην κακιά μάγισσα. Οι μητριές, όπως αυτές της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης, συμβολίζουν ακόμη τον Χαμένο Παράδεισο και τη σκληρή πραγματικότητα ενός κόσμου, στον οποίο το άτομο αντιμετωπίζει αυτή τη σκοτεινή πλευρά της Μεγάλης Μητέρας. Σε μερικές παραλλαγές, η νεκρή μητέρα της Σταχτοπούτας παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Εμφανίζεται στην κόρη της δίνοντάς της μαγικά ξόρκια, ή εμφανίζετα

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες