Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Οι αδελφές Fox: Η Γέννηση του Πνευματισμού





Ο Κόσμος των πνευμάτων δίνει το έναυσμα για την δημιουργία του κινήματος του Πνευματισμού, στα μέσα περίπου του 19ου αιώνα: 

Όλα άρχισαν σε ένα μικρό σπίτι στο Hydesville (Νέα Υόρκη) στις 31 Μαρτίου 1848. Οι αδελφές Fox, την ώρα που ετοιμάζονταν να κοιμηθούν, άκουσαν ξαφνικά περίεργους θορύβους: χτυπήματα στους τοίχους, στα έπιπλα και στις πόρτες του σπιτιού του. Η περιέργειά τους, τις έκανε να αρχίσουν να έρχονται σε επαφή με την οντότητα που προκαλούσε τους θορύβους και να ζητήσουν να μάθουν την ιστορία της ζωής και του θανάτου της. Αυτή ήταν η αρχή του σύγχρονου πνευματισμού.

 


Η οικογένεια σε μεταγενέστερες μαρτυρίες κατέθεσε ότι το σπίτι στέγαζε κάποιο είδος ανήσυχου και δυσαρεστημένου πνεύματος.

Οι αδελφές Fox ήταν επτά, αλλά μόνο οι δύο ήταν μάρτυρες των γεγονότων που συνέβησαν νύχτα της 31ης Μαρτίου 1848. Την εποχή εκείνη η Μαργαρίτα ήταν 14 ετών και η Κατερίνα 12.

Για μέρες στο σπίτι τους που ήταν από ξύλο ακούγονταν θόρυβοι βημάτων και χτυπήματα στα έπιπλα, στις πόρτες και στους τοίχους.

Όταν η οικογένεια πήγαινε για ύπνο, η Μαργαρίτα και η Κατερίνα ζητούσαν από τους γονείς τους να τις αφήσουν κοιμηθούν μαζί τους, γιατί οι θόρυβοι τους προξενούσαν μεγάλο φόβο. Όταν τα κορίτσια αισθάνθηκαν πιο ασφαλή, λόγω της παρουσίας των γονέων τους, αποφάσισαν να επικοινωνήσουν με το πνεύμα που τις προκαλούσε, απαντώντας στα χτυπήματα που ακούγονταν. Τα κορίτσια άρχισαν να μιμούνται τα χτυπήματα παράγοντας παρόμοιους θορύβους, με τα δάχτυλά τους.

Κάποια στιγμή, η μικρότερη αδελφή άρχισε να χτυπά τα χέρια της λέγοντας, «Κύριε Slipfoot, κάνε ότι κάνω εγώ!» Αμέσως ακούστηκε ο ίδιος αριθμός χτυπημάτων . Αυτό ήταν ένα πρώτο είδος επικοινωνίας.

Στη συνέχεια άρχισαν να επικοινωνούν με έναν πιο περίτεχνο αλφαβητικό κώδικα, μέσω χτυπημάτων, και ανακάλυψαν ότι μιλούσαν σε ένα πνεύμα που είχε σκοτωθεί σε εκείνο το ίδιο σπίτι, σε ηλικία 31 ετών, πριν από πέντε χρόνια. Το σώμα του είχε ταφεί στο υπόγειο.

Την επόμενη μέρα πήγαν και οι γείτονες στο σπίτι και άρχισαν και εκείνοι να επικοινωνούν με το πνεύμα. Αυτό τους ζήτησε να ξεθάψουν το σώμα του, αλλά μόλις άρχισαν το επίπονο έργο της εκταφής, το υπόγειο γέμισε με νερό υποχρεώνοντας τους να εγκαταλείψουν τις προσπάθειες.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΦΟΞ

Σε όλη την ιστορία του ανθρώπου έχουν καταγραφεί περιπτώσεις κατά οποίες οι νεκροί έχουν αφήσει μηνύματα στους ζωντανούς , αλλά ήταν η πρώτη φορά που καθιερώθηκε μια επικοινωνία μεταξύ του πνευμάτων και των ζωντανών.

Όλος ο κόσμος φαινόταν έκπληκτος, καθώς τα χτυπήματα, οι θόρυβοι και τα φαινόμενα συνέβαιναν μόνο κατά την παρουσία των αδελφών: Κατερίνα , Μαργαρίτα και Λέα. Η Λέα δεν ήταν παρούσα στο πρώτο φαινόμενο, αλλά αργότερα αποδείχτηκε ότι είχε τα ίδια χαρίσματα του διαμέσου με τις δύο μικρότερες αδελφές της.

Το πιο απίστευτο πράγμα ήταν ότι τα παραφυσικά φαινόμενα συνέβαιναν όπου κι αν πήγαιναν. Αναγκάστηκαν να μετακομίσουν από το Hydesville στο Rochester, εξ αιτίας των ΜΜΕ που τις κυνηγούσαν κατά πόδας, αλλά και εκεί συνεχίστηκαν τα χτυπήματα δίνοντας τους ένα ξεκάθαρο μήνυμα: «Είστε οι επιλεγμένες για να πείσετε τους σκεπτικιστές για την αλήθεια περί της αθανασίας».

Σταδιακά, οι οντότητες τους έδωσαν ακριβείς οδηγίες για το τι έπρεπε να κάνουν. Τους έδωσαν καταλάβουν ότι έπρεπε να νοικιάσουν μεγάλη αίθουσα για να κάνουν τις δυνάμεις τους γνωστές στον κόσμο, και έτσι έκαναν. Στις 14 Νοεμβρίου 1848, όλα βγήκαν στο φως και η κοινή γνώμη χωρίστηκε σε δύο ομάδες, στους σκεπτικιστές και τους ενθουσιώδεις .

Όπως πάντα συμβαίνει όταν κάτι δεν γίνεται κατανοητό, οι αδελφές δέχθηκαν επιθέσεις με πολλούς τρόπους. Γελοιοποιήθηκαν ανηλεώς , δέχθηκαν σωματικές επιθέσεις και μάλιστα απειλήθηκε και η ζωή τους.

Μηνύθηκαν δύο φορές για απάτη, αλλά η απάτη δεν αποδείχθηκε. Οι επικριτές ήταν όλο και πιο ενοχλητικοί και επικριτικοί . Οι αδελφές Fox έπρεπε να κάνουν αρκετές μετακομίσεις μέχρι να καταλήξουν στη Νέα Υόρκη, τον Ιούνιο του 1850.

Εκεί τις εξέτασαν με όλα τα μέσα που προσέφερε η επιστήμη της εποχής. Οι ερευνητές δεν φάνηκαν πρόθυμοι να τις αφήσου να τους ξεγελάσουν,  και έκαναν ότι ήταν δυνατόν για να αποκαλύψουν τις υποτιθέμενες απάτες που αυτές είχαν κάνει. Εκατοντάδες θεατές και άνθρωποι γεμάτοι περιέργεια πήγαιναν να τις δουν και όλοι έβγαιναν έξω με την αίσθηση ότι είχαν δει ένα ανεξήγητο φαινόμενο. Υπήρχαν ακόμη και άνθρωποι που έγιναν ένθερμοι υπερασπιστές τους. Ένας από αυτούς ήταν ο Horace Greeley, διευθυντής της Tribune και ένας από τους πιο ισχυρούς άνδρες στη χώρα.

Φυσικά, άλλοι προσπάθησαν να τις μιμηθούν, αλλά κανένας δεν μπόρεσε να τις επισκιάσει, και πολλοί άλλοι αποδείχθηκαν απατεώνες.

Με την παρουσία των αδελφών Fox συνέβαιναν όλα τα είδη των φαινομένων ∙ από χτυπήματα με ερωτήσεις και απαντήσεις μέχρι αυτόματη γραφή και επιδείξεις με δυνατή φωνή. Το αποκορύφωμα ήταν η άμεση επικοινωνία δια της φωνής, όταν οι οντότητες καταλάμβαναν τα μέντιουμ . Αλλά δεν ήταν μόνο αυτά ∙ τα μηνύματα συνοδεύονταν από πολλαπλά φαινόμενα: κινήσεις επίπλων, τηλεμεταφορές, θορύβους, διάφορα φωτεινά φαινόμενα και μετεωρισμούς των μέντιουμ ... ακόμη και των συμμετεχόντων. 




Οι αδελφές υποβλήθηκαν σε πολλές δοκιμασίες. Ο William Crookes απέδειξε την αυθεντικότητα αυτών παραφυσικών φαινομένων όταν υπέβαλε σε δοκιμασία την Κατερίνα τον καιρό που επισκέφθηκε την Αγγλία. Τελικά ο Crookes ήταν κατηγορηματικός:

«Για μήνες έχω την ευκαιρία να ελέγξω τα διάφορα φαινόμενα που συνέβαιναν κατά την παρουσία της Κατερίνας , και εξέτασα ιδιαίτερα τα ακουστικά φαινόμενα ... Φαίνεται ότι χρειάζεται μόνο να τοποθετήσει το χέρι της σε οποιαδήποτε υλικό και να ακούγονται ισχυρά χτυπήματα, όπως μια τριπλή παλμική κίνηση, που μερικές φορές είναι τόσο δυνατή που ακούγεται σε δωμάτια που βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση.

Έχω ακούσει ... αυτούς τους ήχους που προέρχονταν από το πάτωμα, τους τοίχους ... ενώ τα χέρια και τα πόδια του μέντιουμ ήταν δεμένα, όταν στεκόταν όρθιο σε μια καρέκλα, όταν ήταν κρεμασμένο από το ταβάνι σε μια κούνια και όταν λιποθύμησε σε έναν καναπέ ...

Τα έλεγξα με όλους τους τρόπους που μου έρχονταν στο νου, μέχρι να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι ήταν αυθεντικά και αντικειμενικά γεγονότα, που δεν παράγονται με κόλπα ή μηχανικά μέσα.»

Παρ 'όλα αυτά συνέχισαν να υπάρχουν επικριτές. Οι σκεπτικιστές υποστήριζαν πάντα ότι οι αδελφές εξαπατούσαν, αν και δεν μπόρεσαν ποτέ να το αποδείξουν. Αλλά οι θεωρίες τους ενισχύθηκαν από την οικογένεια των αδελφών Fox και στη συνέχεια από τα ίδια τα μέντιουμ.

Μια μέρα οι αδελφές Μαργαρίτα και Κατερίνα Fox παραδέχθηκαν ότι είχαν διαπράξει απάτη, αλλά η παραδοχή αυτή ανακλήθηκε αργότερα. Τρία χρόνια αργότερα, η Culver, μια γυναίκα που είχε σχέσεις με τους Fox , δήλωσε:

«Στην αρχή πίστευα στα φαινόμενα, αλλά μια επίσκεψη στις αδελφές με έκανε να υποπτευθώ ... Αποφάσισα να βοηθήσω την Κατερίνα και αποδέχθηκε πρόθυμα, δείχνοντάς μου πως γίνονταν τα κόλπα. Τα χτυπήματα τα προκαλούσαν με τις μύτες των ποδιών. Πρέπει να χρησιμοποιεί κάποιος όλα τα δάχτυλά! Εξασκούμενη μαζί της μέσα σε μια βδομάδα ήμουν επίσης σε θέση να κάνω όλους αυτούς τους θορύβους

Δεν είναι γνωστό με βεβαιότητα τι οδήγησε την κ. Culver να καταθέσει όλα αυτά.

Αγάπη για την αλήθεια;

Ζήλια; Ποτέ δεν θα μάθουμε. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η ομολογία της δεν μπορεί να εξηγήσει όλα αυτά φαινόμενα που συνέβαιναν γύρω από τις αδελφές.

Το 1904, όταν όλες οι αδελφές Fox είχαν πεθάνει, ένας από τους τοίχους του παλιού σπιτιού τους στο Hydesville κατέρρευσε. Μεταξύ των ερειπίων ήταν τα απομεινάρια ενός πτώματος που οποίου ήταν αδύνατη η ταυτοποίηση.

Ωστόσο, θα μπορούσε να ήταν το πρώτο πνεύμα που εμφανίστηκε στις αδελφές Fox όταν ήταν μικρές, του οποίου το πτώμα είχε πει ότι ήταν θαμμένο στο υπόγειο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκ

Enuma Elish: Το βαβυλωνιακό Ποίημα της Δημιουργίας

Ο βαβυλωνιακός κόσμος μας διηγείται τη δική του εκδοχή για την Δημιουργία του Κόσμου, στο Enuma Elish (Ενούμα Έλις), το  Ποίημα της Δημιουργίας. Περιγραφή του Enuma Elish Γνωστό, επίσης, ως Ποίημα της Δημιουργίας , το Enuma Elish , είναι μια ποιητική σύνθεση βαβυλωνιακής προέλευσης, αποτελούμενη από επτά πινακίδες σφηνοειδούς γραφής, από, περίπου, εκατόν δεκαπέντε έως εκατόν εβδομήντα σειρές, που  χρονολογούνται από τον 18ο ή 17ο αιώνα π.Χ. Σύμφωνα με τους ιστορικούς, αυτό το έργο, που προέρχεται από την Βαβυλώνα, βρέθηκε ανάμεσα στα ερείπια της βιβλιοθήκης του Ασσουρμπανιπάλ, που βρισκόταν στην αρχαία πόλη Νινευή. Οι ειδικοί λένε ότι είναι μια μυθολογική ιστορία που προτίθεται να διηγηθεί τη δημιουργία του γνωστού κόσμου. Η θεματολογία του Enuma Elish Η πλοκή αυτού του μύθου, αρχίζει να εξελίσσεται χρονικά σε μία εποχή πριν από τη δημιουργία της ανθρωπότητας, που περιγράφεται ως η στιγμή που ο ουρανός και η γη δεν είχαν ακόμα ένα όνομα. Σύμφωνα

Η παράξενη περίπτωση των Gillian &Jennifer Pollock: τα Δίδυμα κορίτσια που πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται από την ίδια μητέρα

Ο Κόσμος των ιστοριών μετενσάρκωσης, μας διηγείται την παράξενη ιστορία της οικογένειας Pollock. Αλήθεια ή ευσεβής πόθος των γονέων; O John και η Florence Pollock ζούσαν στο Hexham της Αγγλίας και μετά τον γάμο τους έφεραν στον κόσμο δυο κόρες, τις Jacqueline και την Joanna. Στις 5 Μαΐου του 1957 η εξάχρονη Jacqueline, η εντεκάχρονη Joanna και ο φίλος τους Anthony Layden συναντήθηκαν για να πάνε στην εκκλησία. Στον δρόμο προς την εκκλησία ένας οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να παρασύρει τα τρία παιδιά και να χάσουν τη ζωή τους ακαριαία. Οι δύο γονείς συντετριμμένοι απο τον χαμό των κοριτσιών τους ζούσαν με την ελπίδα της γέννησης ενός άλλου παιδιού. Ένα χρόνο αργότερα η Florence έμεινε έγκυος. Αν και ο ιατρός τους διαβεβαίωνε πως θα έφερναν στον κόσμο ένα μωρό ο John διαφωνούσε μαζί του και υποστήριζε πως η γυναίκα του κυοφορούσε δίδυμα πιστεύοντας πως θα ερχόταν στον κόσμο μετενσαρκωμένες οι δυο χαμένες του κόρες. Στις 4 Οκτωβρίου του 1958 ο John επαληθεύ

Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά Οι αδελφές της Σταχτοπούτας, που συχνά αναφέρονται σαν οι Άσχημες Αδελφές, δεν είναι πάντα εξωτερικά άσχημες. Σε μερικές παραλλαγές είναι πολύ όμορφες εξωτερικά αλλά φανερώνουν μιαν εσωτερική και πνευματική ασχήμια. Στη γερμανική παραλλαγή έχουν "όμορφο πρόσωπο αλλά κακή καρδιά" και αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις του κακού που βρίσκονται στην αγένεια, την απληστία, τη ζήλεια και τη ματαιοδοξία. Η μητριά αντιπροσωπεύει τη σκοτεινή και καταστροφική όψη της γυναικείας φύσης, που σε άλλα παραμύθια τη βλέπουμε στην κακιά μάγισσα. Οι μητριές, όπως αυτές της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης, συμβολίζουν ακόμη τον Χαμένο Παράδεισο και τη σκληρή πραγματικότητα ενός κόσμου, στον οποίο το άτομο αντιμετωπίζει αυτή τη σκοτεινή πλευρά της Μεγάλης Μητέρας. Σε μερικές παραλλαγές, η νεκρή μητέρα της Σταχτοπούτας παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Εμφανίζεται στην κόρη της δίνοντάς της μαγικά ξόρκια, ή εμφανίζετα

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες