Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Perry Fawcett, ένας αληθινός Ιντιάνα Τζόουνς

Ο περιπετειώδης Κόσμος του στρατιωτικού και εξερευνητή Perry Fawcett, τον οδήγησε στον Κόσμο των προσώπων που εξαφανίζονται, μυστηριωδώς, και κανένας δεν μαθαίνει ποτέ κάτι για την τύχη τους.

 "Είναι απαραίτητο να μην έχετε φόβο για την  αποτυχία ..".

Είναι οι τελευταίες λέξεις που τηλεγράφησε ο Percival Harrison Fawcett (1867-1925) αποχαιρετώντας τη γυναίκα του, στις 29 Μαΐου 1925. Σχεδίαζε  να ξεκινήσει την τελευταία μεγάλη περιπέτεια του, η οποία τελικά θα μετατρεπόταν σε ένα από τα πιο ανεξιχνίαστα μυστήρια  στα χρονικά των ταξιδιών εξερεύνησης, από ένα καταυλισμό  στο Mato Grosso. Μαζί με  το γιο του Jack και τον φίλο του, Raleigh Rimell, εξαφανίστηκαν κάτω από άγνωστες συνθήκες, ενώ έψαχναν  μία  χαμένη πόλη του χειρογράφου 512 στην  ανεξερεύνητη ζούγκλα της Βραζιλίας, τη χαμένη πόλη που ονομάζεται «Ζ»
Χειρόγραφο 512
.

Γεννήθηκε στην Torquay (Αγγλία) και, εκτός από εξερευνητής  ήταν και στρατιωτικός. Κληρονόμησε το ενδιαφέρον του για την περιπέτεια, από τον πατέρα του, που ήταν μέλος της Βασιλικής Γεωγραφικής Εταιρείας . Εργάστηκε για τις μυστικές υπηρεσίες στη Βόρεια Αφρική, όπου έμαθε την τέχνη του τοπογράφου. Το 1906 έκανε την πρώτη αποστολή του στην Νότια Αμερική για να χαρτογραφήσει την περιοχή της ζούγκλας στα σύνορα μεταξύ της Βραζιλίας και της Βολιβίας με σκοπό τον καθορισμό των συνόρων μεταξύ των δύο χωρών.Μεταξύ 1906 και 1924 έκανε επτά αποστολές, αλλά επέστρεψε στη Βρετανία για να συμμετάσχει, ως εθελοντής, στο Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο.Στην Ευρώπη ο ίδιος είπε στους συναδέλφους του, αυτό που είδε στην περιοχή του Αμαζονίου: γιγάντια Ανακόντα , μυστηριώδη ζώα, αφιλόξενες φυλές ...

Καλός γνώστης της αρχαιολογίας της περιοχής έδειξε πάντα ενδιαφέρον για παλιές ιστορίες που έλεγαν οι ντόπιοι για μια χαμένη πόλη στη ζούγκλα της Βραζιλίας. Σε μια περίπτωση, ο συγγραφέας και τυχοδιώκτης, Sir H. Rider Haggart του δώρισε ένα είδωλο από μαύρη πέτρα, με μυστηριώδη γλυπτά σημάδια και αμέσως μετά, έφτασε στα αυτιά του ότι ένας άνδρας που ονομαζόταν Francisco Raposo το 1743 είχε βρει μία Χαμένη Πόλη ψάχνοντας για τα ορυχεία Muribeca .

Η έρευνά του τον οδήγησε να διαβάσει ένα έγγραφο γραμμένο από τον Canon J. C. Barbosa ο οποίος στο έγγραφο περιγράφει με μεγάλη λεπτομέρεια εξερευνητική αποστολή του Raposo: το πως έστειλε την είδηση για την πόλη στον Αντιβασιλέα, Luis Peregrino de Carvalho Menezes της Athaide, αλλά και για το γεγονός ότι δεν έλαβε απάντηση που είχε ως αποτέλεσμα η ιστορία του Raposo να πέσει στη λήθη.

Μετά την απόκτηση ενός παλιού χάρτη - που σήμερα βρίσκεται στο τμήμα, «σπάνια έργα» της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ρίο ντε Τζανέιρο - της τότε άγνωστης περιοχής του Mato Grosso, νοτιοδυτικά της Βραζιλίας, όπου έδειχνε μία πόλη χωρίς όνομα, ο Fawcett δεν αμφέβαλλε, ότι η πόλη ήταν μία από τις χαμένες πόλεις της Βραζιλίας, απομεινάρια ενός αρχαίου πολιτισμού, της Ατλαντίδας. Έτσι, χωρίς να χάσει χρόνο, οργάνωσε γρήγορα μία αποστολή, η οποία θα ήταν και η τελευταία του.

Όπως είπαμε και παραπάνω, ήταν καλός γνώστης της περιοχής και ήξερε ότι θα μπορούσε να ταξιδέψει γρηγορότερα και να περάσει όσο το δυνατόν περισσότερο απαρατήρητος ανάμεσα στη φυλές της ζούγκλας- που δεν είχαν έρθει σε επαφή με τον λευκό άνθρωπο-, αν συνοδευόταν  από λίγους άνδρες. Αυτός είναι και  ο λόγος για τον οποίο επέλεξε το γιο του και τον φίλο του για την περιπέτεια, αλλά ... τίποτα δεν είναι γνωστό για το τι  συνέβη όταν μπήκαν βαθιά  μέσα στο δάσος.

Πριν από την αναχώρηση, άφησε σαφείς οδηγίες ότι αν δεν επέστρεφαν , δεν θα έπρεπε να σταλούν αποστολές  διάσωσης, γιατί και οι διασώστες θα  είχαν την ίδια τύχη, αλλά αντίθετα από την επιθυμία του δημιουργήθηκαν περισσότερες από 13 αποστολές διάσωσης, στις οποίες πέθαναν κατά τη διάρκεια των προσπαθειών,  εκατό από τους διασώστες.

Για δεκαετίες παρέμεινε ζωντανή η μυστηριώδης εξαφάνιση του. Ο Fawcett βρήκε την  χαμένη πόλη; Κατέληξε να πεθάνει εξ αιτίας των Ινδιάνων της περιοχής; Έχασε τη μνήμη του περνώντας  το υπόλοιπο της ζωής του ως επικεφαλής μιας φυλής κανιβάλων; .. Όλα ήταν φήμες.
Orlando Villas και οι Ινδιάνοι Kalapalo, μπροστά στα υποτιθέμενα
οστά του Perry Fawcett

Το 1927 βρέθηκε  πινακίδα, που ανήκε σε μία ινδιάνικη φυλή, και η οποία περιείχε το όνομά του, και το 1933 βρέθηκε πυξίδα του από θεοδόλιθο. Το 1951, ο Βραζιλιάνος Orlando Vilas Boas , δήλωσε ότι ο Calapo, αρχηγός μιας φυλής, υποστήριξε ότι είχαν  δολοφονηθεί εξερευνητές και ότι γνώριζε που βρίσκονταν τα  λείψανα τους. Όμως, αργότερα,  μια περαιτέρω ανάλυση έδειξε ότι τα οστά δεν ανήκαν στον Fawcett. Το 1998, ο Άγγλος εξερευνητής Benedict Allen πήγε να συναντήσει τους Ινδιάνους Kalapalo σε μια αποστολή που οργανώθηκε από το BBC, διότι σύμφωνα με τον Vilas Boas, αυτή η φυλή είχε παραδεχτεί τη δολοφονία τριών μελών της αποστολής της Fawcett. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης με τον Vajuvi, έναν από τους γέροντες της φυλής, διαπιστώθηκε ότι ούτε αυτή η φήμη δεν ήταν αληθινή.

Ένα από τα ταξίδια του Perry Fawcett ενέπνευσε Arthur Conan Doyle να γράψει το μυθιστόρημά του The Lost World, αλλά και η περιπετειώδης ζωή του ήταν το αντικείμενο για αμέτρητα ντοκιμαντέρ, και για άλλα βιβλία και μυθιστορήματα. Λένε ότι ήταν το πρότυπο για την δημιουργία του φανταστικού αρχαιολόγου- ήρωα, Indiana Jones , οπότε νομίζω, δικαίως, μπορούμε να πούμε ότι ο Perry Fawcett είναι ο πραγματικός Ιντιάνα Τζόουνς.
Francisco Javier Tostado
Απόδοση από τα Ισπανικά Α.Χ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ...

Η γυναίκα που "έσπασε"μια ανδροκρατούμενη τέχνη στην αρχαιότητα

Ο Κόσμος της κεραμικής πλασμένος μέσα από τα χέρια μιας γυναίκας στην αρχαία Κρήτη: Η κεραμική στην αρχαία Ελλάδα ήταν ένα επάγγελμα ανδροκρατούμενο, αλλά περίπου πριν από 3.000 μια γυναίκα από την Κρήτη έσπασε τον περιορισμό αυτό και έγινε η μόνη γνωστή γυναικεία μάστορας κεραμικής στην αρχαιότητα. Τα ευρήματα, βασισμένα σε εμπεριστατωμένη βιοχημική ανάλυση των οστών της, ρίχνουν φως στους ρόλους που έπαιζαν οι γυναίκες τουλάχιστον σε ορισμένα μέρη του κλασικού κόσμου. Η αρχιτεχνίτισσα αγγειοπλάστρια, που έζησε μέχρι τα 45-50 χρόνια, θάφτηκε στην Ελευθέρνα, στην πλαγιά του όρους Ίδη, τον θρυλικό γενέθλιο τόπο του Δία. Η περίτεχνη κεραμική σε πλησιέστερους τάφους υποδεικνύει ότι έζησε μεταξύ 900 και 650 π.Χ., μετά την πτώση του μινωικού και μυκηναϊκού πολιτισμού. Σε μια προσεκτική εξέταση των οστών της, οι αρχαιολόγοι παρατήρησαν ορισμένες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες: σε σύγκριση με άλλες γυναίκες στον ταφικό χώρο της Ορθής Πέτρας, ήταν ασυνήθιστα μυώδης, ειδικά στη δεξιά μεριά ...

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

Ο Δίας και οι κεραυνοί του

Ο Κόσμος της μυθολογίας μας κάνει λόγο για τα όπλα του Δία: τον κεραυνό τη βροντή και την αστραπή: Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, οι Κύκλωπες, που ήταν φυλακισμένοι στα Τάρταρα, χάρισαν στον Δία τον κεραυνό, την βροντή και την αστραπή. Ο Δίας τους ελευθέρωσε και με τη βοήθειά τους νίκησε στην Τιτανομαχία τον Κρόνο και τους Τιτάνες και έτσι κατέλαβε την εξουσία. Κατασκευαστής των κεραυνών ήταν ο Ήφαιστος. Με τους κεραυνούς  τιμωρούσε θεούς και ανθρώπους. Πολλές φορές, όμως, ο Δίας χρησιμοποιούσε τους κεραυνούς όχι μόνο για να τιμωρήσει, αλλά και για να δώσει λύσεις.

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Το φάντασμα της Katie King . Οριστική απόδειξη ύπαρξης των πνευμάτων;

                                Yλοποίηση του φαντάσματος της Katie King (φωτ.) Ο εξωπραγματικός Κόσμος των πνευμάτων : Το φάντασμα της Katie King, που λέγεται ότι υλοποιήθηκε, από τον φυσικό, χημικό και πνευματιστή William Crookes (βραβείο Νόμπελ στη Χημεία, 1907) ήταν αλήθεια ή όπως υποστήριξαν κάποιοι , μία καλοστημένη απάτη; Για μεγάλο χρονικό διάστημα, η επιστήμη ερμήνευσε την ύπαρξη των γνωστών ως εμφανίσεων φαντασμάτων, σαν αποτέλεσμα της αυθυποβολής, των παραισθήσεων και κάθε είδους ψυχικών διαταραχών. Αλλά η προσέγγιση αυτή από το δέκατο ένατο αιώνα πέρασε σε δεύτερο πλάνο, γιατί οι ερευνητές αυτών των «υπερφυσικών» φαινομένων, άρχισαν να χρησιμοποιούν φωτογραφικές μηχανές για να μπορέσουν να επιβεβαιώνουν την ύπαρξη αυτού του τύπου των εμφανίσεων, των οποίων τη φύση δεν είμαστε ακόμη σε θέση να ερμηνεύσουμε. Αναμφίβολα, η χρήση της φωτογραφίας συνοδεύτηκε από την χονδροειδή προσπά...

Η κατάρα του κτιρίου Dakota όπου δολοφονήθηκε ο John Lennon και γύρισε ταινία ο Roman Polanski

Ο μυστηριώδης και περίεργος Κόσμος του κτηρίου Dakota: Το κτήριο στην Νέα Υόρκη, όπου δολοφονήθηκε ο πρώην Beatle: John Lennon  και ο Ρομάν Πολάνσκι γύρισε την ταινία. "Το Μωρό της Ρόσμαρι"  έχει μια σκοτεινή ιστορία μαγείας και θανάτου. Στη βορειοδυτική γωνία της 72ης Οδού και το Central Park West στην πόλη της Νέας Υόρκης, στο Μανχάταν, υψώνεται το διάσημο κτίριο Ντακότα.  Χτίστηκε μεταξύ 1880 και 1884, με σαφή την επιρροή της γαλλικής αρχιτεκτονικής, αν και οι στέγες, οι εσοχές, τα μπαλκόνια και τα κιγκλιδώματα φαίνεται να αντιστοιχούν  στο γερμανικό αναγεννησιακό στυλ. Η Ντακότα είχε, αρχικά, 65 διαμερίσματα των 4-20 δωματίων, κανένα ίδιο με το άλλο, και τα οποία ήταν προσβάσιμα από σκάλες και ανελκυστήρες που βρίσκονταν  στις γωνίες του κτηρίου. Το ιδιαίτερο  όνομά του κτηρίου οφείλεται, επειδή, υποτίθεται ότι , την εποχή που χτίστηκε, η Άνω Δυτική Πλευρά (Upper West Side) του Μανχάταν ήταν τόσο αραιοκατοικημένη και εθεωρείτο τόσο απομακρυ...

Ένας παράξενος ταξιδιώτης: Αριστέας ο Προκοννήσιος

Ο παράξενος Κόσμος του Αριστέα από την Προκόννησο: Ο Αριστέας ο Προκοννήσιος ήταν Έλληνας επικός ποιητής της αρχαιότητας από την Προκόννησο της Προποντίδας. Η ύπαρξή του ακροβατεί μεταξύ του θρύλου και της ιστορίας, και το όνομά του  συνδέεται τόσο με την ποίηση όσο και με διηγήσεις υπερφυσικού χαρακτήρα στις οποίες του αποδίδονται ιδιαίτερες δυνάμεις, καθώς και μια στενή σχέση με τον Απόλλωνα. Το λεξικό της Σούδας λέει ότι ο πατέρας του ονομαζόταν Δημοχάρις. Όμως, κατά τον Ηρόδοτο, το όνομα του πατέρα του ήταν Καϋστρόβιος και ανήκε σε αριστοκρατική οικογένεια. Ο Ηρόδοτος αναφέρει επίσης τα ταξίδια του στις χώρες των Κιμμερίων, των Αριμασπών και των Ισσηδόνων. Το ταξίδι του Αριστέα είναι περίεργο, γιατί είναι  το αποτέλεσμα ενός παράξενου συνδυασμού: ενώ  κάποια στοιχεία που περιέχονται στο  έργο του είναι πολύ ακριβή  και επιβεβαιωμένα από την ιστορική έρευνα, άλλα είναι φανταστικά και ανήκουν καθαρά στη σφαίρα του μύθου. Επίσης, ο ίδιος ο σ...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες