Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Οι Λευκοί της Θεσσαλίας Δούλοι




Ο Κόσμος του θεσσαλικού κάμπου στις αρχές του 20ου διεκδικεί τα δικαιώματά του. Αγωνίζεται για καλύτερες συνθήκες ζωής καθώς και για το δικαίωμα στην απόκτηση δικής του γης. Μετά την προσάρτηση της Θεσσαλίας στην Ελλάδα με τη Συμφωνία Κωνσταντινούπολης (1881), οι αγρότες περιμένουν να φυσήξει ο αέρας της ελευθερίας.

 Όμως το ελληνικό κράτος, της εποχής εκείνης, δεν μπορεί να πληρώσει τις αποζημιώσεις που απαιτούνται για την απόκτηση των τσιφλικιών. Το πάγιο αίτημα των αγροτών για αναδασμό της γης μένει ανεκπλήρωτο.  Οι γαίες αγοράζονται από πλούσιους Έλληνες του εξωτερικού και οι αγρότες παραμένουν δέσμιοι κάτω από ένα καθεστώς δουλείας παρόμοιο με αυτό επί τουρκοκρατίας.

Από το 1881 μέχρι το Μάρτιο του 1910 σημειώνονται εξεγέρσεις των αγροτών με αποκορύφωμα τα αιματηρά γεγονότα στο Κιλελέρ στις 6 Μαρτίου 1910. Η εξέγερση των αγροτών του θεσσαλικού κάμπου καταστέλλεται με την επέμβαση του στρατού.

Οι άθλιες συνθήκες ζωής των αγροτών περιγράφονται σε ένα άρθρο, με τίτλο "Οι Λευκοί της Θεσσαλίας Δούλοι",  της εφημερίδας Χρόνος(22/4/1910) που δημοσιεύεται λίγο μετά τα γεγονότα στο Κιλελέρ.

Οι Λευκοί της Θεσσαλίας δούλοι

ΤΡΙΚΚΑΛΑ, 18 Απριλίου, (Του εκ Λαρίσης περιοδεύοντος συντάκτου μας).  -Ευρίσκομαι από 10 ήδη ημερών εις την καρδίαν της καταβασανιζομένης χώρας και εν τω μέσω των στεναζόντων υπό τον βαρύν του τσιφλικά ζυγόν Θεσσαλών γεωργών, των λευκών τούτων του 20ου αιώνος δούλων και παρίσταμαι μάρτυς των δεινών αυτών και της πολυστενάκτου ζωής των.

Είνε φρικώδης, ανυπόφορος και αληθώς αβίωτος ο βίος αυτών των δυστυχών όντων, των κακή τη μοίρα πεσόντων εις τους όνυχας των απομυζητικών βδελλών απομυζόντων το αίμα αυτών τσιφλικιούχων.

Επί εν ολόκληρον έτος συν γυναιξί και τέκνοις εργάζονται οι δυστυχείς της Θεσσαλίας αγρόται την θεσσαλικήν γην, αυλακούντες αυτήν δια του αρότρου των και ποτίζοντες με τον ιδρώτα των, δια να αποδώση περισσότερους καρπούς εις τον αυθέντην και εν τούτοις δεν απολάυουσιν εξ αυτής ούτε τον επιούσιον άρτον και δεν εξασφαλίζουσι την ευημερίαν και την ευζωίαν της οικογενείας των.

Από βαθυτάτης πρωίας μέχρι βαθείας νυκτός υπό τας καυστικωτάτας του ηλίου κατά το θέρος ακτίνας, υπό τας αδιακόπους και αφθονωτάτας του φθινοπώρου βροχάς, υπό τον παγερόν του Δεκεμβρίου βορράν και την ψυχροτάτην του Χειμώνος χιόνα, εργάζεται καλλιεργών την γην βαθύτατα, δια να δυνηθή ν' ανεύρη εν αυτή την ευτυχίαν∙ πλην εις μάτην, διότι ταύτην την κρατεί εις τας χείρας του ο αυθέντης, διότι την θέλει μόνον και μόνον δι' εαυτόν.

Κατάκοπος και τελείως εξηντλημένος επανέρχεται εις την ως τρώγλην καλύβην του, ίνα μετά της οικογενείας του διέλθη κάποιας στιγμάς ανακουφίσεως και ανεύρη εις τας αγκάλας της συζύγου και των φιλτάτων τέκνων του την ευτυχίαν, πλην ουτ' εκεί την ευρίσκει∙ διότι αύτη μόνον εις το κονάκι του τσιφλικά κατοικεί και αν θέλετε μάλιστα ακριβέστερον να σας είπω, εκεί εις τους κόλπους της οικογενείας του, εις ους αποσύρεται, ίνα λησμονήση τους κόπους και τας πικρίας της φοβεράς  βιοπάλης, υφίσταται μεγαλυτέρας βασάνους και πικροτέρας απογοητεύσεις μη έχων ενίοτε ούτε ξηρόν τεμάχιον άρτου ίνα μοιράση αυτό μετά της οικογενείας του.

Δεν είναι υπερβολή το ότι δεν έχει ούτε τον επιούσιον άρτον του ο αγρότης Θεσσαλός ο επί 365 ημέρας εργαζόμενος την γην, εξ ης το Κράτος εισπράττει 30 εκατομμύρια και ο τσιφλικάς πλουτίζει, διότι του τον αφήρεσε τ' αφεντικό δια να μεταχειρισθώ αυτήν ταύτην την φράσιν των γεωργών.

Είνε αληθές, ότι εκ της συγκομιδής λαμβάνει 200-250 κιλά σίτου εις το μερίδιον του αναλόγως του σπόρου και της παραγωγής εκ τούτων όμως τα 50 και πλέον κιλά τα παίρνει οπίσω ο ιδιοκτήτης δια της γνωστής πλέον ληστρικής μεθόδου του χρέους, τα δε άλλα τα δίδει ο χωρικός εις πληρωμήν των θεριστών, φόρον αροτριώντων κτηνών, δια την συντήρησιν και αγοράν γεωργικών εργαλείων, δια την βοσκήν των ζώων και των άλλων αναγκαίων και ούτω φεύγει εκ των αλωνίων με μόνην την αξίνην ή με 20-30 κιλά, αν εγένετο μεγάλη εσοδεία, άτινα ούτε δια τον άρτον της οικογενείας του αρκούσι.

Δια να συντηρηθή δανείζεται συνεχώς από τον αφέντη υποθηκεύων τα ζώα του και ούτω δεσμεύεται τελείως και εργάζεται ως τέλειον ανδράποδον και αυτός και η οικογένειά του δια να παχυνθή ο ασυνείδητος τσιφλικάς.

Ου μόνον το σώμα του του ανήκει εις τον τσιφλικούχον, αλλά και αυτή αύτη η συνείδησίς του είνε κτήμα του αυθέντου.

Παν ό,τι ο αυθέντης είπη εινε διαταγή αμετάκλητος δια τον χωρικόν, άλλως ρίπτεται εις τους δρόμους άνευ άρτου άνευ κτηνών άνευ γεωργικών εργαλείων.

Ανερυθριάστως ο τσιφλικάς έρχεται εις συνεννόησιν μετά των πολιτευτών και πωλεί και διαθέτει την λεγομένην ελευθέραν βούλησιν του γεωργού.

Εκατόν πεντήκοντα και πλέον χιλιάδες κατοίκων της Θεσσαλίας είνε αληθείς δούλοι των τσιφλικάδων υφιστάμενοι τα πάντα και καταδικασμένοι να ζώσι μόνον και μόνον δια τον αφέντην.

Με Ιώβειον υπομονήν επί τόσα έτη υπέφερον τον ανυπόφορον τούτον ζυγόν τον βαρύτερον της παρελθούσης τουρκικής τυραννίας με την ελπίδα ότι η Κυβέρνησις της Ελλάδος θα τους λυπηθή και θα εργασθή προς απελευθέρωσίν των∙ σήμερον όμως ότε πλέον ακραδάντως επείσθησαν ότι τίποτε δεν έχουσι να ελπίσωσιν, εξηγέρθησαν εις αληθή επανάστασιν και με αίμα διεξεδίκησαν τα δίκαιά των και είναι έτοιμοι ν' αποθάνωσι παρά να ζήσωσι του λοιπού ως δούλοι.
                                                           Αδαμ - Ίδας
Εφημερίδα Χρόνος 22/4/1910



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ...

Η γυναίκα που "έσπασε"μια ανδροκρατούμενη τέχνη στην αρχαιότητα

Ο Κόσμος της κεραμικής πλασμένος μέσα από τα χέρια μιας γυναίκας στην αρχαία Κρήτη: Η κεραμική στην αρχαία Ελλάδα ήταν ένα επάγγελμα ανδροκρατούμενο, αλλά περίπου πριν από 3.000 μια γυναίκα από την Κρήτη έσπασε τον περιορισμό αυτό και έγινε η μόνη γνωστή γυναικεία μάστορας κεραμικής στην αρχαιότητα. Τα ευρήματα, βασισμένα σε εμπεριστατωμένη βιοχημική ανάλυση των οστών της, ρίχνουν φως στους ρόλους που έπαιζαν οι γυναίκες τουλάχιστον σε ορισμένα μέρη του κλασικού κόσμου. Η αρχιτεχνίτισσα αγγειοπλάστρια, που έζησε μέχρι τα 45-50 χρόνια, θάφτηκε στην Ελευθέρνα, στην πλαγιά του όρους Ίδη, τον θρυλικό γενέθλιο τόπο του Δία. Η περίτεχνη κεραμική σε πλησιέστερους τάφους υποδεικνύει ότι έζησε μεταξύ 900 και 650 π.Χ., μετά την πτώση του μινωικού και μυκηναϊκού πολιτισμού. Σε μια προσεκτική εξέταση των οστών της, οι αρχαιολόγοι παρατήρησαν ορισμένες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες: σε σύγκριση με άλλες γυναίκες στον ταφικό χώρο της Ορθής Πέτρας, ήταν ασυνήθιστα μυώδης, ειδικά στη δεξιά μεριά ...

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

Ο Δίας και οι κεραυνοί του

Ο Κόσμος της μυθολογίας μας κάνει λόγο για τα όπλα του Δία: τον κεραυνό τη βροντή και την αστραπή: Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, οι Κύκλωπες, που ήταν φυλακισμένοι στα Τάρταρα, χάρισαν στον Δία τον κεραυνό, την βροντή και την αστραπή. Ο Δίας τους ελευθέρωσε και με τη βοήθειά τους νίκησε στην Τιτανομαχία τον Κρόνο και τους Τιτάνες και έτσι κατέλαβε την εξουσία. Κατασκευαστής των κεραυνών ήταν ο Ήφαιστος. Με τους κεραυνούς  τιμωρούσε θεούς και ανθρώπους. Πολλές φορές, όμως, ο Δίας χρησιμοποιούσε τους κεραυνούς όχι μόνο για να τιμωρήσει, αλλά και για να δώσει λύσεις.

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Το φάντασμα της Katie King . Οριστική απόδειξη ύπαρξης των πνευμάτων;

                                Yλοποίηση του φαντάσματος της Katie King (φωτ.) Ο εξωπραγματικός Κόσμος των πνευμάτων : Το φάντασμα της Katie King, που λέγεται ότι υλοποιήθηκε, από τον φυσικό, χημικό και πνευματιστή William Crookes (βραβείο Νόμπελ στη Χημεία, 1907) ήταν αλήθεια ή όπως υποστήριξαν κάποιοι , μία καλοστημένη απάτη; Για μεγάλο χρονικό διάστημα, η επιστήμη ερμήνευσε την ύπαρξη των γνωστών ως εμφανίσεων φαντασμάτων, σαν αποτέλεσμα της αυθυποβολής, των παραισθήσεων και κάθε είδους ψυχικών διαταραχών. Αλλά η προσέγγιση αυτή από το δέκατο ένατο αιώνα πέρασε σε δεύτερο πλάνο, γιατί οι ερευνητές αυτών των «υπερφυσικών» φαινομένων, άρχισαν να χρησιμοποιούν φωτογραφικές μηχανές για να μπορέσουν να επιβεβαιώνουν την ύπαρξη αυτού του τύπου των εμφανίσεων, των οποίων τη φύση δεν είμαστε ακόμη σε θέση να ερμηνεύσουμε. Αναμφίβολα, η χρήση της φωτογραφίας συνοδεύτηκε από την χονδροειδή προσπά...

Η κατάρα του κτιρίου Dakota όπου δολοφονήθηκε ο John Lennon και γύρισε ταινία ο Roman Polanski

Ο μυστηριώδης και περίεργος Κόσμος του κτηρίου Dakota: Το κτήριο στην Νέα Υόρκη, όπου δολοφονήθηκε ο πρώην Beatle: John Lennon  και ο Ρομάν Πολάνσκι γύρισε την ταινία. "Το Μωρό της Ρόσμαρι"  έχει μια σκοτεινή ιστορία μαγείας και θανάτου. Στη βορειοδυτική γωνία της 72ης Οδού και το Central Park West στην πόλη της Νέας Υόρκης, στο Μανχάταν, υψώνεται το διάσημο κτίριο Ντακότα.  Χτίστηκε μεταξύ 1880 και 1884, με σαφή την επιρροή της γαλλικής αρχιτεκτονικής, αν και οι στέγες, οι εσοχές, τα μπαλκόνια και τα κιγκλιδώματα φαίνεται να αντιστοιχούν  στο γερμανικό αναγεννησιακό στυλ. Η Ντακότα είχε, αρχικά, 65 διαμερίσματα των 4-20 δωματίων, κανένα ίδιο με το άλλο, και τα οποία ήταν προσβάσιμα από σκάλες και ανελκυστήρες που βρίσκονταν  στις γωνίες του κτηρίου. Το ιδιαίτερο  όνομά του κτηρίου οφείλεται, επειδή, υποτίθεται ότι , την εποχή που χτίστηκε, η Άνω Δυτική Πλευρά (Upper West Side) του Μανχάταν ήταν τόσο αραιοκατοικημένη και εθεωρείτο τόσο απομακρυ...

Ένας παράξενος ταξιδιώτης: Αριστέας ο Προκοννήσιος

Ο παράξενος Κόσμος του Αριστέα από την Προκόννησο: Ο Αριστέας ο Προκοννήσιος ήταν Έλληνας επικός ποιητής της αρχαιότητας από την Προκόννησο της Προποντίδας. Η ύπαρξή του ακροβατεί μεταξύ του θρύλου και της ιστορίας, και το όνομά του  συνδέεται τόσο με την ποίηση όσο και με διηγήσεις υπερφυσικού χαρακτήρα στις οποίες του αποδίδονται ιδιαίτερες δυνάμεις, καθώς και μια στενή σχέση με τον Απόλλωνα. Το λεξικό της Σούδας λέει ότι ο πατέρας του ονομαζόταν Δημοχάρις. Όμως, κατά τον Ηρόδοτο, το όνομα του πατέρα του ήταν Καϋστρόβιος και ανήκε σε αριστοκρατική οικογένεια. Ο Ηρόδοτος αναφέρει επίσης τα ταξίδια του στις χώρες των Κιμμερίων, των Αριμασπών και των Ισσηδόνων. Το ταξίδι του Αριστέα είναι περίεργο, γιατί είναι  το αποτέλεσμα ενός παράξενου συνδυασμού: ενώ  κάποια στοιχεία που περιέχονται στο  έργο του είναι πολύ ακριβή  και επιβεβαιωμένα από την ιστορική έρευνα, άλλα είναι φανταστικά και ανήκουν καθαρά στη σφαίρα του μύθου. Επίσης, ο ίδιος ο σ...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες