Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Η Απαγωγή της Linda Napolitano από Εξωγήινους

 

Linda Napolitano

Ο Κόσμος της εξωγήινης δραστηριότητας, των ΑΤΙΑ, των UFO, έχει να μας διηγηθεί πολλές και απίστευτες ιστορίες για τη θέαση ιπτάμενων αντικειμένων αγνώστου ταυτότητας, την εμφάνιση εξωγήινων όντων, αλλά και ιστορίες για ανθρώπους που έχουν πέσει θύματα απαγωγής από εξωγήινες οντότητες. Ιστορίες που φαίνονται απίστευτες, παράδοξες... Μία τέτοια παράδοξη, απίστευτη περίπτωση, που θα μπορούσε να είναι ένα ευφάνταστο σενάριο ταινίας,  είναι η περίπτωση της απαγωγής από εξωγήινους της Linda Napolitano από το Μανχάταν της Νέας Υόρκης. Το γεγονός της απαγωγής λέγεται ότι έγινε αντιληπτό από 23 ανθρώπους που την νύχτα εκείνη του Νοεμβρίου του 1989 βρίσκονταν στη γέφυρα του Μπρούκλιν και βίωσαν περίεργα φαινόμενα....  Ακολουθεί η ιστορία της  Linda Napolitano και βίντεο που περιγράφουν το γεγονός της απαγωγής...

Η Απαγωγή της Linda Napolitano από Εξωγήινους

Η Linda Napolitano κοιμόταν στο διαμέρισμά της στις 30 Νοεμβρίου του 1989, όταν περίπου στις 3:15 π. μ. αισθάνθηκε μία παράξενη παρουσία στο δωμάτιό της, όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τρία παράξενα πλάσματα να την περιτριγυρίζουν. Αυτά τα πλάσματα τα περιέγραψε ως γκρίζους, μικρόσωμα με μεγάλα κεφάλια και  μεγάλα μαύρα μάτια.

Η Linda παρέλυσε,  δεν μπορούσε να κινηθεί, δεν μπορούσε να μιλήσει, ούτε μπορούσε να ξυπνήσει τον σύζυγό της για να ζητήσει βοήθεια, είπε ότι ένιωσε σαν να βρισκόταν σε ένα είδος έκστασης ή σαν να ήταν  υπνωτισμένη.

Η Linda διηγείται: « Οι εξωγήινοι επικοινωνούσαν μαζί μου με έναν τρόπο τηλεπαθητικό γιατί δεν ακουγόταν ήχοι, δεν μιλούσαν αλλά εγώ καταλάβαινα κατά κάποιον τρόπο αυτά που προσπαθούσαν να μου πουν

Εικαστική απεικόνιση της απαγωγής

-Οι εξωγήινοι την μετέφεραν έξω από το διαμέρισμά της αιωρούμενη, μέσα σε μία δέσμη  γαλαζωπού φωτός  που την οδήγησε  σε κάτι που φαινόταν σαν διαστημόπλοιο.

Η Linda διηγείται ότι βρέθηκε ξαπλωμένη,  σε ένα χώρο που έμοιαζε με δωμάτιο νοσοκομείου, πάνω σε ένα φορείο ή σαν σε τραπέζι,  περιτριγυρισμένη από τους εξωγήινους που πειραματίζονταν επάνω της.

Η Linda διηγείται: «Μου έβαλαν ένα μεταλλικό αντικείμενο στη μύτη και μετά έχασα τις αισθήσεις μου.»

Αργότερα, η Linda ξύπνησε, στις πέντε το πρωί περίπου, δύο ώρες μετά την απαγωγή της στο διαμέρισμά της, δίπλα στο σύζυγό της.  

Budd Hopkins, ο ερευνητής εξωγήινης δραστηριότητας

Δύο χρόνια μετά την απαγωγή επικοινώνησε με έναν άνδρα που ονομαζόταν Budd Hopkins, ο οποίος ήταν ερευνητής εξωγήινης δραστηριότητας και του έδειξε μία ακτινογραφία της μύτης της που έδειχνε ένα  μεταλλικό αντικείμενο που η ίδια ισχυριζόταν ότι  της το είχαν βάλει οι εξωγήινοι όταν την είχαν απαγάγει. Μετά από πολλές συναντήσεις της  Linda με  τον Hopkins, προγραμματίστηκε η εισαγωγή σε νοσοκομείο   για την αφαίρεση του αντικειμένου με χειρουργική επέμβαση. Όμως λίγες μέρες  πριν το χειρουργείο  η Linda ξύπνησε αιμορραγώντας από τη μύτη.

Η Linda διηγείται: «Δεν θυμάμαι τι συνέβη αλλά πιθανόν να έχω υπάρξει θύμα και άλλης απαγωγής.»

-Μετά που ξύπνησε η Linda δεν είχε πια το εμφύτευμα. Στη συνέχεια,  είδε διάφορους ειδικούς γιατρούς και όλοι επιβεβαίωσαν ότι στο παρελθόν πρέπει να είχε ένα μεταλλικό εμφύτευμα, με κάποιες μικρές καμπύλες, μέσα στη μύτη και το οποίο της  είχε αφήσει σημάδια που έδειχναν το σημείο που βρισκόταν τοποθετημένο.

Η Linda έλαβε ψυχολογική θεραπεία και ύπνωση για να θυμηθεί όλα όσα είχαν συμβεί γιατί δεν θυμόταν πολλές λεπτομέρειες. Αν και οι ψυχολόγοι ήταν τελείως δύσπιστοι στο σύνολο της ιστορίας της  Linda, συμφωνούσαν ότι είχε συμπτώματα τραύματος και επίσης συμπτώματα που παρουσιάζουν άτομα που έχουν πέσει  θύματα απαγωγής.

Μάρτυρες, που κατά τον Hopkins, επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς της Linda

Δεκαπέντε μήνες μετά ο Hopkins απέδειξε ότι το γεγονός της απαγωγής θα μπορούσε να είναι κάτι περισσότερο από αληθινό. Έλαβε ένα γράμμα που είχε ως αποστολέα δύο  αστυνομικούς ( Richard και Dan ), στο οποίο του έλεγαν κάτι για την υπόθεση της απαγωγής της Linda.

Budd Hopkins

Ο Hopkins μετά από διάφορες αποτυχημένες προσπάθειες να εντοπίσει τους δύο αστυνομικούς υπέθεσε  ότι αυτοί οι δύο αστυνομικοί στην πραγματικότητα μπορεί ήταν πράκτορες κάποιας κυβερνητικής οργάνωσης.

Οι Richard και Dan επιβεβαίωναν στο γράμμα τους ότι ήταν μάρτυρες της απαγωγής  της Linda. Αργότερα έμαθε ότι οι πράκτορες αυτοί την νύχτα της απαγωγής συνόδευαν ένα  πολύ γνωστό πολιτικό πρόσωπο.

Είπαν ότι οι τρεις κατευθύνονταν με  το αυτοκίνητο προς ένα ελικοδρόμιο του Μανχάταν όταν το αυτοκίνητο, περνώντας από τη γέφυρα του Μπρούκλιν, σταμάτησε να λειτουργεί ξαφνικά. Από το σημείο αυτό, ο πολιτικός και σωματοφύλακες είδαν όλα τα γεγονότα.

Μετά από λίγο καιρό, στο γραμματοκιβώτιο του Hopkins έφτασε ένα δεύτερο γράμμα. Το έστελνε μία γυναίκα με το ψευδώνυμο Janet Kimble. Στο γράμμα ιστορούσε πως διέσχιζε την γέφυρα του Μπρούκλιν όταν ξαφνικά τα αυτοκίνητα σταμάτησαν να λειτουργούν και έσβησαν  τα φώτα των αυτοκινήτων και της γέφυρας.

Τότε, η Janet κατέβηκε από το αμάξι και μαζί με άλλους οδηγούς και πεζούς που βρίσκονταν στη γέφυρα, είδαν μία γυναίκα να αιωρείται σε μεγάλο ύψος σε μία δέσμη φωτός και  ένα ΑΤΙΑ που πετούσε πάνω από το συγκρότημα των διαμερισμάτων. Μία ακόμα μαρτυρία επιβεβαίωνε τα λεγόμενα της Linda.

Η είδηση ήταν ακόμα πιο θεαματική όταν αργότερα ο Hopkins ανακάλυψε την ταυτότητα του προσώπου  που  προστάτευαν οι Richard και Dan. Αυτό το πρόσωπο, είχε ζητήσει την ανωνυμία του. Όμως, η αλήθεια με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καταλήγει να βγαίνει στο φως. Αυτό το ανώνυμο πρόσωπο ήταν ο τότε γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, Javier Pérez Cuellar  ο οποίος στη συνέχεια αποκαλύφθηκε ότι μεταφέρθηκε και εκείνος δια μέσου μίας στήλης φωτός στο ΑΤΙΑ. Βέβαια ο πρώην γραμματέας του ΟΗΕ αρνήθηκε την εμπλοκή του στη υπόθεση απαγωγής.

Αυτή η εξωπραγματική σχεδόν απίστευτη ιστορία, της απαγωγής της Linda Napolitano από εξωγήινες οντότητες, περιγράφεται στο βιβλίο Witnessed του Budd Hopkins με λεπτομέρειες που θα μπορούσαν να αποτελούν την πλοκή ενός ωραίου μυθιστορήματος επιστημονικής φαντασίας. Υπάρχουν πολλοί δημοσιογράφοι και ερευνητές που αμφισβητούν  τόσο τα λεγόμενα της Linda Napolitano όσο και τα γραφόμενα του Budd Hopkins. Αλλά υπάρχουν και  είκοσι τρεις μάρτυρες που βρισκόντουσαν στη γέφυρα του Μπρούκλιν εκείνο το βράδυ  και οι οποίοι  επιβεβαιώνουν ότι είδαν την  Linda να μεταφέρεται μέσα σε δέσμη φωτός στο ΑΤΙΑ…

Βιβλιογραφία: Historias Extraterrestres. Abducciones, Casos Hopkins Ville y Villas Boas. Ovnis, Misterio, Paranormal y Aliens, Ivan Salinas Roman

Βίντεο στα Ισπανικά και στα Αγγλικά με την περίπτωση της απαγωγής της Linda Napolitano: 






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν...

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

Ηνίοχος: το σαγηνευτικό βλέμμα του αγάλματος των Δελφών

Ο Κόσμος της Αρχαιότητας μέσα από τα μάτια του αγάλματος του Ηνίοχου, στα οποία ο δημιουργός του έχει αποθανατίσει τον θρίαμβο της νίκης.  Κάποιοι από τους μεγαλύτερους μελετητές του κόσμου υποστηρίζουν ότι «τα μάτια του Ηνίοχου μαγνητίζουν». Το περίοπτο άγαλμα, με το μοναδικό βλέμμα έχει μια δική του, αποκλειστική, αίθουσα στο Μουσείο των Δελφών. Δεν αρκεί μια περαστική ματιά για να το δεις. Πρέπει να σταθείς, κοιτάζοντάς το προσεκτικά απ' όλες τις πλευρές, θαυμάζοντας ένα πλήθος από λεπτομέρειες στο σώμα και στον περίτεχνο, χάλκινο χιτώνα του. Τα μάτια του Ηνίοχου μοιάζουν ζωντανά. Ίσως, κανένα άλλο άγαλμα δεν δίνει αυτή τη μοναδική. Λένε ότι στο πρόσωπό του έχει αιχμαλωτιστεί η στιγμή αμέσως μετά τη νίκη και η ικανοποίηση του νικητή, χωρίς να έχει σβήσει ακόμη από την έκφραση του προσώπου η ένταση, αλλά και η αυτοσυγκέντρωση που απαιτούσε ο αγώνας, με το τέθριππο. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα γλυπτά της αρχαίας ελληνικής τέχνης της πρώιμης κλασικής εποχής....

Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά Οι αδελφές της Σταχτοπούτας, που συχνά αναφέρονται σαν οι Άσχημες Αδελφές, δεν είναι πάντα εξωτερικά άσχημες. Σε μερικές παραλλαγές είναι πολύ όμορφες εξωτερικά αλλά φανερώνουν μιαν εσωτερική και πνευματική ασχήμια. Στη γερμανική παραλλαγή έχουν "όμορφο πρόσωπο αλλά κακή καρδιά" και αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις του κακού που βρίσκονται στην αγένεια, την απληστία, τη ζήλεια και τη ματαιοδοξία. Η μητριά αντιπροσωπεύει τη σκοτεινή και καταστροφική όψη της γυναικείας φύσης, που σε άλλα παραμύθια τη βλέπουμε στην κακιά μάγισσα. Οι μητριές, όπως αυτές της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης, συμβολίζουν ακόμη τον Χαμένο Παράδεισο και τη σκληρή πραγματικότητα ενός κόσμου, στον οποίο το άτομο αντιμετωπίζει αυτή τη σκοτεινή πλευρά της Μεγάλης Μητέρας. Σε μερικές παραλλαγές, η νεκρή μητέρα της Σταχτοπούτας παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Εμφανίζεται στην κόρη της δίνοντάς της μαγικά ξόρκια, ή εμφανίζετα...

Ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story

Ο Κόσμος της γλυπτικής, εκφράζεται μέσα από την αγάπη και την θλίψη και δημιουργεί ένα έργο τέχνης που από τον 19ο αιώνα  μέχρι και σήμερα συγκινεί και γίνεται πηγή έμπνευσης και δημιουργίας: ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story. Ο William Wetmore Story, από τις ΗΠΑ, ήταν γλύπτης που απόκτησε μεγάλη φήμη, όταν το 1895 δημιούργησε έναν άγγελο, με τα ίδια του τα χέρια, με πόνο στην ψυχή και δάκρυα στα μάτια, προς τιμήν της αποβιώσασας συζύγου του, Emelyn Story, την οποία υπεραγαπούσε. Ο William Wetmore Story γεννήθηκε στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης στις 12 Φεβρουαρίου του 1819. Ήταν επίσης, κριτικός τέχνης, ποιητής και εκδότης. Σπούδασε δικηγορία στο Χάρβαρντ αλλά τον κέρδισε  η γλυπτική. Το γλυπτό, που δημιούργησε για να κοσμήσει το τάφο της συζύγου του, ονομάστηκε  "Άγγελος της θλίψης"  και βρίσκεται στο Προτεσταντικό Νεκροταφείο της Ρώμης όπου σήμερα βρίσκονται τόσο τα οστά της  Emelyn Story όσο και του ιδίου. Ο ...

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)...

Νέα τροπή στην υπόθεση εξαφάνισης του Βραζιλιάνου φοιτητή Bruno Borges

Ο παράξενος Κόσμος του  Bruno Borges  εξακολουθεί να καλύπτεται, ακόμα και σήμερα, από ένα πέπλο μυστηρίου. Αν και, σύμφωνα με την αστυνομία, στοιχεία που προέκυψαν από καταθέσεις μαρτύρων δίνουν μία νέα τροπή στην εξαφάνιση του Βραζιλιάνου φοιτητή, του οποίου η τύχη αγνοείται από τις 27 Απριλίου 2017. Αυξάνει το μυστήριο γύρω από την εξαφάνιση του νεαρού Βραζιλιάνου φοιτητή, Bruno Borges,που άφησε  κρυπτογραφημένα μηνύματα. Η περίεργη υπόθεση του  νεαρού Βραζιλιάνου που άφησε 14 βιβλία γραμμένα σε μία κρυπτογραφημένη γλώσσα και διάφορα κρυφά μηνύματα στο δωμάτιό του μπορεί να πλησιάζει στη λύση της. Προηγούμενο άρθρο με λεπτομέρειες για την εξαφάνιση του Bruno Borges,  εδώ Πέρα από το ενδιαφέρον για την τύχη του νεαρού άνδρα, η περίπτωσή του προκάλεσε μεγάλη περιέργεια στον κόσμο,εξαιτίας  των αινιγμάτων που ο Bruno Borges, ένας φοιτητή της ψυχολογίας  24 χρόνων, άφησε πριν εξαφανιστεί χωρίς να αφήσει  ίχνος. Bruno Borges ...

Οι Αθηναϊκοί δρόμοι, Εμμανουήλ Ροΐδης

Ο Κόσμος των Αθηνών μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες του 1896. Μία περιγραφή του Εμμανουήλ Ροΐδη : Μη βιασθήτε να με κατατάξητε εις το γένος των αναμασσσητικών ζώων αν σας ομιλώ δια την κατάστασιν των αθηναϊκών δρόμων. Ούτε καμήλα είμαι ούτε επικήδειος ρήτωρ δια να μου αρέσουν τα αναμασσήματα. Τούτο όμως εσυλλογίσθην ότι μετά τους Ολυμπιακούς αγώνας οι Αθηναίοι, εξιππασθέντες από την λαμπρότητα της πανηγύρεως, την συρροήν του τόσου κόσμου, την παρουσίαν του βασιλέως και των πριγκίπων, τας σημαίας, τα σαλπίσματα, τας φωτοχυσίας, τας μουσικάς και του Λούη τας τιμάς, εκατάντησαν όλοι αθλομανείς. Η Πλάκα, προ πάντων, όπου κατοικώ, έγεινεν όλη ένα είδος Σταδίου. Καθ' ημέραν κινδυνεύω ν' ανατραπώ από υποψηφίους μαραθωνοδρόμους ή να σπάσουν οι δισκοβόλοι την κεφαλήν μου. Δια να σχηματίσετε ιδέαν του βαθμού εις τον οποίον έφθασεν η αγωνομανία, αρκεί να σας είπω ότι κάθε απόγευμα περί την δύσιν του ηλίου ημπορεί ο διαβάτης να καμαρώση περί τον πλάτανον της Πλάκας και το φανάρι το...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες