Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Ονειρεύτηκε πως την σκότωσε

 



Ο Κόσμος των Ονείρων πολλές φορές κυριεύει με εμμονή τη ζωή κάποιων ανθρώπων. Η ονειρική πραγματικότητα εμπλέκεται στην καθημερινότητά τους δημιουργώντας τραγικές και μη αναστρέψιμες καταστάσεις. Κάτι ανάλογο συνέβη στη ζωή τριών νέων ανθρώπων: μιας γυναίκας και δύο αντρών, όταν το όνειρο του ενός νεαρού άνδρα διέλυσε με τραγικό τρόπο τις ζωές όλων... Το γεγονός  δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Ακρόπολις του 1909 και συνέβη σε μία πόλη της Ιντιάνα στις ΗΠΑ . Ο αρθρογράφος, της εποχής εκείνης, κάνει λόγο για τη δύναμη της "υποβολής" εννοώντας αυτό που η επιστήμη της Ψυχολογίας, στις μέρες μας, ονομάζει "αυθυποβολή" . 

Συγκεκριμένα η εφημερίδα γράφει: 

ΟΝΕΙΡΕΥΘΗΚΕ ΠΩΣ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΕ

ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ!

Τι Κάνει η υποβολή- Η ιστορία δύο εραστών στην Αμερική και το τραγικό τέλος των

Η δεσποινίς Ίδα Γουίλλιαμσον πέθανε. Πέθανε επίσης και ο εραστής της, που είχε προ έξι μηνών, ο νέος Εδουάρδος Στρίκλαν. Ο νεότερος εραστής της, ο Έλμαν Τίμονς είναι βαριά πληγωμένος, αλλά έπειτα από μεγάλες περιποιήσεις των γιατρών δύναται να θεραπευθεί.

Αυτή ήταν υπόθεση ενός ονείρου το οποίο πραγματοποιήθηκε. Ενός ονείρου τραγικού και ονείρου εκδίκησης κατά το οποίο ο ονειρευθείς Στρίκλαν είδε τον εαυτό του να πυροβολεί και να φονεύει. Και πράγματι πυροβόλησε και τους δύο και μετά ταύτα έστρεψε το ρεβόλβερ κατά του εαυτού του, όπως είδε να γίνεται και στο όνειρό του.

Αυτός πέθανε εντός δύο λεπτών της ώρας. Η κόρη τον ακολούθησε μετά μία ώρα. Και ο νέος Τίμονς είναι τόσο βαριά πληγωμένος, ώστε θα περάσουν πολλές μέρες ακόμη πριν αναλάβει.

Κανείς ποτέ πριν δεν μπορούσε να σκεφθεί ότι ο  Εδουάρδος, νέος, ωραίος, με αθλητικές διαστάσεις και άρτιος όπως ήταν θα έκανε τέτοιο πράγμα. Δεν θα το πίστευε ούτε ο ίδιος εάν κανείς του το έλεγε πριν λίγες βδομάδες. Αλλά αυτό το όνειρο!...

Απέκτησε τη μοιραία εκείνη δύναμη που έχει η υποβολή, η οποία κάνει τόσους ανθρώπους να ενεργούν πράγματα, τα οποία δεν σκεφτόντουσαν καν προηγουμένως. Έκανε δοκιμές στο κρανίο του κάθε μέρα μέχρις ότου συνήθισε να κάνει ό, τι ποτέ προηγουμένως δεν είχε σκεφθεί. Φόνευσε την ερωμένη του αλλά και εκείνον ο οποίος κατείχε την καρδιά της τώρα. Έπειτα τον εαυτόν του.

Η μνηστεία 

Η τριπλή τραγωδία λύπησε πολύ τους κατοίκους της πόλης Τσάντλερ στην Ινδιάνα της Αμερικής ώστε θα περάσει πολύς καιρός για να λησμονηθεί. Οι κηδείες των φονευθέντων έγιναν και ο Έλμαν Τίμονς αγωνίζεται ακόμη για τη ζωή του.

Ο Εδουάρδος Στρίκλαν νέος είκοσι ετών και η δεσποινίς Γουίλλιαμσον κομψή κόρη δέκα εννέα ετών, ήταν αρραβωνιασμένοι μήνες τώρα και επρόκειτο μετά από λίγο να παντρευτούν. Όταν ο Εδουάρδος την ρώτησε για το γάμο τους αυτή του είπε:

Θα παντρευτούμε τα Χριστούγεννα.» Στο Τσάντλερ όλοι γνώριζαν την μνηστεία αυτή.

Όμως εκείνες τις μέρες μετατέθηκε εκεί ένας νέος ιερέας ο Ρ. Ε. Τίμονς. Έφερε μαζί του και τον εικοσαετή γιο του, τον Έλμαν Τίμονς, νέο ωραίο, ελκυστικό, και χαριτωμένο. Σε μία από τις συναναστροφές, που ήταν προσκεκλημένοι ο ιερέας και ο γιος του, η Δεσποινίς Γουίλλιαμσον και ΄Έλμαν Τίμονς γνωρίστηκαν. Αυτή ήταν η ωραιότερη κόρη στην πόλη, αλλά και δεν άργησε να παρατηρήσει ότι όλες οι γυναίκες περιποιόντουσαν πολύ τον νεαρό Έλμαν. Επίσης και ο Στρίκλαν το παρατήρησε αυτό αμέσως.

Το πράγμα μαθεύτηκε στο Τσάντλερ και γι’ αυτό πολύ λίγοι παραξενεύτηκαν όταν έμαθαν ότι το συνοικέσιο αυτό διαλύθηκε και ότι ο γάμος δεν θα γινόταν τα Χριστούγεννα.

Όλοι ήξεραν ότι η νέα άλλαξε γνώμη για τον εραστή της.

Όταν διέλυσε το συνοικέσιο, ο νέος Τίμονς άρχισε να συναναστρέφεται φανερά την Δδα Γουίλλιαμσον. Πήγαινε μαζί της παντού. Ο πατέρας του τα μάθαινε, αλλά γνώριζε πόσο καλή ήταν η νέα και ότι αυτή ανήκε σε μία από τις καλύτερες οικογένειες του τόπου. Γι’ αυτό δεν έφερε αντίρρηση.

Η εσπερίδα

Έφθασε η πρώτη του έτους και ένας μεγαλέμπορος του Τσάντλερ έδωσε μία εσπερίδα μεγάλη. Ο νεαρός Τίμονς ήταν προσκεκλημένος, επίσης δε ήταν προσκεκλημένη και η δεσποινίς Γουίλλιαμσον μαζί με πολλούς άλλους νέους και νέες του Τσάντλερ.

Ο Εδουάρδος γνώριζε για τη σχέση της Ίδας με τον Έλμαν. Γνώριζε ότι εκτοπίστηκε από αυτόν και αυτό τον έκανε να τον μισεί.

Έγραψε την εξής επιστολή προς την Ίδα Γουίλλιαμσον.

Αγαπητή Ίδα

Γνωρίζεις το όνειρό μου. Μη πηγαίνεις στην συναναστροφή αυτή απόψε. Εάν πας θα πας επίσης και στο νεκροταφείο.  Εδουάρδος

Η Ίδα έδειξε την επιστολή αυτή στη μητέρα της.

Τι εννοεί αυτό;» είπε η κ. Γουίλλιαμσον στην κόρη. Εννοεί ότι θα με φονεύσει, αλλά δεν φοβάμαι. Όταν ο Εδουάρδος και εγώ ήμασταν ακόμη μνηστευμένοι μου είπε ότι είδε ένα κακό όνειρο. Σηκώθηκε τρομαγμένος και σπρώχνοντας  τα σκεπάσματα του κρεβατιού.

"Νόμιζα, μου είπε ότι περπατούσα στο δρόμο και ότι σε είδα να περπατάς με άλλον. Με έπιασε λύσσα. Τότε όμως δεν κρατήθηκα. Πυροβόλησα και φόνευσα εσένα και τον άλλον. Όλοι όσοι βρίσκονταν στην αίθουσα όρμησαν επάνω μου. Τότε εγώ έστρεψα το περίστροφο στο στόμα μου και αυτοκτόνησα."

Η πραγματοποίηση του ονείρου.

Όταν σιώπησε του είπα ότι το όνειρο ήταν αστείο.

Η κυρία Γουίλλιαμσον την ειδοποίησε ότι ήλθε και ο Τίμονς για να την συνοδέψει.

Χόρεψαν μαζί ένα πεταχτό βαλς και έπειτα από αυτό και οι δύο κάθισαν κοντά σε ένα παράθυρο συνομιλώντας. Ήταν και άλλοι νέοι μαζί τους. Αλλά ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα ο Εδουάρδος Στρίκλαν.

Ήταν πολύ ωχρός. Τα χέρια του έτρεμαν.

-"Γνωρίζεις τι σου είπα. Να,.." είπε ο Στρίκλαν ψυχρά. "Να πάρε αυτό το ρεβόλβερ για να μη γίνει δυστύχημα."

-"Πάρε το πίσω είπε και να είσαι ευγενής."

Αλλ’ ο Στρίκλαν τότε έστρεψε το ρεβόλβερ και πυροβόλησε την ερωμένη του. Η σφαίρα σφηνώθηκε στο μέτωπό της. Η κόρη έπεσε αμέσως νεκρή. Μετά από αυτά το περίστροφο στράφηκε κατά του Τίμονς και η σφαίρα τον πλήγωσε στο λαιμό. Έπειτα ο Εδουάρδος θυμήθηκε τον εαυτόν του. Έβαλε το ρεβόλβερ στο στόμα, πυροβόλησε και έμεινε άπνους.

Εκεί μέσα η πρότερη καλή συντροφιά μεταβλήθηκε δια μιας. Έκλαιγαν όλοι τους δυστυχισμένους νέους, οι οποίοι χάθηκαν. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα του ενυπνίου. 



Εφ. Ακρόπολις 14/2/1909.       

Προσαρμογή κειμένου Α.Χ. 

                                                              ***

Τι είναι  "αυθυποβολή",  σύμφωνα με την επιστήμη της Ψυχολογίας; 

"Αυθυποβολή είναι η διαδικασία κατά την οποία το άτομο επηρεάζει συνειδητά τον εαυτό του με σκέψεις που το ίδιο επιλέγει ως προς κάποιον τομέα ή κάποια περίσταση. Με προϋπόθεση ότι οι σκέψεις επηρεάζουν καθοριστικά τα συναισθήματα και τη συμπεριφορά μας, και αξιολογώντας την αυθυποβολή ως μέθοδο ελέγχου και παρέμβασης στις σκέψεις, τότε εύλογα μπορεί να εξαχθεί ως συμπέρασμα ότι η αυθυποβολή μπορεί να καταστείλει περιπτώσεις φαύλων κύκλων, εφόσον επηρεάζει άμεσα την πνευματική και ψυχική μας κατάσταση." (Απόσπασμα από το άρθρο: "Φαύλος κύκλος και η δύναμη της αυθυποβολής." , της Σοφίας Κακιά)

Η αυθυποβολή με κατάλληλους διανοητικούς χειρισμούς μπορεί να επιδράσει θετικά στη ζωή του ανθρώπου και όχι, καταστροφικά, όπως συνέβη στην παραπάνω ιστορία. 

Ολόκληρο το άρθρο, εδώ



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Οδυσσέας Καββαδάς: Επιστολή προς Μπομπ

 Ο Κόσμος των διάμεσων, των μέντιουμ, των ανθρώπων που έχουν, όπως λέγεται, το χάρισμα της πρόβλεψης, προειδοποιεί για τα επερχόμενα. Αυτό συνέβη με την ιστορία του Οδυσσέα Καββαδά που έστειλε επιστολή στον Μπομπ για να τον προειδοποιήσει για τον επερχόμενο κίνδυνο που παραμόνευε.  Ίσως αναρωτιέστε ποιος να είναι ο Οδυσσέας Καββαδάς ( ο αποστολέας),  και ποιος να είναι ο Μπομπ (ο παραλήπτης); Εύλογη η απορία! Ας ξεκινήσουμε από τον πιο διάσημο, τον Μπομπ, τον παραλήπτη, που δεν είναι άλλος από τον Ρόμπερτ Φράνσις Μπόμπι Κέννεντυ (1925-1968) τον αδερφό του δολοφονημένου Προέδρου των Η.Π.Α. , Τζων Κέννεντυ.  Και ο Οδυσσέας Καββαδάς ποιος να ήταν, ίσως αναρωτιέστε και πάλι και τι σχέση θα μπορούσε να έχει με τον Γερουσιαστή Ρόμπερτ Κέννεντυ που, ως γνωστόν δολοφονήθηκε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας; Ο Οδυσσέας Καββαδάς, λοιπόν, ήταν ένα μέντιουμ, διάσημο λένε της εποχής, συνεργάτης της εφημερίδας Εμπρός. Σύμφωνα με τα γραφόμενα στης εφημερίδας ο Οδυσ...

Ηλεκτρονικές Φωνές (EVP) σε Σχολείο

  Ο Κόσμος των Ηλεκτρονικών Φωνών (EVP), του Λευκού Θορύβου, αναστατώνει και τρομάζει τα παιδιά και τους δασκάλους, ενός σχολείου στην Ισπανία.  Το γεγονός  συνέβη πριν μερικά χρόνια σε ένα Σχολείο της Μάλαγας. Η ιστορία άρχισε όταν μία μαθήτρια έφερε στο σχολείο ένα μαγνητόφωνο  στο οποίο είχε μαγνητοφωνήσει, στο δωμάτιό της,  διάφορες φωνές  που έλεγαν το όνομά τους και στο τέλος γελούσαν. Κάποια παιδιά άρχισαν να γελούν, άλλα φοβήθηκαν αλλά η πλειονότητα το θεώρησε αστείο. Επίσης, κάποιοι μαθητές σκέφτηκαν να βάλουν το μαγνητόφωνο στην τάξη για να δουν αν θα κατέγραφε κάτι. Το τοποθέτησαν  πάνω σε ένα τραπέζι. Το μαγνητόφωνο θα κατέγραφε κατά τη διάρκεια του μισάωρου διαλείμματος. Όταν τελείωσε το διάλειμμα  όλοι ανέβηκαν με αγωνία  να ακούσουν ό, τι είχε καταγραφεί πριν μπει στην τάξη ο καθηγητής. Πέρασε το πρώτο λεπτό της καταγραφής χωρίς  να συμβεί   κάτι το ιδιαίτερο, όταν ξαφνικά ακούστηκαν μερικοί θόρυβοι σαν να μετα...

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

Οι περίπατοι στην Αθήνα του 19ου αιώνα και το θέαμα στο Ζάππειο Μέγαρο

Ο Κόσμος της Αθήνας του παρελθόντος: στο Ζάππειο περιπατούσε... Όπως όλοι οι κατοικημένοι τόποι της χώρας, πόλεις, κωμοπόλεις και χωριά σε όλη την Ελλάδα, είχαν κάποιον δρόμο για βόλτα που συνήθως αποκαλούσαν «νυφοπάζαρο», έτσι και η Αθήνα είχε τους δικούς της περιπάτους. Στα πρώτα χρόνια του Όθωνα, κυριότερος τόπος περιπάτου ήταν η οδός Πατησίων ως το Πεδίον του Αρεως. Εκεί τις Κυριακές παιάνιζε η Μουσική της Φρουράς και ήταν συχνή η παρουσία του βασιλικού ζευγαριού, του Όθωνα και της Αμαλίας. Το ζευγάρι έφθανε εκεί έφιππο και συνοδευόμενο από τις Κυρίες επί των Τιμών για να παρακολουθήσει την εκτέλεση νέων μουσικών συνθέσεων. Αλλά και μετά την έξωση του Όθωνα και ως τις αρχές της δεκαετίας του 1880 η οδός Πατησίων ήταν ο κατεξοχήν προσφιλής περίπατος των Αθηναίων. Εκεί παρήλαυναν, τις πρώτες απογευματινές ώρες και εποχούμενες, οι κυρίες και οι όμορφες ατθίδες αμαζόνες που συνοδεύονταν από τα μέλη της νεοσύστατης «Φιλίππου Εταιρείας». Από το 1881 όμως ο περίπατος αυτός άρχισ...

Ιράν: Ανακαλύφθηκε παράξενο πετρογλυφικό

Οι Αρχαιολόγοι ανακαλύπτουν  νέα στοιχεία για τον αρχαίο Κόσμο: Ένα παράξενο πετρογλυφικό ανακαλύφθηκε σε επαρχία του Ιράν μετά από έρευνες αρχαιολόγων. Έχει μήκος 14 εκ. και πλάτος 11 εκ. Απεικονίζει ένα πλάσμα εξάποδο με άκρα σαν δαγκάνες. Προκειμένου να ταυτοποιηθεί ο οργανισμός, μια ομάδα ερευνητών από το Ιράν και την Ταϊβάν χρησιμοποίησαν ταξινομικές μεθόδους. Συγκεκριμένα, ανέλυσαν μορφολογικούς χαρακτήρες και συνέκριναν το πετρογλυφικό με αρθρόποδα που είναι γνωστό ότι υπήρχαν στην περιοχή, καθώς και τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς τους. Επίσης το σχέδιο συγκρίθηκε με αρχαία ανθρωπόμορφα και ανθρωπομορφικά σχέδια ζώων στο Ιράν και σε άλλες χώρες, ώστε να βρεθούν πιθανές ομοιότητες. Οι επιστήμονες είπαν ότι τα έξι πόδια υποδεικνύουν έντομο, ενώ το τριγωνικό κεφάλι με τα μεγάλα μάτια και τα αρπακτικά χέρια είναι χωρίς αμφιβολία αυτά της τάξης του εντόμου μάντης, με τα οποία αρπάζει μύγες, μέλισσες ακόμα και μικρά πουλιά. Πιο μυστηριώδη είναι τα ά...

Ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story

Ο Κόσμος της γλυπτικής, εκφράζεται μέσα από την αγάπη και την θλίψη και δημιουργεί ένα έργο τέχνης που από τον 19ο αιώνα  μέχρι και σήμερα συγκινεί και γίνεται πηγή έμπνευσης και δημιουργίας: ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story. Ο William Wetmore Story, από τις ΗΠΑ, ήταν γλύπτης που απόκτησε μεγάλη φήμη, όταν το 1895 δημιούργησε έναν άγγελο, με τα ίδια του τα χέρια, με πόνο στην ψυχή και δάκρυα στα μάτια, προς τιμήν της αποβιώσασας συζύγου του, Emelyn Story, την οποία υπεραγαπούσε. Ο William Wetmore Story γεννήθηκε στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης στις 12 Φεβρουαρίου του 1819. Ήταν επίσης, κριτικός τέχνης, ποιητής και εκδότης. Σπούδασε δικηγορία στο Χάρβαρντ αλλά τον κέρδισε  η γλυπτική. Το γλυπτό, που δημιούργησε για να κοσμήσει το τάφο της συζύγου του, ονομάστηκε  "Άγγελος της θλίψης"  και βρίσκεται στο Προτεσταντικό Νεκροταφείο της Ρώμης όπου σήμερα βρίσκονται τόσο τα οστά της  Emelyn Story όσο και του ιδίου. Ο ...

Φοβού την ζήλια του κομπλεξικού ανθρώπου!

Ο ψυχικός Κόσμος του ανθρώπου είναι πολυσύνθετος, αποτελούμενος από θετικά και αρνητικά στοιχεία, τα οποία συνθέτουν την προσωπικότητά του. Το σύμπλεγμα κατωτερότητας ή μειονεξίας,κοινώς κόμπλεξ, είναι μία αρνητική πτυχή της ανθρώπινης προσωπικότητας: Ο κομπλεξικός είναι ο εχθρός του κακού. Ο κακός είναι κακός, φαίνεται. Λεπτά χείλη, γαμψή μύτη, ανατριχιαστικό μειδίαμα. Όταν το συναντάς, ξέρεις πώς να τον αποφύγεις. Η έτερη προσωπικότητα, αυτή του κομπλεξικού είναι σαφώς πιο επικίνδυνη. Εμφανίζεται πάντα με το μανδύα του απόλυτα νορμάλ ανθρώπου. Ενίοτε του cool. Άνθρωπος με ενδιαφέροντα και με αστείρευτες απορίες περί της προσωπικής σου ζωής. Αυτό σε συγκινεί. Μα τόσο ενδιαφέρον πια; Σαφώς και ενδιαφέρεται. Να σου κάνει την προσωπική ζωή κόλαση! Δεν τον υποψιάζεσαι με την πρώτη, γιατί η φιλική του διάθεση λειτουργεί σαν καθρέφτης και τυφλώνει! Αν είσαι από την φύση σου φιλικός και ευπροσήγορος χαρακτήρας, την πάτησες! Οι προθέσεις του δεν είναι απαραίτητα κακές προς εσένα...

Το μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος( Project Pegasus )

Ο Κόσμος των Θεωριών Συνωμοσίας αυτή τη φορά μας αποκαλύπτει το μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος, το οποίο σχετίζεται με την τηλεμεταφορά και τα ταξίδια στο χωροχρόνο. Αλήθεια ή μία ευφάνταστη ιστορία; Το Πρόγραμμα Πήγασος είναι μία εξερεύνηση στο χωροχρόνο που ξεκίνησε το 1968 στις ΗΠΑ, και στο οποίο συμμετείχε, ως έφηβος, ο Andrew D. Basiago. Το Πρόγραμμα Πήγασος ήταν μία έρευνα υπό την  DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency), κατά το  οποίο το αμερικανικό υπουργείο άμυνας και η τεχνολογική κοινότητα, λέγεται ότι, πραγματοποίησαν  ταξίδια στον χωροχρόνο για λογαριασμό της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Αυτό το Πρόγραμμα ξεκίνησε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ με σκοπό να κάνουν "τηλεπισκόπηση στο χρόνο" για να την άντληση πληροφοριών για γεγονότα του παρελθόντος και του μέλλοντος, τα οποία θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν την Υπηρεσία Πληροφοριών των ΗΠΑ, τον Πρόεδρο και τον Στρατό. Αναμενόταν ότι οι 140 συμμετέχοντες στο μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος θα συνέχιζαν να συμμετέ...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες