Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Το Μέγαρο των Πνευμάτων

 


Ο Μυστηριώδης Κόσμος των Πνευμάτων βρίσκει καταφύγιο σε ένα πολυτελές μέγαρο που κτίζει μία εκκεντρική εκατομμυριούχος, από το Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνιας,  η οποία διακατέχεται από τον φόβο των πνευμάτων και των φαντασμάτων. Πιστεύει ότι πάνω της έχει πέσει μια βαριά κατάρα η οποία οφείλεται στις αδικοχαμένες ψυχές που χάθηκαν σε πολέμους εξ αιτίας του εργοστασίου πολεμοφοδίων του συζύγου της. Η ιστορία της γυναίκας αυτής δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Εστία, 26/7/1928. Η γυναίκα στο άρθρο της Εστίας ονομάζεται κ. Κόρμικ. Όμως, η ιστορία της έχει πολλά κοινά σημεία με την ιστορία της Sarah Lockwood Pardee(απεβίωσε το 1922) η οποία παντρεύτηκε τον William Wirt Winchester (1837-1881) και η οποία μετά το θάνατο της κόρης και του συζύγου της έχτισε στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνιας  Το μυστηριώδες Αρχοντικό Winchester , για τους ίδιους λόγους. Πιθανόν να πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο μπορεί και όχι. Πάντως, οι διαδικτυακές έρευνες μου δεν εντόπισαν κάποια κ. Κόρμικ. Η φωτογραφία που συνοδεύει τη σημερινή ιστορία μας είναι του Αρχοντικού  Winchester. 

Η εφημερίδα Εστία παρουσιάζει το άρθρο της ως εξής: 

ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΔΙΑΘΗΚΗ

Η ΧΗΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΔΙΩΚΕΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ

Η ΕΠΑΥΛΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥΒΟΛΑ

Πριν λίγο καιρό, τα Αμερικανικά φύλλα έγραψαν την είδηση του θανάτου της χήρας ενός γνωστού σε όλη την Αμερική βαθύπλουτου εργοστασιάρχη, ονόματι Κόρμικ. Η χήρα Κόρμικ ήταν ακόμη νέα και απεβίωσε κάτω από περιστάσεις, που έδωσαν αφορμή δε διάφορα και ποικίλα σχόλια. Αμέσως μετά το θάνατό της διαδόθηκε η φήμη , ότι αυτός οφειλόταν στο φόβο των φαντασμάτων και των πνευμάτων, φόβο που την κατάτρεχε συνεχώς. Η φήμη αυτή είχε κάποια δόση αλήθειας, όπως αποδείχθηκε όταν ανοίχθηκε η διαθήκη της.

Στην αυτή περιεχόταν μία ρήτρα στην οποία διατυπωνόταν η επιθυμία, όπως οι κληρονόμοι της αφήσουν ακατοίκητη  για πάντα την έπαυλή της στο Σαν Φρανσίσκο. Επίσης η χήρα Κόρμικ παρακαλούσε στη διαθήκη της να παραμείνουν κλειστές οι δύο κύριες είσοδοι του κτιρίου, όπως και οι πόρτες πολλών δωματίων. Καλό θα ήταν- κατά την αποβιώσασα –όπως η βίλα εγκαταλειφθεί ώστε με την πάροδο του χρόνου να ερημωθεί, χωρίς να λαμβάνεται καμία πρόνοια για τη συντήρησή της.

Περαιτέρω η θέληση της αποθανούσας ήταν περισσότερο κατηγορηματική. Κανείς δεν έπρεπε να περάσει το κατώφλι της έπαυλης και απαγορευόταν ρητά κάθε ενέργεια επισκευής του κτιρίου.

Με την τελευταία αυτή διάταξη επισφραγιζόταν η τραγωδία μιας ζωής, εντελώς ιδιόρρυθμης. Διότι η έπαυλη –που είναι άλλωστε ένα λαμπρό οικοδόμημα –έπαιξε σπουδαίο ρόλο στην ύπαρξη της εκατομμυριούχου γυναίκας μετά το θάνατο του συζύγου της. Σε αυτή έζησε τα τελευταία της χρόνια.

Η κ. Κόρμικ είχε κτίσει τη βίλα αυτή αποκλειστικά χάρη των φαντασμάτων. Τα πνεύματα των πεθαμένων και ιδίως των φονευθέντων κατά τον πόλεμο έπρεπε να ζήσουν σε αυτή και να τη θεωρούν σαν το σπίτι τους. Και φροντίδα αυτή της χήρας την απασχόλησε και μετά το θάνατό της.

Η έπαυλη, πολυτελέστατη στο εσωτερικό και το εξωτερικό τη, είχε στοιχίσει το τεράστιο ποσό των δύο εκατομμυρίων δολαρίων. Αλλά για την κ. Κόρμικ καμία δαπάνη δεν ήταν αρκετά μεγάλη, προκειμένου να εξασφαλίσει άνετη και ανενόχλητη διαμονή στα προσφιλή της πνεύματα, που ήθελε να τα καλοπιάσει με τη μέριμνά της αυτή και τη γενναιοδωρία της,

Είχε λόγους να επιζητεί την εύνοια των πνευμάτων η δεισιδαίμων κυρία. Φαίνεται, ότι είχε. Ο σύζυγος της κ. Κόρμικ ήταν ένας από τους σημαντικότερους Αμερικανούς προμηθευτές πολεμοφοδίων κατά τον παγκόσμιο πόλεμο*. Τα εργοστάσιά του εργαζόμενα μέρα και νύκτα κατά τη διάρκεια του πολέμου, κατασκεύαζαν συνεχώς πολυβόλα.

Και από τη στιγμή του θανάτου του συζύγου της, η χήρα καταλήφθηκε από την έμμονη ιδέα, ότι στη κληρονομιά της είχε πέσει κατάρα. Η περιουσία της αποτελούταν από φονικά μηχανήματα. Τα πνεύματα όλων των ατυχών, οι οποίοι είχαν φονευθεί από τις σφαίρες των πολυβόλων που είχαν βγει από τα εργοστάσια του Κόρμικ, θα την εκδικούνταν μία μέρα. Η σκέψη αυτή την έκανε να προσφύγει στους πνευματιστικούς κύκλους. Επιζητούσε από τον αρχηγό τους, να έλθει σε επικοινωνία με τον άλλο κόσμο για να εκλιπαρήσει τη συγγνώμη των νεκρών. Τελικά αποφάσισε να εγείρει μέγαρο για να κατοικούν άνετα τα πνεύματα.

Το μέγαρο των πνευμάτων αποτελούσε αρχιτεκτονικό περίεργο. Δεδομένου, ότι η κ. Κόρμικ πίστευε με πεποίθηση ότι τα πνεύματα θα ζητούσαν  να εισέλθουν στη διαμονή τους εκ των άνω, έτσι, διέταξε να γίνουν στη στέγη μεγάλα ανοίγματα, περίπου ογδόντα τον αριθμό και τα ανοίγματα αυτά να συνδεθούν με το εσωτερικό του μεγάρου με αγωγούς από καουτσούκ. Τα ανοίγματα αυτά ήταν τζαμωτά για να μην περνά μέσα η βροχή. Η κ. Κόρμικ φανταζόταν, ότι τα πνεύματα δεν θα δυσκολεύονταν να περάσουν από το γυαλί. Στο κέντρο του μεγάρου υπήρχε μια μεγάλη περιφερική αίθουσα με ογδόντα διαχωρίσματα προοριζόμενα για τους αόρατους ενοίκους.

Μακρά σειρά διαμερισμάτων που ήταν επιπλωμένα με σπάταλο λούσο θα χρησίμευαν για τις συνεδριάσεις των πνευμάτων. Επάνω σε μικρά τραπέζια είχαν τοποθετηθεί μικρά τηλέφωνα για να ανταλλάσσουν τα πνεύματα τις γνώμες τους.

Σε όλο το μέγαρο είχαν τοποθετηθεί χρονόμετρα για να σημειώνουν την ώρα του μεσονυκτίου μέχρι του χιλιοστού του δευτερολέπτου. Μόλις έφθανε το μεσονύκτιο. Αντηχούσαν ξαφνικά κουδούνια, που σήμαιναν την ώρα της σύναξης των πνευμάτων.

Η χήρα Κόρμικ επισκεπτόταν την έπαυλη των πνευμάτων λίγη ώρα πριν τα μεσάνυκτα. Αυτί γινόταν τακτικά, μέχρι ότου σήμανε και γι’ αυτήν η ώρα της μετάστασης στον κόσμο των πνευμάτων, που θέλησε να εξιλεώσει κατά τον επί γης βίο της.


Εφ. Εστία, 26/7/1928

Προσαρμογή κειμένου Α.Χ.  


Δείτε επίσης: Το μυστηριώδες Αρχοντικό Winchester υπάρχουν και βίντεο. 


Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι, από το μυστηριώδες αρχοντικό, και της SarahWinchester, από την WikiPedia :









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκ

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να

Enuma Elish: Το βαβυλωνιακό Ποίημα της Δημιουργίας

Ο βαβυλωνιακός κόσμος μας διηγείται τη δική του εκδοχή για την Δημιουργία του Κόσμου, στο Enuma Elish (Ενούμα Έλις), το  Ποίημα της Δημιουργίας. Περιγραφή του Enuma Elish Γνωστό, επίσης, ως Ποίημα της Δημιουργίας , το Enuma Elish , είναι μια ποιητική σύνθεση βαβυλωνιακής προέλευσης, αποτελούμενη από επτά πινακίδες σφηνοειδούς γραφής, από, περίπου, εκατόν δεκαπέντε έως εκατόν εβδομήντα σειρές, που  χρονολογούνται από τον 18ο ή 17ο αιώνα π.Χ. Σύμφωνα με τους ιστορικούς, αυτό το έργο, που προέρχεται από την Βαβυλώνα, βρέθηκε ανάμεσα στα ερείπια της βιβλιοθήκης του Ασσουρμπανιπάλ, που βρισκόταν στην αρχαία πόλη Νινευή. Οι ειδικοί λένε ότι είναι μια μυθολογική ιστορία που προτίθεται να διηγηθεί τη δημιουργία του γνωστού κόσμου. Η θεματολογία του Enuma Elish Η πλοκή αυτού του μύθου, αρχίζει να εξελίσσεται χρονικά σε μία εποχή πριν από τη δημιουργία της ανθρωπότητας, που περιγράφεται ως η στιγμή που ο ουρανός και η γη δεν είχαν ακόμα ένα όνομα. Σύμφωνα

Σπήλαιο της Τσακαλόπετρας: ένα ισχυρό γεωμαγνητικό πεδίο στον Όλυμπο

Ο Κόσμος των γεωμαγνητικών δυνάμεων: Σπήλαιο Τσακαλόπετρας: Οι «Πόρτες Ολύμπου» και το ενδιαφέρον της NASA Η περιοχή Πόρτες του Ολύμπου, αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα γεωμαγνητικά μέρη της Ελλάδας. Σε αυτήν την περιοχή υπάρχουν οι μαρτυρίες για φώτα στον ουρανό, για ηλεκτρομαγνητικά πεδία αλλά κυρίως και για εξαφανίσεις κατοίκων της περιοχής. Συγκεκριμένα ένας κάτοικος αφού είχε εξαφανιστεί για 3 μέρες, όταν επέστρεψε περιέγραφε περίεργα πράγματα. Μέχρι και ότι αντίκρισε υπόγειες πόλεις. Στην συγκεκριμένη περιοχή, υπάρχει μια πάρα πολύ σημαντική σπηλιά. Η σπηλιά της Τσακαλόπετρας. Το συγκεκριμένο σπήλαιο έχει μια ιστορία 600 ετών, από την εποχή της τουρκοκρατίας, όταν κάτοικοι του χωριού την χρησιμοποιούσαν σαν κρησφύγετο από τους Τούρκους αλλά και από τους Γερμανούς στην συνέχεια. Το συγκεκριμένο σπήλαιο, αποτέλεσε και σημείο συγκεντρώσεων της Φιλικής Εταιρείας. Επίσης λέγεται ότι το ισχυρό γεωμαγνητικό και ηλεκτρικό πεδίο, με το οποίο είναι φορτισμένη η συγκεκριμένη σπηλιά της Τσ

Η παράξενη περίπτωση των Gillian &Jennifer Pollock: τα Δίδυμα κορίτσια που πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται από την ίδια μητέρα

Ο Κόσμος των ιστοριών μετενσάρκωσης, μας διηγείται την παράξενη ιστορία της οικογένειας Pollock. Αλήθεια ή ευσεβής πόθος των γονέων; O John και η Florence Pollock ζούσαν στο Hexham της Αγγλίας και μετά τον γάμο τους έφεραν στον κόσμο δυο κόρες, τις Jacqueline και την Joanna. Στις 5 Μαΐου του 1957 η εξάχρονη Jacqueline, η εντεκάχρονη Joanna και ο φίλος τους Anthony Layden συναντήθηκαν για να πάνε στην εκκλησία. Στον δρόμο προς την εκκλησία ένας οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να παρασύρει τα τρία παιδιά και να χάσουν τη ζωή τους ακαριαία. Οι δύο γονείς συντετριμμένοι απο τον χαμό των κοριτσιών τους ζούσαν με την ελπίδα της γέννησης ενός άλλου παιδιού. Ένα χρόνο αργότερα η Florence έμεινε έγκυος. Αν και ο ιατρός τους διαβεβαίωνε πως θα έφερναν στον κόσμο ένα μωρό ο John διαφωνούσε μαζί του και υποστήριζε πως η γυναίκα του κυοφορούσε δίδυμα πιστεύοντας πως θα ερχόταν στον κόσμο μετενσαρκωμένες οι δυο χαμένες του κόρες. Στις 4 Οκτωβρίου του 1958 ο John επαληθεύ

Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά Οι αδελφές της Σταχτοπούτας, που συχνά αναφέρονται σαν οι Άσχημες Αδελφές, δεν είναι πάντα εξωτερικά άσχημες. Σε μερικές παραλλαγές είναι πολύ όμορφες εξωτερικά αλλά φανερώνουν μιαν εσωτερική και πνευματική ασχήμια. Στη γερμανική παραλλαγή έχουν "όμορφο πρόσωπο αλλά κακή καρδιά" και αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις του κακού που βρίσκονται στην αγένεια, την απληστία, τη ζήλεια και τη ματαιοδοξία. Η μητριά αντιπροσωπεύει τη σκοτεινή και καταστροφική όψη της γυναικείας φύσης, που σε άλλα παραμύθια τη βλέπουμε στην κακιά μάγισσα. Οι μητριές, όπως αυτές της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης, συμβολίζουν ακόμη τον Χαμένο Παράδεισο και τη σκληρή πραγματικότητα ενός κόσμου, στον οποίο το άτομο αντιμετωπίζει αυτή τη σκοτεινή πλευρά της Μεγάλης Μητέρας. Σε μερικές παραλλαγές, η νεκρή μητέρα της Σταχτοπούτας παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Εμφανίζεται στην κόρη της δίνοντάς της μαγικά ξόρκια, ή εμφανίζετα

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες