Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Το Μέγαρο των Πνευμάτων

 


Ο Μυστηριώδης Κόσμος των Πνευμάτων βρίσκει καταφύγιο σε ένα πολυτελές μέγαρο που κτίζει μία εκκεντρική εκατομμυριούχος, από το Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνιας,  η οποία διακατέχεται από τον φόβο των πνευμάτων και των φαντασμάτων. Πιστεύει ότι πάνω της έχει πέσει μια βαριά κατάρα η οποία οφείλεται στις αδικοχαμένες ψυχές που χάθηκαν σε πολέμους εξ αιτίας του εργοστασίου πολεμοφοδίων του συζύγου της. Η ιστορία της γυναίκας αυτής δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Εστία, 26/7/1928. Η γυναίκα στο άρθρο της Εστίας ονομάζεται κ. Κόρμικ. Όμως, η ιστορία της έχει πολλά κοινά σημεία με την ιστορία της Sarah Lockwood Pardee(απεβίωσε το 1922) η οποία παντρεύτηκε τον William Wirt Winchester (1837-1881) και η οποία μετά το θάνατο της κόρης και του συζύγου της έχτισε στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνιας  Το μυστηριώδες Αρχοντικό Winchester , για τους ίδιους λόγους. Πιθανόν να πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο μπορεί και όχι. Πάντως, οι διαδικτυακές έρευνες μου δεν εντόπισαν κάποια κ. Κόρμικ. Η φωτογραφία που συνοδεύει τη σημερινή ιστορία μας είναι του Αρχοντικού  Winchester. 

Η εφημερίδα Εστία παρουσιάζει το άρθρο της ως εξής: 

ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΔΙΑΘΗΚΗ

Η ΧΗΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΔΙΩΚΕΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ

Η ΕΠΑΥΛΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥΒΟΛΑ

Πριν λίγο καιρό, τα Αμερικανικά φύλλα έγραψαν την είδηση του θανάτου της χήρας ενός γνωστού σε όλη την Αμερική βαθύπλουτου εργοστασιάρχη, ονόματι Κόρμικ. Η χήρα Κόρμικ ήταν ακόμη νέα και απεβίωσε κάτω από περιστάσεις, που έδωσαν αφορμή δε διάφορα και ποικίλα σχόλια. Αμέσως μετά το θάνατό της διαδόθηκε η φήμη , ότι αυτός οφειλόταν στο φόβο των φαντασμάτων και των πνευμάτων, φόβο που την κατάτρεχε συνεχώς. Η φήμη αυτή είχε κάποια δόση αλήθειας, όπως αποδείχθηκε όταν ανοίχθηκε η διαθήκη της.

Στην αυτή περιεχόταν μία ρήτρα στην οποία διατυπωνόταν η επιθυμία, όπως οι κληρονόμοι της αφήσουν ακατοίκητη  για πάντα την έπαυλή της στο Σαν Φρανσίσκο. Επίσης η χήρα Κόρμικ παρακαλούσε στη διαθήκη της να παραμείνουν κλειστές οι δύο κύριες είσοδοι του κτιρίου, όπως και οι πόρτες πολλών δωματίων. Καλό θα ήταν- κατά την αποβιώσασα –όπως η βίλα εγκαταλειφθεί ώστε με την πάροδο του χρόνου να ερημωθεί, χωρίς να λαμβάνεται καμία πρόνοια για τη συντήρησή της.

Περαιτέρω η θέληση της αποθανούσας ήταν περισσότερο κατηγορηματική. Κανείς δεν έπρεπε να περάσει το κατώφλι της έπαυλης και απαγορευόταν ρητά κάθε ενέργεια επισκευής του κτιρίου.

Με την τελευταία αυτή διάταξη επισφραγιζόταν η τραγωδία μιας ζωής, εντελώς ιδιόρρυθμης. Διότι η έπαυλη –που είναι άλλωστε ένα λαμπρό οικοδόμημα –έπαιξε σπουδαίο ρόλο στην ύπαρξη της εκατομμυριούχου γυναίκας μετά το θάνατο του συζύγου της. Σε αυτή έζησε τα τελευταία της χρόνια.

Η κ. Κόρμικ είχε κτίσει τη βίλα αυτή αποκλειστικά χάρη των φαντασμάτων. Τα πνεύματα των πεθαμένων και ιδίως των φονευθέντων κατά τον πόλεμο έπρεπε να ζήσουν σε αυτή και να τη θεωρούν σαν το σπίτι τους. Και φροντίδα αυτή της χήρας την απασχόλησε και μετά το θάνατό της.

Η έπαυλη, πολυτελέστατη στο εσωτερικό και το εξωτερικό τη, είχε στοιχίσει το τεράστιο ποσό των δύο εκατομμυρίων δολαρίων. Αλλά για την κ. Κόρμικ καμία δαπάνη δεν ήταν αρκετά μεγάλη, προκειμένου να εξασφαλίσει άνετη και ανενόχλητη διαμονή στα προσφιλή της πνεύματα, που ήθελε να τα καλοπιάσει με τη μέριμνά της αυτή και τη γενναιοδωρία της,

Είχε λόγους να επιζητεί την εύνοια των πνευμάτων η δεισιδαίμων κυρία. Φαίνεται, ότι είχε. Ο σύζυγος της κ. Κόρμικ ήταν ένας από τους σημαντικότερους Αμερικανούς προμηθευτές πολεμοφοδίων κατά τον παγκόσμιο πόλεμο*. Τα εργοστάσιά του εργαζόμενα μέρα και νύκτα κατά τη διάρκεια του πολέμου, κατασκεύαζαν συνεχώς πολυβόλα.

Και από τη στιγμή του θανάτου του συζύγου της, η χήρα καταλήφθηκε από την έμμονη ιδέα, ότι στη κληρονομιά της είχε πέσει κατάρα. Η περιουσία της αποτελούταν από φονικά μηχανήματα. Τα πνεύματα όλων των ατυχών, οι οποίοι είχαν φονευθεί από τις σφαίρες των πολυβόλων που είχαν βγει από τα εργοστάσια του Κόρμικ, θα την εκδικούνταν μία μέρα. Η σκέψη αυτή την έκανε να προσφύγει στους πνευματιστικούς κύκλους. Επιζητούσε από τον αρχηγό τους, να έλθει σε επικοινωνία με τον άλλο κόσμο για να εκλιπαρήσει τη συγγνώμη των νεκρών. Τελικά αποφάσισε να εγείρει μέγαρο για να κατοικούν άνετα τα πνεύματα.

Το μέγαρο των πνευμάτων αποτελούσε αρχιτεκτονικό περίεργο. Δεδομένου, ότι η κ. Κόρμικ πίστευε με πεποίθηση ότι τα πνεύματα θα ζητούσαν  να εισέλθουν στη διαμονή τους εκ των άνω, έτσι, διέταξε να γίνουν στη στέγη μεγάλα ανοίγματα, περίπου ογδόντα τον αριθμό και τα ανοίγματα αυτά να συνδεθούν με το εσωτερικό του μεγάρου με αγωγούς από καουτσούκ. Τα ανοίγματα αυτά ήταν τζαμωτά για να μην περνά μέσα η βροχή. Η κ. Κόρμικ φανταζόταν, ότι τα πνεύματα δεν θα δυσκολεύονταν να περάσουν από το γυαλί. Στο κέντρο του μεγάρου υπήρχε μια μεγάλη περιφερική αίθουσα με ογδόντα διαχωρίσματα προοριζόμενα για τους αόρατους ενοίκους.

Μακρά σειρά διαμερισμάτων που ήταν επιπλωμένα με σπάταλο λούσο θα χρησίμευαν για τις συνεδριάσεις των πνευμάτων. Επάνω σε μικρά τραπέζια είχαν τοποθετηθεί μικρά τηλέφωνα για να ανταλλάσσουν τα πνεύματα τις γνώμες τους.

Σε όλο το μέγαρο είχαν τοποθετηθεί χρονόμετρα για να σημειώνουν την ώρα του μεσονυκτίου μέχρι του χιλιοστού του δευτερολέπτου. Μόλις έφθανε το μεσονύκτιο. Αντηχούσαν ξαφνικά κουδούνια, που σήμαιναν την ώρα της σύναξης των πνευμάτων.

Η χήρα Κόρμικ επισκεπτόταν την έπαυλη των πνευμάτων λίγη ώρα πριν τα μεσάνυκτα. Αυτί γινόταν τακτικά, μέχρι ότου σήμανε και γι’ αυτήν η ώρα της μετάστασης στον κόσμο των πνευμάτων, που θέλησε να εξιλεώσει κατά τον επί γης βίο της.


Εφ. Εστία, 26/7/1928

Προσαρμογή κειμένου Α.Χ.  


Δείτε επίσης: Το μυστηριώδες Αρχοντικό Winchester υπάρχουν και βίντεο. 


Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι, από το μυστηριώδες αρχοντικό, και της SarahWinchester, από την WikiPedia :









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Οδυσσέας Καββαδάς: Επιστολή προς Μπομπ

 Ο Κόσμος των διάμεσων, των μέντιουμ, των ανθρώπων που έχουν, όπως λέγεται, το χάρισμα της πρόβλεψης, προειδοποιεί για τα επερχόμενα. Αυτό συνέβη με την ιστορία του Οδυσσέα Καββαδά που έστειλε επιστολή στον Μπομπ για να τον προειδοποιήσει για τον επερχόμενο κίνδυνο που παραμόνευε.  Ίσως αναρωτιέστε ποιος να είναι ο Οδυσσέας Καββαδάς ( ο αποστολέας),  και ποιος να είναι ο Μπομπ (ο παραλήπτης); Εύλογη η απορία! Ας ξεκινήσουμε από τον πιο διάσημο, τον Μπομπ, τον παραλήπτη, που δεν είναι άλλος από τον Ρόμπερτ Φράνσις Μπόμπι Κέννεντυ (1925-1968) τον αδερφό του δολοφονημένου Προέδρου των Η.Π.Α. , Τζων Κέννεντυ.  Και ο Οδυσσέας Καββαδάς ποιος να ήταν, ίσως αναρωτιέστε και πάλι και τι σχέση θα μπορούσε να έχει με τον Γερουσιαστή Ρόμπερτ Κέννεντυ που, ως γνωστόν δολοφονήθηκε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας; Ο Οδυσσέας Καββαδάς, λοιπόν, ήταν ένα μέντιουμ, διάσημο λένε της εποχής, συνεργάτης της εφημερίδας Εμπρός. Σύμφωνα με τα γραφόμενα στης εφημερίδας ο Οδυσ...

Ηλεκτρονικές Φωνές (EVP) σε Σχολείο

  Ο Κόσμος των Ηλεκτρονικών Φωνών (EVP), του Λευκού Θορύβου, αναστατώνει και τρομάζει τα παιδιά και τους δασκάλους, ενός σχολείου στην Ισπανία.  Το γεγονός  συνέβη πριν μερικά χρόνια σε ένα Σχολείο της Μάλαγας. Η ιστορία άρχισε όταν μία μαθήτρια έφερε στο σχολείο ένα μαγνητόφωνο  στο οποίο είχε μαγνητοφωνήσει, στο δωμάτιό της,  διάφορες φωνές  που έλεγαν το όνομά τους και στο τέλος γελούσαν. Κάποια παιδιά άρχισαν να γελούν, άλλα φοβήθηκαν αλλά η πλειονότητα το θεώρησε αστείο. Επίσης, κάποιοι μαθητές σκέφτηκαν να βάλουν το μαγνητόφωνο στην τάξη για να δουν αν θα κατέγραφε κάτι. Το τοποθέτησαν  πάνω σε ένα τραπέζι. Το μαγνητόφωνο θα κατέγραφε κατά τη διάρκεια του μισάωρου διαλείμματος. Όταν τελείωσε το διάλειμμα  όλοι ανέβηκαν με αγωνία  να ακούσουν ό, τι είχε καταγραφεί πριν μπει στην τάξη ο καθηγητής. Πέρασε το πρώτο λεπτό της καταγραφής χωρίς  να συμβεί   κάτι το ιδιαίτερο, όταν ξαφνικά ακούστηκαν μερικοί θόρυβοι σαν να μετα...

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

Οι περίπατοι στην Αθήνα του 19ου αιώνα και το θέαμα στο Ζάππειο Μέγαρο

Ο Κόσμος της Αθήνας του παρελθόντος: στο Ζάππειο περιπατούσε... Όπως όλοι οι κατοικημένοι τόποι της χώρας, πόλεις, κωμοπόλεις και χωριά σε όλη την Ελλάδα, είχαν κάποιον δρόμο για βόλτα που συνήθως αποκαλούσαν «νυφοπάζαρο», έτσι και η Αθήνα είχε τους δικούς της περιπάτους. Στα πρώτα χρόνια του Όθωνα, κυριότερος τόπος περιπάτου ήταν η οδός Πατησίων ως το Πεδίον του Αρεως. Εκεί τις Κυριακές παιάνιζε η Μουσική της Φρουράς και ήταν συχνή η παρουσία του βασιλικού ζευγαριού, του Όθωνα και της Αμαλίας. Το ζευγάρι έφθανε εκεί έφιππο και συνοδευόμενο από τις Κυρίες επί των Τιμών για να παρακολουθήσει την εκτέλεση νέων μουσικών συνθέσεων. Αλλά και μετά την έξωση του Όθωνα και ως τις αρχές της δεκαετίας του 1880 η οδός Πατησίων ήταν ο κατεξοχήν προσφιλής περίπατος των Αθηναίων. Εκεί παρήλαυναν, τις πρώτες απογευματινές ώρες και εποχούμενες, οι κυρίες και οι όμορφες ατθίδες αμαζόνες που συνοδεύονταν από τα μέλη της νεοσύστατης «Φιλίππου Εταιρείας». Από το 1881 όμως ο περίπατος αυτός άρχισ...

Ιράν: Ανακαλύφθηκε παράξενο πετρογλυφικό

Οι Αρχαιολόγοι ανακαλύπτουν  νέα στοιχεία για τον αρχαίο Κόσμο: Ένα παράξενο πετρογλυφικό ανακαλύφθηκε σε επαρχία του Ιράν μετά από έρευνες αρχαιολόγων. Έχει μήκος 14 εκ. και πλάτος 11 εκ. Απεικονίζει ένα πλάσμα εξάποδο με άκρα σαν δαγκάνες. Προκειμένου να ταυτοποιηθεί ο οργανισμός, μια ομάδα ερευνητών από το Ιράν και την Ταϊβάν χρησιμοποίησαν ταξινομικές μεθόδους. Συγκεκριμένα, ανέλυσαν μορφολογικούς χαρακτήρες και συνέκριναν το πετρογλυφικό με αρθρόποδα που είναι γνωστό ότι υπήρχαν στην περιοχή, καθώς και τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς τους. Επίσης το σχέδιο συγκρίθηκε με αρχαία ανθρωπόμορφα και ανθρωπομορφικά σχέδια ζώων στο Ιράν και σε άλλες χώρες, ώστε να βρεθούν πιθανές ομοιότητες. Οι επιστήμονες είπαν ότι τα έξι πόδια υποδεικνύουν έντομο, ενώ το τριγωνικό κεφάλι με τα μεγάλα μάτια και τα αρπακτικά χέρια είναι χωρίς αμφιβολία αυτά της τάξης του εντόμου μάντης, με τα οποία αρπάζει μύγες, μέλισσες ακόμα και μικρά πουλιά. Πιο μυστηριώδη είναι τα ά...

Ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story

Ο Κόσμος της γλυπτικής, εκφράζεται μέσα από την αγάπη και την θλίψη και δημιουργεί ένα έργο τέχνης που από τον 19ο αιώνα  μέχρι και σήμερα συγκινεί και γίνεται πηγή έμπνευσης και δημιουργίας: ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story. Ο William Wetmore Story, από τις ΗΠΑ, ήταν γλύπτης που απόκτησε μεγάλη φήμη, όταν το 1895 δημιούργησε έναν άγγελο, με τα ίδια του τα χέρια, με πόνο στην ψυχή και δάκρυα στα μάτια, προς τιμήν της αποβιώσασας συζύγου του, Emelyn Story, την οποία υπεραγαπούσε. Ο William Wetmore Story γεννήθηκε στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης στις 12 Φεβρουαρίου του 1819. Ήταν επίσης, κριτικός τέχνης, ποιητής και εκδότης. Σπούδασε δικηγορία στο Χάρβαρντ αλλά τον κέρδισε  η γλυπτική. Το γλυπτό, που δημιούργησε για να κοσμήσει το τάφο της συζύγου του, ονομάστηκε  "Άγγελος της θλίψης"  και βρίσκεται στο Προτεσταντικό Νεκροταφείο της Ρώμης όπου σήμερα βρίσκονται τόσο τα οστά της  Emelyn Story όσο και του ιδίου. Ο ...

Φοβού την ζήλια του κομπλεξικού ανθρώπου!

Ο ψυχικός Κόσμος του ανθρώπου είναι πολυσύνθετος, αποτελούμενος από θετικά και αρνητικά στοιχεία, τα οποία συνθέτουν την προσωπικότητά του. Το σύμπλεγμα κατωτερότητας ή μειονεξίας,κοινώς κόμπλεξ, είναι μία αρνητική πτυχή της ανθρώπινης προσωπικότητας: Ο κομπλεξικός είναι ο εχθρός του κακού. Ο κακός είναι κακός, φαίνεται. Λεπτά χείλη, γαμψή μύτη, ανατριχιαστικό μειδίαμα. Όταν το συναντάς, ξέρεις πώς να τον αποφύγεις. Η έτερη προσωπικότητα, αυτή του κομπλεξικού είναι σαφώς πιο επικίνδυνη. Εμφανίζεται πάντα με το μανδύα του απόλυτα νορμάλ ανθρώπου. Ενίοτε του cool. Άνθρωπος με ενδιαφέροντα και με αστείρευτες απορίες περί της προσωπικής σου ζωής. Αυτό σε συγκινεί. Μα τόσο ενδιαφέρον πια; Σαφώς και ενδιαφέρεται. Να σου κάνει την προσωπική ζωή κόλαση! Δεν τον υποψιάζεσαι με την πρώτη, γιατί η φιλική του διάθεση λειτουργεί σαν καθρέφτης και τυφλώνει! Αν είσαι από την φύση σου φιλικός και ευπροσήγορος χαρακτήρας, την πάτησες! Οι προθέσεις του δεν είναι απαραίτητα κακές προς εσένα...

Το μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος( Project Pegasus )

Ο Κόσμος των Θεωριών Συνωμοσίας αυτή τη φορά μας αποκαλύπτει το μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος, το οποίο σχετίζεται με την τηλεμεταφορά και τα ταξίδια στο χωροχρόνο. Αλήθεια ή μία ευφάνταστη ιστορία; Το Πρόγραμμα Πήγασος είναι μία εξερεύνηση στο χωροχρόνο που ξεκίνησε το 1968 στις ΗΠΑ, και στο οποίο συμμετείχε, ως έφηβος, ο Andrew D. Basiago. Το Πρόγραμμα Πήγασος ήταν μία έρευνα υπό την  DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency), κατά το  οποίο το αμερικανικό υπουργείο άμυνας και η τεχνολογική κοινότητα, λέγεται ότι, πραγματοποίησαν  ταξίδια στον χωροχρόνο για λογαριασμό της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Αυτό το Πρόγραμμα ξεκίνησε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ με σκοπό να κάνουν "τηλεπισκόπηση στο χρόνο" για να την άντληση πληροφοριών για γεγονότα του παρελθόντος και του μέλλοντος, τα οποία θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν την Υπηρεσία Πληροφοριών των ΗΠΑ, τον Πρόεδρο και τον Στρατό. Αναμενόταν ότι οι 140 συμμετέχοντες στο μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος θα συνέχιζαν να συμμετέ...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες