Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Το Μέγαρο των Πνευμάτων

 


Ο Μυστηριώδης Κόσμος των Πνευμάτων βρίσκει καταφύγιο σε ένα πολυτελές μέγαρο που κτίζει μία εκκεντρική εκατομμυριούχος, από το Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνιας,  η οποία διακατέχεται από τον φόβο των πνευμάτων και των φαντασμάτων. Πιστεύει ότι πάνω της έχει πέσει μια βαριά κατάρα η οποία οφείλεται στις αδικοχαμένες ψυχές που χάθηκαν σε πολέμους εξ αιτίας του εργοστασίου πολεμοφοδίων του συζύγου της. Η ιστορία της γυναίκας αυτής δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Εστία, 26/7/1928. Η γυναίκα στο άρθρο της Εστίας ονομάζεται κ. Κόρμικ. Όμως, η ιστορία της έχει πολλά κοινά σημεία με την ιστορία της Sarah Lockwood Pardee(απεβίωσε το 1922) η οποία παντρεύτηκε τον William Wirt Winchester (1837-1881) και η οποία μετά το θάνατο της κόρης και του συζύγου της έχτισε στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνιας  Το μυστηριώδες Αρχοντικό Winchester , για τους ίδιους λόγους. Πιθανόν να πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο μπορεί και όχι. Πάντως, οι διαδικτυακές έρευνες μου δεν εντόπισαν κάποια κ. Κόρμικ. Η φωτογραφία που συνοδεύει τη σημερινή ιστορία μας είναι του Αρχοντικού  Winchester. 

Η εφημερίδα Εστία παρουσιάζει το άρθρο της ως εξής: 

ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΔΙΑΘΗΚΗ

Η ΧΗΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΔΙΩΚΕΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ

Η ΕΠΑΥΛΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥΒΟΛΑ

Πριν λίγο καιρό, τα Αμερικανικά φύλλα έγραψαν την είδηση του θανάτου της χήρας ενός γνωστού σε όλη την Αμερική βαθύπλουτου εργοστασιάρχη, ονόματι Κόρμικ. Η χήρα Κόρμικ ήταν ακόμη νέα και απεβίωσε κάτω από περιστάσεις, που έδωσαν αφορμή δε διάφορα και ποικίλα σχόλια. Αμέσως μετά το θάνατό της διαδόθηκε η φήμη , ότι αυτός οφειλόταν στο φόβο των φαντασμάτων και των πνευμάτων, φόβο που την κατάτρεχε συνεχώς. Η φήμη αυτή είχε κάποια δόση αλήθειας, όπως αποδείχθηκε όταν ανοίχθηκε η διαθήκη της.

Στην αυτή περιεχόταν μία ρήτρα στην οποία διατυπωνόταν η επιθυμία, όπως οι κληρονόμοι της αφήσουν ακατοίκητη  για πάντα την έπαυλή της στο Σαν Φρανσίσκο. Επίσης η χήρα Κόρμικ παρακαλούσε στη διαθήκη της να παραμείνουν κλειστές οι δύο κύριες είσοδοι του κτιρίου, όπως και οι πόρτες πολλών δωματίων. Καλό θα ήταν- κατά την αποβιώσασα –όπως η βίλα εγκαταλειφθεί ώστε με την πάροδο του χρόνου να ερημωθεί, χωρίς να λαμβάνεται καμία πρόνοια για τη συντήρησή της.

Περαιτέρω η θέληση της αποθανούσας ήταν περισσότερο κατηγορηματική. Κανείς δεν έπρεπε να περάσει το κατώφλι της έπαυλης και απαγορευόταν ρητά κάθε ενέργεια επισκευής του κτιρίου.

Με την τελευταία αυτή διάταξη επισφραγιζόταν η τραγωδία μιας ζωής, εντελώς ιδιόρρυθμης. Διότι η έπαυλη –που είναι άλλωστε ένα λαμπρό οικοδόμημα –έπαιξε σπουδαίο ρόλο στην ύπαρξη της εκατομμυριούχου γυναίκας μετά το θάνατο του συζύγου της. Σε αυτή έζησε τα τελευταία της χρόνια.

Η κ. Κόρμικ είχε κτίσει τη βίλα αυτή αποκλειστικά χάρη των φαντασμάτων. Τα πνεύματα των πεθαμένων και ιδίως των φονευθέντων κατά τον πόλεμο έπρεπε να ζήσουν σε αυτή και να τη θεωρούν σαν το σπίτι τους. Και φροντίδα αυτή της χήρας την απασχόλησε και μετά το θάνατό της.

Η έπαυλη, πολυτελέστατη στο εσωτερικό και το εξωτερικό τη, είχε στοιχίσει το τεράστιο ποσό των δύο εκατομμυρίων δολαρίων. Αλλά για την κ. Κόρμικ καμία δαπάνη δεν ήταν αρκετά μεγάλη, προκειμένου να εξασφαλίσει άνετη και ανενόχλητη διαμονή στα προσφιλή της πνεύματα, που ήθελε να τα καλοπιάσει με τη μέριμνά της αυτή και τη γενναιοδωρία της,

Είχε λόγους να επιζητεί την εύνοια των πνευμάτων η δεισιδαίμων κυρία. Φαίνεται, ότι είχε. Ο σύζυγος της κ. Κόρμικ ήταν ένας από τους σημαντικότερους Αμερικανούς προμηθευτές πολεμοφοδίων κατά τον παγκόσμιο πόλεμο*. Τα εργοστάσιά του εργαζόμενα μέρα και νύκτα κατά τη διάρκεια του πολέμου, κατασκεύαζαν συνεχώς πολυβόλα.

Και από τη στιγμή του θανάτου του συζύγου της, η χήρα καταλήφθηκε από την έμμονη ιδέα, ότι στη κληρονομιά της είχε πέσει κατάρα. Η περιουσία της αποτελούταν από φονικά μηχανήματα. Τα πνεύματα όλων των ατυχών, οι οποίοι είχαν φονευθεί από τις σφαίρες των πολυβόλων που είχαν βγει από τα εργοστάσια του Κόρμικ, θα την εκδικούνταν μία μέρα. Η σκέψη αυτή την έκανε να προσφύγει στους πνευματιστικούς κύκλους. Επιζητούσε από τον αρχηγό τους, να έλθει σε επικοινωνία με τον άλλο κόσμο για να εκλιπαρήσει τη συγγνώμη των νεκρών. Τελικά αποφάσισε να εγείρει μέγαρο για να κατοικούν άνετα τα πνεύματα.

Το μέγαρο των πνευμάτων αποτελούσε αρχιτεκτονικό περίεργο. Δεδομένου, ότι η κ. Κόρμικ πίστευε με πεποίθηση ότι τα πνεύματα θα ζητούσαν  να εισέλθουν στη διαμονή τους εκ των άνω, έτσι, διέταξε να γίνουν στη στέγη μεγάλα ανοίγματα, περίπου ογδόντα τον αριθμό και τα ανοίγματα αυτά να συνδεθούν με το εσωτερικό του μεγάρου με αγωγούς από καουτσούκ. Τα ανοίγματα αυτά ήταν τζαμωτά για να μην περνά μέσα η βροχή. Η κ. Κόρμικ φανταζόταν, ότι τα πνεύματα δεν θα δυσκολεύονταν να περάσουν από το γυαλί. Στο κέντρο του μεγάρου υπήρχε μια μεγάλη περιφερική αίθουσα με ογδόντα διαχωρίσματα προοριζόμενα για τους αόρατους ενοίκους.

Μακρά σειρά διαμερισμάτων που ήταν επιπλωμένα με σπάταλο λούσο θα χρησίμευαν για τις συνεδριάσεις των πνευμάτων. Επάνω σε μικρά τραπέζια είχαν τοποθετηθεί μικρά τηλέφωνα για να ανταλλάσσουν τα πνεύματα τις γνώμες τους.

Σε όλο το μέγαρο είχαν τοποθετηθεί χρονόμετρα για να σημειώνουν την ώρα του μεσονυκτίου μέχρι του χιλιοστού του δευτερολέπτου. Μόλις έφθανε το μεσονύκτιο. Αντηχούσαν ξαφνικά κουδούνια, που σήμαιναν την ώρα της σύναξης των πνευμάτων.

Η χήρα Κόρμικ επισκεπτόταν την έπαυλη των πνευμάτων λίγη ώρα πριν τα μεσάνυκτα. Αυτί γινόταν τακτικά, μέχρι ότου σήμανε και γι’ αυτήν η ώρα της μετάστασης στον κόσμο των πνευμάτων, που θέλησε να εξιλεώσει κατά τον επί γης βίο της.


Εφ. Εστία, 26/7/1928

Προσαρμογή κειμένου Α.Χ.  


Δείτε επίσης: Το μυστηριώδες Αρχοντικό Winchester υπάρχουν και βίντεο. 


Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι, από το μυστηριώδες αρχοντικό, και της SarahWinchester, από την WikiPedia :









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ...

Η γυναίκα που "έσπασε"μια ανδροκρατούμενη τέχνη στην αρχαιότητα

Ο Κόσμος της κεραμικής πλασμένος μέσα από τα χέρια μιας γυναίκας στην αρχαία Κρήτη: Η κεραμική στην αρχαία Ελλάδα ήταν ένα επάγγελμα ανδροκρατούμενο, αλλά περίπου πριν από 3.000 μια γυναίκα από την Κρήτη έσπασε τον περιορισμό αυτό και έγινε η μόνη γνωστή γυναικεία μάστορας κεραμικής στην αρχαιότητα. Τα ευρήματα, βασισμένα σε εμπεριστατωμένη βιοχημική ανάλυση των οστών της, ρίχνουν φως στους ρόλους που έπαιζαν οι γυναίκες τουλάχιστον σε ορισμένα μέρη του κλασικού κόσμου. Η αρχιτεχνίτισσα αγγειοπλάστρια, που έζησε μέχρι τα 45-50 χρόνια, θάφτηκε στην Ελευθέρνα, στην πλαγιά του όρους Ίδη, τον θρυλικό γενέθλιο τόπο του Δία. Η περίτεχνη κεραμική σε πλησιέστερους τάφους υποδεικνύει ότι έζησε μεταξύ 900 και 650 π.Χ., μετά την πτώση του μινωικού και μυκηναϊκού πολιτισμού. Σε μια προσεκτική εξέταση των οστών της, οι αρχαιολόγοι παρατήρησαν ορισμένες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες: σε σύγκριση με άλλες γυναίκες στον ταφικό χώρο της Ορθής Πέτρας, ήταν ασυνήθιστα μυώδης, ειδικά στη δεξιά μεριά ...

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

Ο Δίας και οι κεραυνοί του

Ο Κόσμος της μυθολογίας μας κάνει λόγο για τα όπλα του Δία: τον κεραυνό τη βροντή και την αστραπή: Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, οι Κύκλωπες, που ήταν φυλακισμένοι στα Τάρταρα, χάρισαν στον Δία τον κεραυνό, την βροντή και την αστραπή. Ο Δίας τους ελευθέρωσε και με τη βοήθειά τους νίκησε στην Τιτανομαχία τον Κρόνο και τους Τιτάνες και έτσι κατέλαβε την εξουσία. Κατασκευαστής των κεραυνών ήταν ο Ήφαιστος. Με τους κεραυνούς  τιμωρούσε θεούς και ανθρώπους. Πολλές φορές, όμως, ο Δίας χρησιμοποιούσε τους κεραυνούς όχι μόνο για να τιμωρήσει, αλλά και για να δώσει λύσεις.

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Το φάντασμα της Katie King . Οριστική απόδειξη ύπαρξης των πνευμάτων;

                                Yλοποίηση του φαντάσματος της Katie King (φωτ.) Ο εξωπραγματικός Κόσμος των πνευμάτων : Το φάντασμα της Katie King, που λέγεται ότι υλοποιήθηκε, από τον φυσικό, χημικό και πνευματιστή William Crookes (βραβείο Νόμπελ στη Χημεία, 1907) ήταν αλήθεια ή όπως υποστήριξαν κάποιοι , μία καλοστημένη απάτη; Για μεγάλο χρονικό διάστημα, η επιστήμη ερμήνευσε την ύπαρξη των γνωστών ως εμφανίσεων φαντασμάτων, σαν αποτέλεσμα της αυθυποβολής, των παραισθήσεων και κάθε είδους ψυχικών διαταραχών. Αλλά η προσέγγιση αυτή από το δέκατο ένατο αιώνα πέρασε σε δεύτερο πλάνο, γιατί οι ερευνητές αυτών των «υπερφυσικών» φαινομένων, άρχισαν να χρησιμοποιούν φωτογραφικές μηχανές για να μπορέσουν να επιβεβαιώνουν την ύπαρξη αυτού του τύπου των εμφανίσεων, των οποίων τη φύση δεν είμαστε ακόμη σε θέση να ερμηνεύσουμε. Αναμφίβολα, η χρήση της φωτογραφίας συνοδεύτηκε από την χονδροειδή προσπά...

Η κατάρα του κτιρίου Dakota όπου δολοφονήθηκε ο John Lennon και γύρισε ταινία ο Roman Polanski

Ο μυστηριώδης και περίεργος Κόσμος του κτηρίου Dakota: Το κτήριο στην Νέα Υόρκη, όπου δολοφονήθηκε ο πρώην Beatle: John Lennon  και ο Ρομάν Πολάνσκι γύρισε την ταινία. "Το Μωρό της Ρόσμαρι"  έχει μια σκοτεινή ιστορία μαγείας και θανάτου. Στη βορειοδυτική γωνία της 72ης Οδού και το Central Park West στην πόλη της Νέας Υόρκης, στο Μανχάταν, υψώνεται το διάσημο κτίριο Ντακότα.  Χτίστηκε μεταξύ 1880 και 1884, με σαφή την επιρροή της γαλλικής αρχιτεκτονικής, αν και οι στέγες, οι εσοχές, τα μπαλκόνια και τα κιγκλιδώματα φαίνεται να αντιστοιχούν  στο γερμανικό αναγεννησιακό στυλ. Η Ντακότα είχε, αρχικά, 65 διαμερίσματα των 4-20 δωματίων, κανένα ίδιο με το άλλο, και τα οποία ήταν προσβάσιμα από σκάλες και ανελκυστήρες που βρίσκονταν  στις γωνίες του κτηρίου. Το ιδιαίτερο  όνομά του κτηρίου οφείλεται, επειδή, υποτίθεται ότι , την εποχή που χτίστηκε, η Άνω Δυτική Πλευρά (Upper West Side) του Μανχάταν ήταν τόσο αραιοκατοικημένη και εθεωρείτο τόσο απομακρυ...

Ένας παράξενος ταξιδιώτης: Αριστέας ο Προκοννήσιος

Ο παράξενος Κόσμος του Αριστέα από την Προκόννησο: Ο Αριστέας ο Προκοννήσιος ήταν Έλληνας επικός ποιητής της αρχαιότητας από την Προκόννησο της Προποντίδας. Η ύπαρξή του ακροβατεί μεταξύ του θρύλου και της ιστορίας, και το όνομά του  συνδέεται τόσο με την ποίηση όσο και με διηγήσεις υπερφυσικού χαρακτήρα στις οποίες του αποδίδονται ιδιαίτερες δυνάμεις, καθώς και μια στενή σχέση με τον Απόλλωνα. Το λεξικό της Σούδας λέει ότι ο πατέρας του ονομαζόταν Δημοχάρις. Όμως, κατά τον Ηρόδοτο, το όνομα του πατέρα του ήταν Καϋστρόβιος και ανήκε σε αριστοκρατική οικογένεια. Ο Ηρόδοτος αναφέρει επίσης τα ταξίδια του στις χώρες των Κιμμερίων, των Αριμασπών και των Ισσηδόνων. Το ταξίδι του Αριστέα είναι περίεργο, γιατί είναι  το αποτέλεσμα ενός παράξενου συνδυασμού: ενώ  κάποια στοιχεία που περιέχονται στο  έργο του είναι πολύ ακριβή  και επιβεβαιωμένα από την ιστορική έρευνα, άλλα είναι φανταστικά και ανήκουν καθαρά στη σφαίρα του μύθου. Επίσης, ο ίδιος ο σ...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες