Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

1909: Περίεργη Νεκροφάνεια στον Πειραιά

 


Ο Κόσμος των παράδοξων, των περίεργων γεγονότων  έχει να επιδείξει πολλά φαινόμενα που στο παρελθόν περισσότερο, αλλά και στις μέρες μας, λιγότερο, απασχόλησαν τους ανθρώπους και καταγράφηκαν ως περίεργα φαινόμενα. Ένα από αυτά τα περίεργα είναι και το φαινόμενο της νεκροφάνειας. Το γεγονός αυτό συνέβη  στον Πειραιά και δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα, Εμπρός του 1909. 

ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΕΚΡΟΦΑΝΕΙΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

"Το απόγευμα χθες οι κάτοικοι της συνοικίας Λεύκας του Πειραιά ήρθαν αντιμέτωποι με ένα περίεργο εκπληκτικό θέαμα: της νεκρανάστασης 13ετούς παιδιού. Το γεγονός έχει ως εξής:

Πριν την χαραυγή το παιδί Κ. Τσαπατούς πέθανε ξαφνικά, χωρίς να πάσχει από καμία σοβαρή ασθένεια.

Οι γονείς συντετριμμένοι από τη λύπη τους σαβάνωσαν τον προσφιλή νεκρό και όρισαν την κηδεία του για τις 3 το απόγευμα.

Ενώ όμως λίγο πριν την ώρα της κηδείας, οι γονείς θρηνούσαν σπαρακτικά και ηλικιωμένες της γειτονιάς μοιρολογούσαν γύρω από τον νεαρό νεκρό, ξαφνικά τους φάνηκε ότι το νεκρό παιδί έκανε μία αδιόρατη κίνηση.

Αμέσως τα μοιρολόγια παύουν, τα δάκρυα στερεύουν και ένα ρίγος συγκίνησης ανάμικτη με τρόμο διατρέχει το πλήθος που περιστοίχιζε τον νεκρό, το οποίο νομίζει κανείς ότι συγκέντρωσε όλη την ύπαρξή του, εκείνη τη στιγμή, στα μάτια.

Δεύτερη κίνηση προφανής πλέον αυτή, του νεκρού, ο οποίος σήκωσε χαλαρά τον βραχίονα και μισάνοιξε τα βλέφαρα, ενσπείρει τον πανικό μεταξύ του πλήθους, το οποίο τρέπεται φοβισμένο σε άτακτη φυγή, εκτός από τους γονείς του, οι οποίοι κλαίοντες –αλλά από χαρά πλέον, είδαν να γίνεται το νομιζόμενο γι’ αυτούς θαύμα, της νεκρανάστασης του παιδιού τους, το οποίο απλούστατα είχε περιπέσει σε νεκροφάνεια."


Εφ. Εμπρός 16/2/1909

Προσαρμογή κειμένου: Α.Χ. 

ΤΙ  ΕΊΝΑΙ Η ΝΕΚΡΟΦΑΝΕΙΑ;

Σύμφωνα με την επιστήμη: " Νεκροφάνεια είναι η κατάσταση ανθρώπου η οποία χαρακτηρίζεται από προσωρινή παύση ή επιβράδυνση των βιολογικών λειτουργιών του ώστε να δίνει την εντύπωση ότι είναι νεκρός. Είναι πράγματι πιθανό κάποιες παθολογίες ή βίαιες αιτίες να οδηγήσουν σε τέτοια κατάσταση.

Τα παλαιότερα χρόνια μάλιστα, όπου η ιατρική δεν είχε αναπτυχθεί και που η πιστοποίηση του θανάτου δεν ακολουθούσε πάντα τους κανόνες της επιστήμης, είναι πιθανό και στην πατρίδα μας άνθρωποι που βρίσκονταν σε κατάσταση νεκροφάνειας να είχαν ταφεί. Αυτό ήταν δυνατόν να συνέβαινε είτε γιατί δεν υπήρχε πάντα η φυσική παρουσία ιατρού κατά την εξέταση του θανόντα, είτε γιατί τα μέσα που χρησιμοποιούταν ήταν κυρίως εμπειρικά (ακρόαση, ψηλάφηση) και όχι εξέταση με ηλεκτροκαρδιογράφημα. Εντούτοις επίσημα καταγεγραμμένα περιστατικά δεν φαίνεται να υπάρχουν στην ελληνική ιατρική βιβλιογραφία και οι όποιες αναφορές περιορίζονται σε ιστορίες και αφηγήσεις."

Απόσπασμα από άρθρο του Γρηγόρη Λέων Ιατροδικαστής ( Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών, Προέδρου Ελληνικής Ιατροδικαστικής Εταιρίας )
Ολόκληρο το άρθρο, εδώ



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Οδυσσέας Καββαδάς: Επιστολή προς Μπομπ

 Ο Κόσμος των διάμεσων, των μέντιουμ, των ανθρώπων που έχουν, όπως λέγεται, το χάρισμα της πρόβλεψης, προειδοποιεί για τα επερχόμενα. Αυτό συνέβη με την ιστορία του Οδυσσέα Καββαδά που έστειλε επιστολή στον Μπομπ για να τον προειδοποιήσει για τον επερχόμενο κίνδυνο που παραμόνευε.  Ίσως αναρωτιέστε ποιος να είναι ο Οδυσσέας Καββαδάς ( ο αποστολέας),  και ποιος να είναι ο Μπομπ (ο παραλήπτης); Εύλογη η απορία! Ας ξεκινήσουμε από τον πιο διάσημο, τον Μπομπ, τον παραλήπτη, που δεν είναι άλλος από τον Ρόμπερτ Φράνσις Μπόμπι Κέννεντυ (1925-1968) τον αδερφό του δολοφονημένου Προέδρου των Η.Π.Α. , Τζων Κέννεντυ.  Και ο Οδυσσέας Καββαδάς ποιος να ήταν, ίσως αναρωτιέστε και πάλι και τι σχέση θα μπορούσε να έχει με τον Γερουσιαστή Ρόμπερτ Κέννεντυ που, ως γνωστόν δολοφονήθηκε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας; Ο Οδυσσέας Καββαδάς, λοιπόν, ήταν ένα μέντιουμ, διάσημο λένε της εποχής, συνεργάτης της εφημερίδας Εμπρός. Σύμφωνα με τα γραφόμενα στης εφημερίδας ο Οδυσ...

Ηλεκτρονικές Φωνές (EVP) σε Σχολείο

  Ο Κόσμος των Ηλεκτρονικών Φωνών (EVP), του Λευκού Θορύβου, αναστατώνει και τρομάζει τα παιδιά και τους δασκάλους, ενός σχολείου στην Ισπανία.  Το γεγονός  συνέβη πριν μερικά χρόνια σε ένα Σχολείο της Μάλαγας. Η ιστορία άρχισε όταν μία μαθήτρια έφερε στο σχολείο ένα μαγνητόφωνο  στο οποίο είχε μαγνητοφωνήσει, στο δωμάτιό της,  διάφορες φωνές  που έλεγαν το όνομά τους και στο τέλος γελούσαν. Κάποια παιδιά άρχισαν να γελούν, άλλα φοβήθηκαν αλλά η πλειονότητα το θεώρησε αστείο. Επίσης, κάποιοι μαθητές σκέφτηκαν να βάλουν το μαγνητόφωνο στην τάξη για να δουν αν θα κατέγραφε κάτι. Το τοποθέτησαν  πάνω σε ένα τραπέζι. Το μαγνητόφωνο θα κατέγραφε κατά τη διάρκεια του μισάωρου διαλείμματος. Όταν τελείωσε το διάλειμμα  όλοι ανέβηκαν με αγωνία  να ακούσουν ό, τι είχε καταγραφεί πριν μπει στην τάξη ο καθηγητής. Πέρασε το πρώτο λεπτό της καταγραφής χωρίς  να συμβεί   κάτι το ιδιαίτερο, όταν ξαφνικά ακούστηκαν μερικοί θόρυβοι σαν να μετα...

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

Οι περίπατοι στην Αθήνα του 19ου αιώνα και το θέαμα στο Ζάππειο Μέγαρο

Ο Κόσμος της Αθήνας του παρελθόντος: στο Ζάππειο περιπατούσε... Όπως όλοι οι κατοικημένοι τόποι της χώρας, πόλεις, κωμοπόλεις και χωριά σε όλη την Ελλάδα, είχαν κάποιον δρόμο για βόλτα που συνήθως αποκαλούσαν «νυφοπάζαρο», έτσι και η Αθήνα είχε τους δικούς της περιπάτους. Στα πρώτα χρόνια του Όθωνα, κυριότερος τόπος περιπάτου ήταν η οδός Πατησίων ως το Πεδίον του Αρεως. Εκεί τις Κυριακές παιάνιζε η Μουσική της Φρουράς και ήταν συχνή η παρουσία του βασιλικού ζευγαριού, του Όθωνα και της Αμαλίας. Το ζευγάρι έφθανε εκεί έφιππο και συνοδευόμενο από τις Κυρίες επί των Τιμών για να παρακολουθήσει την εκτέλεση νέων μουσικών συνθέσεων. Αλλά και μετά την έξωση του Όθωνα και ως τις αρχές της δεκαετίας του 1880 η οδός Πατησίων ήταν ο κατεξοχήν προσφιλής περίπατος των Αθηναίων. Εκεί παρήλαυναν, τις πρώτες απογευματινές ώρες και εποχούμενες, οι κυρίες και οι όμορφες ατθίδες αμαζόνες που συνοδεύονταν από τα μέλη της νεοσύστατης «Φιλίππου Εταιρείας». Από το 1881 όμως ο περίπατος αυτός άρχισ...

Ιράν: Ανακαλύφθηκε παράξενο πετρογλυφικό

Οι Αρχαιολόγοι ανακαλύπτουν  νέα στοιχεία για τον αρχαίο Κόσμο: Ένα παράξενο πετρογλυφικό ανακαλύφθηκε σε επαρχία του Ιράν μετά από έρευνες αρχαιολόγων. Έχει μήκος 14 εκ. και πλάτος 11 εκ. Απεικονίζει ένα πλάσμα εξάποδο με άκρα σαν δαγκάνες. Προκειμένου να ταυτοποιηθεί ο οργανισμός, μια ομάδα ερευνητών από το Ιράν και την Ταϊβάν χρησιμοποίησαν ταξινομικές μεθόδους. Συγκεκριμένα, ανέλυσαν μορφολογικούς χαρακτήρες και συνέκριναν το πετρογλυφικό με αρθρόποδα που είναι γνωστό ότι υπήρχαν στην περιοχή, καθώς και τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς τους. Επίσης το σχέδιο συγκρίθηκε με αρχαία ανθρωπόμορφα και ανθρωπομορφικά σχέδια ζώων στο Ιράν και σε άλλες χώρες, ώστε να βρεθούν πιθανές ομοιότητες. Οι επιστήμονες είπαν ότι τα έξι πόδια υποδεικνύουν έντομο, ενώ το τριγωνικό κεφάλι με τα μεγάλα μάτια και τα αρπακτικά χέρια είναι χωρίς αμφιβολία αυτά της τάξης του εντόμου μάντης, με τα οποία αρπάζει μύγες, μέλισσες ακόμα και μικρά πουλιά. Πιο μυστηριώδη είναι τα ά...

Ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story

Ο Κόσμος της γλυπτικής, εκφράζεται μέσα από την αγάπη και την θλίψη και δημιουργεί ένα έργο τέχνης που από τον 19ο αιώνα  μέχρι και σήμερα συγκινεί και γίνεται πηγή έμπνευσης και δημιουργίας: ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story. Ο William Wetmore Story, από τις ΗΠΑ, ήταν γλύπτης που απόκτησε μεγάλη φήμη, όταν το 1895 δημιούργησε έναν άγγελο, με τα ίδια του τα χέρια, με πόνο στην ψυχή και δάκρυα στα μάτια, προς τιμήν της αποβιώσασας συζύγου του, Emelyn Story, την οποία υπεραγαπούσε. Ο William Wetmore Story γεννήθηκε στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης στις 12 Φεβρουαρίου του 1819. Ήταν επίσης, κριτικός τέχνης, ποιητής και εκδότης. Σπούδασε δικηγορία στο Χάρβαρντ αλλά τον κέρδισε  η γλυπτική. Το γλυπτό, που δημιούργησε για να κοσμήσει το τάφο της συζύγου του, ονομάστηκε  "Άγγελος της θλίψης"  και βρίσκεται στο Προτεσταντικό Νεκροταφείο της Ρώμης όπου σήμερα βρίσκονται τόσο τα οστά της  Emelyn Story όσο και του ιδίου. Ο ...

Φοβού την ζήλια του κομπλεξικού ανθρώπου!

Ο ψυχικός Κόσμος του ανθρώπου είναι πολυσύνθετος, αποτελούμενος από θετικά και αρνητικά στοιχεία, τα οποία συνθέτουν την προσωπικότητά του. Το σύμπλεγμα κατωτερότητας ή μειονεξίας,κοινώς κόμπλεξ, είναι μία αρνητική πτυχή της ανθρώπινης προσωπικότητας: Ο κομπλεξικός είναι ο εχθρός του κακού. Ο κακός είναι κακός, φαίνεται. Λεπτά χείλη, γαμψή μύτη, ανατριχιαστικό μειδίαμα. Όταν το συναντάς, ξέρεις πώς να τον αποφύγεις. Η έτερη προσωπικότητα, αυτή του κομπλεξικού είναι σαφώς πιο επικίνδυνη. Εμφανίζεται πάντα με το μανδύα του απόλυτα νορμάλ ανθρώπου. Ενίοτε του cool. Άνθρωπος με ενδιαφέροντα και με αστείρευτες απορίες περί της προσωπικής σου ζωής. Αυτό σε συγκινεί. Μα τόσο ενδιαφέρον πια; Σαφώς και ενδιαφέρεται. Να σου κάνει την προσωπική ζωή κόλαση! Δεν τον υποψιάζεσαι με την πρώτη, γιατί η φιλική του διάθεση λειτουργεί σαν καθρέφτης και τυφλώνει! Αν είσαι από την φύση σου φιλικός και ευπροσήγορος χαρακτήρας, την πάτησες! Οι προθέσεις του δεν είναι απαραίτητα κακές προς εσένα...

Το μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος( Project Pegasus )

Ο Κόσμος των Θεωριών Συνωμοσίας αυτή τη φορά μας αποκαλύπτει το μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος, το οποίο σχετίζεται με την τηλεμεταφορά και τα ταξίδια στο χωροχρόνο. Αλήθεια ή μία ευφάνταστη ιστορία; Το Πρόγραμμα Πήγασος είναι μία εξερεύνηση στο χωροχρόνο που ξεκίνησε το 1968 στις ΗΠΑ, και στο οποίο συμμετείχε, ως έφηβος, ο Andrew D. Basiago. Το Πρόγραμμα Πήγασος ήταν μία έρευνα υπό την  DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency), κατά το  οποίο το αμερικανικό υπουργείο άμυνας και η τεχνολογική κοινότητα, λέγεται ότι, πραγματοποίησαν  ταξίδια στον χωροχρόνο για λογαριασμό της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Αυτό το Πρόγραμμα ξεκίνησε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ με σκοπό να κάνουν "τηλεπισκόπηση στο χρόνο" για να την άντληση πληροφοριών για γεγονότα του παρελθόντος και του μέλλοντος, τα οποία θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν την Υπηρεσία Πληροφοριών των ΗΠΑ, τον Πρόεδρο και τον Στρατό. Αναμενόταν ότι οι 140 συμμετέχοντες στο μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος θα συνέχιζαν να συμμετέ...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες