Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Πάνος Χατζηγεωργιάδης: Ένα Φιλικό Τηλεφώνημα

 



Ο Κόσμος του Μυστηρίου, των Ανεξήγητων Φαινομένων, περιτριγυρίζει αθέατος την καθημερινότητα των ανθρώπων. Όμως, όταν αποκαλύπτεται, δημιουργεί ανατροπές. Έτσι και στο διήγημα της Λογοτεχνίας του Φανταστικού, με τίτλο: Ένα φιλικό τηλεφώνημα του ποιητή και λογοτέχνη, Πάνου Χατζηγεωργιάδη, η καθιερωμένη τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ δύο φίλων έχει ένα τέλος παράδοξο, μη αναμενόμενο, ανατρεπτικό! Α.Χ. 


ΕΝΑ ΦΙΛΙΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ

 

Του Πάνου Χατζηγεωργιάδη

 

Από τότε που θυμόταν τον εαυτό του, ήταν μόνος. Έλεγε πως ήταν μουσικός αλλά στην ουσία χρησιμοποιούσε την μουσική για να ξεχνιέται, εξάλλου κάποιος είχε πει πως ότι κάνουμε στην ζωή είναι απλώς μια προσπάθεια του να ξεχαστούμε ως να έρθει το τέλος που αργά ή γρήγορα έρχεται για όλους. Όμως το τέλος δεν είναι τίποτε εμπρός από το να υπάρχεις αλλά να μην ζείς, μα αυτό είναι άλλη φιλοσοφικής διάθεσης συζήτηση και όχι της παρούσης.

 Αυτός λοιπόν, ο μοναχικός ήρωας της ιστορίας μας, εκτός από την αγάπη του για την μουσική που κάποτε προσπάθησε να την κάνει επάγγελμα αλλά δεν του συνέβη, είχε έναν εξίσου μοναχικό φίλο “συνάδελφο” τόσο στις μουσικές διαδρομές, όσο και στην μοναξιά. Μαζί έλεγαν όσα δεν έλεγαν σε κανέναν άλλον γύρω τους και προσπαθούσε να δίνει ο ένας δύναμη στον άλλον. Ένας από τους τρόπους για να δίνει λοιπόν ο ένας δύναμη στον άλλον, ήταν και ένα άτυπο ραντεβουδάκι τηλεφωνικό κάθε Σάββατο βράδυ περίπου την ίδια ώρα περί της εννιά. Τώρα θα αναρωτηθεί κάποιος γιατί να βρίσκονται τηλεφωνικώς και όχι από κοντά.

 Ο λόγος ήταν μάλλον πιο σύνθετος απ’ ό, τι φαινόταν. Γιατί με το τηλεφώνημα ο καθένας από τους δύο μοναχικούς φίλους, νόμιζε ότι μπορούσε να εκμυστηρευθεί περισσότερα στον άλλον. Αυτή η έλλειψη της εικόνας του άλλου με τα μάτια τους να κοιτάζει ο ένας τον άλλον, τους έδινε την εντύπωση ότι μιλάνε συνάμα σε έναν γνωστό μα και σε έναν άγνωστο, ήταν λοιπόν αυτός ο τρόπος που είχαν επιλέξει να επικοινωνήσουν τα πιο βαθιά μυστικά της μοναχικής τους ύπαρξης και όταν βρίσκονταν δια ζώσης, έφταναν στο σημείο να μην λένε σχεδόν τίποτα. Σαν να ντρέπονταν ο ένας τον άλλον, σαν να είχαν αδειάσει συναισθηματικά απ’ ό, τι τους βάραινε. Το πολύ-πολύ όταν βλέπονταν από κοντά, να αλλάξουν ορισμένες τυπικές κουβέντες για το πως πηγαίνουν τα πράγματα και να ξαναδώσουν εκείνο το άτυπο ραντεβού τηλεφωνικώς κάθε Σάββατο. Κάθε Σάββατο ανελλιπώς.

 Αυτή η ιστορία, αυτός ο τρόπος της επικοινωνίας κράτησε πολλά-πολλά χρόνια. Οι δύο μοναχικοί φίλοι βυθισμένοι ολοένα και περισσότερο στις σκέψεις τους και ολοένα και περισσότερο απομονωμένοι από τον κόσμο, έβρισκαν μια αδιόρατη ανακούφιση σε εκείνη την άτυπη συνάντηση του Σαββάτου, σε σημείο που να τους είχε γίνει απαραίτητη, να τους είχε γίνει προσμονή, δίχως να το καταλαβαίνουν, σε λίγο αυτό το τηλεφώνημα κατάντησε σχεδόν η μοναδική ή έστω από τις ελάχιστες επαφές τους, με τον έξω κόσμο.

 Έτσι, εκείνο το Σάββατο βράδυ, τα πράγματα έγιναν όπως και κάθε Σάββατο βράδυ. Ο ήρωας μας άκουσε για ακόμα μια φορά την γνώριμη φωνή του φίλου του που του έλεγε τα εσώψυχα του με όσο πιο απλό τρόπο μπορούσε, μιλούσαν για την μουσική, για την γενικότερη κατάσταση της κοινωνίας και το μόνο ίσως για το οποίο δεν μιλούσαν ήταν η τρομακτική τους μοναξιά, την οποία καταλάβαινε κάποιος από τα συμφραζόμενα.

 Κάποια στιγμή εκείνος ας τον πούμε Νίκο θέλησε να δει από κοντά τον φίλο του, ας τον πούμε Σωτήρη. Τον έψαξε σε όλα τα παλιά τους στέκια, εκεί που μαζί με τα όνειρα τους νεαροί τότε είχαν πρωτογνωριστεί κάνοντας όνειρα για μια πετυχημένη καριέρα στη μουσική και μια ζωή ευτυχισμένη,  αλλά δεν τον βρήκε πουθενά. Παρά ταύτα, το τηλεφώνημα του επόμενου Σαββάτου έγινε κανονικά κι αυτό συνεχίστηκε αδιάκοπα.

 Ο Νίκος παραξενεύτηκε πολύ που δεν μπορούσε να βρει τον φίλο του, από κοντά αλλά το τηλεφώνημα του γινόταν την ίδια ώρα, την ίδια μέρα πάντα. Προσπάθησε να τον ρωτήσει που είχε χαθεί, όμως εκείνος από την άλλη άκρη της γραμμής, φαινόταν να μιλά σαν αυτόματο, να επαναλαμβάνει φράσεις και λέξεις και να μην καταλαβαίνει σχεδόν τίποτα από τις συνεχείς ερωτήσεις που ο φίλος του ο Νίκος του έκανε σχετικά με τον χαμό του από παντού.

  “Πάει αυτός, αποτρελάθηκε” μονολόγησε έπειτα από το τέλος του τηλεφωνήματος εκείνο το Σαββατόβραδο ο Νίκος. Θέλοντας να δικαιολογήσει την συμπεριφορά του Σωτήρη που έμοιαζε σαν να επικοινωνούσε μαζί του σε εντελώς αυτοματοποιημένη βάση, με μια φωνή που να μοιάζει με την δική του αλλά να έχει αλλάξει σημαντικά, παρά ταύτα ο Νίκος το απέδιδε κι αυτό σε κάποιο κρυολόγημα ή σε κάποιο πρόβλημα στην τηλεφωνική σύνδεση και την γραμμή.

 Μετά απο μήνες, κόντευε χρόνος που ο Νίκος είχε να δει τον Σωτήρη δια ζώσης και ενώ το τηλεφώνημα του Σαββάτου γινόταν πάντα την ίδια ώρα, έμαθε από άλλους πως ο Σωτήρης είχε πεθάνει εδώ και οκτώ με εννιά μήνες. Πως τον είχαν βρει ένα Σάββατο βράδυ, δίπλα στην τηλεφωνική του συσκευή προσπαθώντας να πάρει κάποιο τηλέφωνο, με το ακουστικό πεταμένο στο πάτωμα. Του είπαν πως τον βρήκαν μετά από δύο μέρες νεκρό και πως μάζεψαν χρήματα για την κηδεία γιατί ήταν άπορος.

 Ο Νίκος ένιωσε τη γη να χάνεται κάτω από τα πόδια του και αρνούνταν να το πιστέψει αυτό το δυσάρεστο νέο, την ίδια όμως στιγμή δεν ήθελε να ομολογήσει τίποτε περί των τηλεφωνημάτων στους άλλους του γνωστούς, μην τυχόν τον περνούσαν για τρελό. Ζήσε από τους άλλους να τον πάνε στο νεκροταφείο. Του έδειξαν τον τάφο του. Τότε βεβαιώθηκε πως εκείνη η τρελή σκέψη που του είχε περάσει από το μυαλό αλλά αδυνατούσε να παραδεχθεί, ήταν πραγματικότητα.

Το Σάββατο, το τηλέφωνο χτύπησε και πάλι στις εννιά το βράδυ. Ο Νίκος δεν σήκωσε το τηλέφωνο. Αρνήθηκε να το κάνει. Ντύθηκε και βγήκε μια βόλτα να πάρει λίγο αέρα και να ηρεμήσει απ’ ό, τι του συνέβαινε. Το τηλέφωνο του παρά το ότι άλλαξε την συσκευή, είχε καλέσει τεχνικό που βρήκε την γραμμή δίχως πρόβλημα και γενικώς είχε πάρει όλα τα μέτρα που μπορούσε, κάθε Σάββατο βράδυ στις εννιά ανελλιπώς,  χτυπούσε με επιμονή, στο τέλος ο Νίκος συνήθισε, γιατί στην ζωή αυτή όλα συνηθίζονται Ακόμα και ο Θάνατος.

 Βλέπετε, καλοί φίλοι και ιδιαίτερα οι φίλοι που τους δένει σφιχτά η μοναξιά, δεν ξεχνούν ποτέ....


Ο Πάνος Χατζηγεωργιάδης γεννήθηκε στα 1976. Μετά το πέρας των εγκύκλιων σπουδών του σπούδασε σε πανεπιστήμια της Αγγλίας Ψυχολογία και διοίκηση επιχειρήσεων, αλλά ασχολήθηκε τελικά με την μουσική ήδη απο τις αρχές του 2000. Είναι μέλος της ένωσης μουσικοσυνθετών Αγγλίας, Performing Rights Society με έδρα το Λονδίνο, ενώ ως λογοτέχνης είναι μέλος της Κοσμητείας Σχολών του Φιλολογικού Συλλόγου ΠΑΡΝΑΣΟΣ, μέλος τακτικόν του αυτού συλλόγου, μέλος τακτικόν της Εθνικής Εταιρίας των Ελλήνων Λογοτεχνών καθώς και μέλος τακτικόν του συλλόγου Μουσείου Δροσίνη.
Αρθρογραφεί για κοντά δεκαπέντε χρόνια με μια εκτενή αρθρογραφία πέραν των χιλίων άρθρων με άρθρα γνώμης, συνεντεύξεις, λογοτεχνικές αναφορές κ.α.

Έχει εκδώσει οκτώ ποιητικές συλλογές και ετοιμάζει την ένατη κατά σειρά. Πριν λίγο καιρό μπήκε και στον χώρο της πεζογραφίας με ορισμένα διηγήματα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Οδυσσέας Καββαδάς: Επιστολή προς Μπομπ

 Ο Κόσμος των διάμεσων, των μέντιουμ, των ανθρώπων που έχουν, όπως λέγεται, το χάρισμα της πρόβλεψης, προειδοποιεί για τα επερχόμενα. Αυτό συνέβη με την ιστορία του Οδυσσέα Καββαδά που έστειλε επιστολή στον Μπομπ για να τον προειδοποιήσει για τον επερχόμενο κίνδυνο που παραμόνευε.  Ίσως αναρωτιέστε ποιος να είναι ο Οδυσσέας Καββαδάς ( ο αποστολέας),  και ποιος να είναι ο Μπομπ (ο παραλήπτης); Εύλογη η απορία! Ας ξεκινήσουμε από τον πιο διάσημο, τον Μπομπ, τον παραλήπτη, που δεν είναι άλλος από τον Ρόμπερτ Φράνσις Μπόμπι Κέννεντυ (1925-1968) τον αδερφό του δολοφονημένου Προέδρου των Η.Π.Α. , Τζων Κέννεντυ.  Και ο Οδυσσέας Καββαδάς ποιος να ήταν, ίσως αναρωτιέστε και πάλι και τι σχέση θα μπορούσε να έχει με τον Γερουσιαστή Ρόμπερτ Κέννεντυ που, ως γνωστόν δολοφονήθηκε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας; Ο Οδυσσέας Καββαδάς, λοιπόν, ήταν ένα μέντιουμ, διάσημο λένε της εποχής, συνεργάτης της εφημερίδας Εμπρός. Σύμφωνα με τα γραφόμενα στης εφημερίδας ο Οδυσ...

Ηλεκτρονικές Φωνές (EVP) σε Σχολείο

  Ο Κόσμος των Ηλεκτρονικών Φωνών (EVP), του Λευκού Θορύβου, αναστατώνει και τρομάζει τα παιδιά και τους δασκάλους, ενός σχολείου στην Ισπανία.  Το γεγονός  συνέβη πριν μερικά χρόνια σε ένα Σχολείο της Μάλαγας. Η ιστορία άρχισε όταν μία μαθήτρια έφερε στο σχολείο ένα μαγνητόφωνο  στο οποίο είχε μαγνητοφωνήσει, στο δωμάτιό της,  διάφορες φωνές  που έλεγαν το όνομά τους και στο τέλος γελούσαν. Κάποια παιδιά άρχισαν να γελούν, άλλα φοβήθηκαν αλλά η πλειονότητα το θεώρησε αστείο. Επίσης, κάποιοι μαθητές σκέφτηκαν να βάλουν το μαγνητόφωνο στην τάξη για να δουν αν θα κατέγραφε κάτι. Το τοποθέτησαν  πάνω σε ένα τραπέζι. Το μαγνητόφωνο θα κατέγραφε κατά τη διάρκεια του μισάωρου διαλείμματος. Όταν τελείωσε το διάλειμμα  όλοι ανέβηκαν με αγωνία  να ακούσουν ό, τι είχε καταγραφεί πριν μπει στην τάξη ο καθηγητής. Πέρασε το πρώτο λεπτό της καταγραφής χωρίς  να συμβεί   κάτι το ιδιαίτερο, όταν ξαφνικά ακούστηκαν μερικοί θόρυβοι σαν να μετα...

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

Οι περίπατοι στην Αθήνα του 19ου αιώνα και το θέαμα στο Ζάππειο Μέγαρο

Ο Κόσμος της Αθήνας του παρελθόντος: στο Ζάππειο περιπατούσε... Όπως όλοι οι κατοικημένοι τόποι της χώρας, πόλεις, κωμοπόλεις και χωριά σε όλη την Ελλάδα, είχαν κάποιον δρόμο για βόλτα που συνήθως αποκαλούσαν «νυφοπάζαρο», έτσι και η Αθήνα είχε τους δικούς της περιπάτους. Στα πρώτα χρόνια του Όθωνα, κυριότερος τόπος περιπάτου ήταν η οδός Πατησίων ως το Πεδίον του Αρεως. Εκεί τις Κυριακές παιάνιζε η Μουσική της Φρουράς και ήταν συχνή η παρουσία του βασιλικού ζευγαριού, του Όθωνα και της Αμαλίας. Το ζευγάρι έφθανε εκεί έφιππο και συνοδευόμενο από τις Κυρίες επί των Τιμών για να παρακολουθήσει την εκτέλεση νέων μουσικών συνθέσεων. Αλλά και μετά την έξωση του Όθωνα και ως τις αρχές της δεκαετίας του 1880 η οδός Πατησίων ήταν ο κατεξοχήν προσφιλής περίπατος των Αθηναίων. Εκεί παρήλαυναν, τις πρώτες απογευματινές ώρες και εποχούμενες, οι κυρίες και οι όμορφες ατθίδες αμαζόνες που συνοδεύονταν από τα μέλη της νεοσύστατης «Φιλίππου Εταιρείας». Από το 1881 όμως ο περίπατος αυτός άρχισ...

Ιράν: Ανακαλύφθηκε παράξενο πετρογλυφικό

Οι Αρχαιολόγοι ανακαλύπτουν  νέα στοιχεία για τον αρχαίο Κόσμο: Ένα παράξενο πετρογλυφικό ανακαλύφθηκε σε επαρχία του Ιράν μετά από έρευνες αρχαιολόγων. Έχει μήκος 14 εκ. και πλάτος 11 εκ. Απεικονίζει ένα πλάσμα εξάποδο με άκρα σαν δαγκάνες. Προκειμένου να ταυτοποιηθεί ο οργανισμός, μια ομάδα ερευνητών από το Ιράν και την Ταϊβάν χρησιμοποίησαν ταξινομικές μεθόδους. Συγκεκριμένα, ανέλυσαν μορφολογικούς χαρακτήρες και συνέκριναν το πετρογλυφικό με αρθρόποδα που είναι γνωστό ότι υπήρχαν στην περιοχή, καθώς και τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς τους. Επίσης το σχέδιο συγκρίθηκε με αρχαία ανθρωπόμορφα και ανθρωπομορφικά σχέδια ζώων στο Ιράν και σε άλλες χώρες, ώστε να βρεθούν πιθανές ομοιότητες. Οι επιστήμονες είπαν ότι τα έξι πόδια υποδεικνύουν έντομο, ενώ το τριγωνικό κεφάλι με τα μεγάλα μάτια και τα αρπακτικά χέρια είναι χωρίς αμφιβολία αυτά της τάξης του εντόμου μάντης, με τα οποία αρπάζει μύγες, μέλισσες ακόμα και μικρά πουλιά. Πιο μυστηριώδη είναι τα ά...

Ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story

Ο Κόσμος της γλυπτικής, εκφράζεται μέσα από την αγάπη και την θλίψη και δημιουργεί ένα έργο τέχνης που από τον 19ο αιώνα  μέχρι και σήμερα συγκινεί και γίνεται πηγή έμπνευσης και δημιουργίας: ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story. Ο William Wetmore Story, από τις ΗΠΑ, ήταν γλύπτης που απόκτησε μεγάλη φήμη, όταν το 1895 δημιούργησε έναν άγγελο, με τα ίδια του τα χέρια, με πόνο στην ψυχή και δάκρυα στα μάτια, προς τιμήν της αποβιώσασας συζύγου του, Emelyn Story, την οποία υπεραγαπούσε. Ο William Wetmore Story γεννήθηκε στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης στις 12 Φεβρουαρίου του 1819. Ήταν επίσης, κριτικός τέχνης, ποιητής και εκδότης. Σπούδασε δικηγορία στο Χάρβαρντ αλλά τον κέρδισε  η γλυπτική. Το γλυπτό, που δημιούργησε για να κοσμήσει το τάφο της συζύγου του, ονομάστηκε  "Άγγελος της θλίψης"  και βρίσκεται στο Προτεσταντικό Νεκροταφείο της Ρώμης όπου σήμερα βρίσκονται τόσο τα οστά της  Emelyn Story όσο και του ιδίου. Ο ...

Φοβού την ζήλια του κομπλεξικού ανθρώπου!

Ο ψυχικός Κόσμος του ανθρώπου είναι πολυσύνθετος, αποτελούμενος από θετικά και αρνητικά στοιχεία, τα οποία συνθέτουν την προσωπικότητά του. Το σύμπλεγμα κατωτερότητας ή μειονεξίας,κοινώς κόμπλεξ, είναι μία αρνητική πτυχή της ανθρώπινης προσωπικότητας: Ο κομπλεξικός είναι ο εχθρός του κακού. Ο κακός είναι κακός, φαίνεται. Λεπτά χείλη, γαμψή μύτη, ανατριχιαστικό μειδίαμα. Όταν το συναντάς, ξέρεις πώς να τον αποφύγεις. Η έτερη προσωπικότητα, αυτή του κομπλεξικού είναι σαφώς πιο επικίνδυνη. Εμφανίζεται πάντα με το μανδύα του απόλυτα νορμάλ ανθρώπου. Ενίοτε του cool. Άνθρωπος με ενδιαφέροντα και με αστείρευτες απορίες περί της προσωπικής σου ζωής. Αυτό σε συγκινεί. Μα τόσο ενδιαφέρον πια; Σαφώς και ενδιαφέρεται. Να σου κάνει την προσωπική ζωή κόλαση! Δεν τον υποψιάζεσαι με την πρώτη, γιατί η φιλική του διάθεση λειτουργεί σαν καθρέφτης και τυφλώνει! Αν είσαι από την φύση σου φιλικός και ευπροσήγορος χαρακτήρας, την πάτησες! Οι προθέσεις του δεν είναι απαραίτητα κακές προς εσένα...

Το μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος( Project Pegasus )

Ο Κόσμος των Θεωριών Συνωμοσίας αυτή τη φορά μας αποκαλύπτει το μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος, το οποίο σχετίζεται με την τηλεμεταφορά και τα ταξίδια στο χωροχρόνο. Αλήθεια ή μία ευφάνταστη ιστορία; Το Πρόγραμμα Πήγασος είναι μία εξερεύνηση στο χωροχρόνο που ξεκίνησε το 1968 στις ΗΠΑ, και στο οποίο συμμετείχε, ως έφηβος, ο Andrew D. Basiago. Το Πρόγραμμα Πήγασος ήταν μία έρευνα υπό την  DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency), κατά το  οποίο το αμερικανικό υπουργείο άμυνας και η τεχνολογική κοινότητα, λέγεται ότι, πραγματοποίησαν  ταξίδια στον χωροχρόνο για λογαριασμό της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Αυτό το Πρόγραμμα ξεκίνησε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ με σκοπό να κάνουν "τηλεπισκόπηση στο χρόνο" για να την άντληση πληροφοριών για γεγονότα του παρελθόντος και του μέλλοντος, τα οποία θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν την Υπηρεσία Πληροφοριών των ΗΠΑ, τον Πρόεδρο και τον Στρατό. Αναμενόταν ότι οι 140 συμμετέχοντες στο μυστικό Πρόγραμμα Πήγασος θα συνέχιζαν να συμμετέ...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες