Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Κωνσταντινούπολη, Ιππόδρομος: η απερίγραπτη λεηλασία Τούρκων και Δυτικών




Ο Κόσμος της οθωμανοκρατούμενης Κωνσταντινούπολης, κατά το πρώτο ήμισυ του 19ου αιώνα, ζωντανεύει μέσα από την αλληλογραφία (1824-1843) του πρώτου Αυστριακού πρεσβευτή στην Αθήνα Άντον Πρόκες φον Όστεν.
Ο συγγραφέας περιγράφει, κάτω από τη δική του οπτική γωνία, τις καταστροφές που έχει υποστεί ο ξακουστός Ιππόδρομος, σήμα κατατεθέν, της άλλοτε κραταιάς Βυζαντινής Αυτοκρατορίας:

Πέραν 4 Νοεμβρίου 1824

Κωνσταντινούπολη, Ιππόδρομος: η απερίγραπτη λεηλασία Τούρκων και Δυτικών

Τώρα έχουν γίνει όλα τα θαυμαστά αυτά πράγματα σκόνη, ή έχουν σκεπαστεί με σκόνη. Η φωτιά και οι λαϊκές επαναστάσεις τα κατέστρεψαν σχεδόν μόλις είχαν δημιουργηθεί. Ο Κωνσταντίνος ο Μέγας και οι Χριστιανοί αυτοκράτορες γκρέμισαν τα αγάλματα της ειδωλολατρικής εποχής, μετέτρεψαν τους βωμούς σε παρεκκλήσια και δημιούργησαν, όσο αυτό ήταν δυνατό, έναν χριστιανικό ιππόδρομο.

Οι Λατίνοι πάλι ανέτρεψαν το παν, αφήνοντας στους Οθωμανούς λίγα πράγματα για καταστροφή. Τις τελευταίες μαρμάρινες κερκίδες τις πήρε επί του μεγάλου Σουλεϊμάν ο μεγάλος βεζύρης Ιμπραήμ πασάς για να τις χρησιμοποιήσει στο δικό του παλάτι.

Τώρα είναι η πλατεία ανισόπεδη αλλά εξακολουθεί να είναι η πρώτη της πρωτεύουσας. Στη μια πλευρά υψώνεται το τζαμί Αχμετιέ, με τόση μεγαλοπρέπεια που ξεπερνάει ακόμη κι εκείνη της Αγια-Σοφιάς και που μπορεί να τη συναγωνισθεί μόνο η μεγαλοπρέπεια της Σουλεϊμανιέ. Μαρμάρινοι στύλοι με επίχρυσα κιγκλιδώματα μεταξύ τους χωρίζουν την τελευταία από το Ατ-μεϊντάν.

Μεγαλοπρεπή δέντρα προσφέρουν τη σκιά τους στις πηγές που αναβλύζουν στις μαρμάρινες λεκάνες- έπειτα υψώνεται το ίδιο γιγάντιο κτίριο. Τα θεμέλιά του μπήκαν το 1608, 100 τετραγωνικά βήματα. Τέσσερις τεράστιες κολώνες, 36 πήχεις διάμετρο η κάθε μια. Τέσσερις ημιτρούλοι περιζώνουν τον μεγαλοπρεπή κεντρικό τρούλο. Δύο μικρότεροι στρογγυλοί τρούλοι συνδέονται με καθέναν από τους τρούλους και αποτελούν τις τέσσερις γωνιές του τεμένους. Στις πλευρές υψώνονται έξι μιναρέδες, δουλεμένοι σαν από διαφανές φιλντίσι και τόσο ψηλοί, που μπορεί να τους παρομοιάσει κανείς δίκαια, όπως ο ιστοριογράφος της Αυτοκρατορίας Ίζι όταν περιγράφει τον πύργο για τη διαπίστωση πυρκαγιάς στο παλάτι του αγά των Γενιτσάρων.

Κρέμονται στον αέρα όπως η φωλιά του παραδείσιου πουλιού και τείνουν προς τον ήλιο όπως ο αητός που πετάει. Κανένα άλλο τζαμί σ' ολόκληρη την Αυτοκρατορία, ούτε κι αυτό ακόμη το ιερό τέμενος της Καάμπα στη Μέκκα, που κατά το Κοράνι το έκτισε ο Αβραάμ, δεν έχει έξι μιναρέδες. Τα άλλα αυτοκρατορικά τζαμιά έχουν δύο ή τέσσερις μιναρέδες.

Απέναντι από το τζαμί του Αχμέτ υπάρχει ένα παλαιό, σκοτεινό κτίριο, το πρώην σεράι του Ιμπραήμ πασά και τώρα το αρχείο, το Ντεφτερχάν. Από το πάνω μέρος της Πλατείας πηγαίνει κανείς στο σεράι του σουλτάνου και στην άλλοτε Κωνσταντίνειο Αγορά. Στην κάτω πλευρά βρίσκεται η φυλακή για τους φρενοπαθείς και οι παράλληλοι δρόμοι οδηγούν, κατηφορίζοντας τον λόφο, σε άλλα τμήματα της πόλης. Στη μέση της πλατείας, αλλά μάλλον προς τα κάτω, ορθώνονται τα τρία εκείνα μνημεία κληρονομιά από τη ρωμαϊκή εποχή.

Ο οβελίσκος, ενεπίγραφος με ιερογλυφικά, είναι ένας συμπαγής όγκος από γρανίτη. Οι επιγραφές πολύ χαμηλά στο κατώφλι της στήλης έχουν χαθεί εν μέρει στη γη κάτω από το βάρος του γρανιτένιου όγκου και προέρχονται από την εποχή του Θεοδοσίου. Ο αυτοκράτορας αυτός αναστήλωσε τον οβελίσκο που είχε γκρεμιστεί από σεισμό και κειτόταν κάτω στο έδαφος.

Το σύμπλεγμα των φιδιών, που η δεισιδαιμονία και η βαρβαρότητα τους είχαν κόψει τα κεφάλια, απέχει μόνο λίγα βήματα από τον οβελίσκο και χάνεται εντελώς δίπλα σε κείνον τον κολοσσό, μολονότι σαν χάλκινο έργο είναι σημαντικό.

Οι Έλληνες, στο πρώτο άνθος της νεότητάς τους, ως νικητές κατά των Περσών ανέθηκαν από τους θησαυρούς τους τον χρυσό τρίποδα στους Δελφούς, τον οποίο η στήλη αυτή βάσταζε κάποτε, όπως έχει παραδοθεί. Ο Κωνσταντίνος άρπαξε και τα δύο και τα 'φερε στην πρωτεύουσά του. Ο τρίπους έχει εξαφανιστεί, η στήλη είναι κολοβωμένη και τα Τουρκάκια μαλώνουν μέσα στα σκουπίδια που την περιζώνουν.

Το τρίτο κομμάτι, εκείνος ο στύλος με το μπρούτζινο περίβλημα, είναι ψηλότερος από τον οβελίσκο, αλλά λιγότερο επιβλητικός. Η σκεπή έχει σχιστεί, φαίνονται οι τετραγωνισμένες πέτρες γυμνές, μισοσπασμένες, ώστε να υπάρχει κίνδυνος να καταρρεύσει ο στύλος. Κολλητή σ' αυτόν είναι μια άθλια καλύβα και μερικά αρρωστημένα δέντρα απλώνουν τη λιγοστή σκιά τους.

Απόσπασμα από το βιβλίο του Π.Κ. Ενεπεκίδη, Γράμματα προς τη Βιέννη 1824-1843. Από την αλληλογραφία του πρώτου Αυστριακού πρεσβευτή στην Αθήνα Άντον Πρόκες φον Όστεν, Εκδ. Ωκεανίδα, Αθήνα 2007
Η φωτογραφία είναι από το διαδίκτυο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ...

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Ο Δίας και οι κεραυνοί του

Ο Κόσμος της μυθολογίας μας κάνει λόγο για τα όπλα του Δία: τον κεραυνό τη βροντή και την αστραπή: Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, οι Κύκλωπες, που ήταν φυλακισμένοι στα Τάρταρα, χάρισαν στον Δία τον κεραυνό, την βροντή και την αστραπή. Ο Δίας τους ελευθέρωσε και με τη βοήθειά τους νίκησε στην Τιτανομαχία τον Κρόνο και τους Τιτάνες και έτσι κατέλαβε την εξουσία. Κατασκευαστής των κεραυνών ήταν ο Ήφαιστος. Με τους κεραυνούς  τιμωρούσε θεούς και ανθρώπους. Πολλές φορές, όμως, ο Δίας χρησιμοποιούσε τους κεραυνούς όχι μόνο για να τιμωρήσει, αλλά και για να δώσει λύσεις.

Η γυναίκα που "έσπασε"μια ανδροκρατούμενη τέχνη στην αρχαιότητα

Ο Κόσμος της κεραμικής πλασμένος μέσα από τα χέρια μιας γυναίκας στην αρχαία Κρήτη: Η κεραμική στην αρχαία Ελλάδα ήταν ένα επάγγελμα ανδροκρατούμενο, αλλά περίπου πριν από 3.000 μια γυναίκα από την Κρήτη έσπασε τον περιορισμό αυτό και έγινε η μόνη γνωστή γυναικεία μάστορας κεραμικής στην αρχαιότητα. Τα ευρήματα, βασισμένα σε εμπεριστατωμένη βιοχημική ανάλυση των οστών της, ρίχνουν φως στους ρόλους που έπαιζαν οι γυναίκες τουλάχιστον σε ορισμένα μέρη του κλασικού κόσμου. Η αρχιτεχνίτισσα αγγειοπλάστρια, που έζησε μέχρι τα 45-50 χρόνια, θάφτηκε στην Ελευθέρνα, στην πλαγιά του όρους Ίδη, τον θρυλικό γενέθλιο τόπο του Δία. Η περίτεχνη κεραμική σε πλησιέστερους τάφους υποδεικνύει ότι έζησε μεταξύ 900 και 650 π.Χ., μετά την πτώση του μινωικού και μυκηναϊκού πολιτισμού. Σε μια προσεκτική εξέταση των οστών της, οι αρχαιολόγοι παρατήρησαν ορισμένες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες: σε σύγκριση με άλλες γυναίκες στον ταφικό χώρο της Ορθής Πέτρας, ήταν ασυνήθιστα μυώδης, ειδικά στη δεξιά μεριά ...

Ιστορίες φαντασμάτων που στοιχειώνουν το Banff Springs Hotel στον Καναδά

Ο Κόσμος των θρύλων μας διηγείται ιστορίες φαντασμάτων που στοιχειώνουν το  Banff Springs Hotel στον Καναδά: Το φάντασμα της νύφης Από όλες τις ιστορίες φαντασμάτων που σχετίζονται με το Banff Springs Hotel, ίσως η πιο γνωστή είναι η ιστορία της νύφης- φάντασμα. Σύμφωνα με το μύθο, ένα νεαρό ζευγάρι παντρεύτηκε στο Banff στις αρχές της δεκαετίας του 1930. Το γαμήλιο τραπέζι διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο Banff Springs, όπου το ζευγάρι είχε νοικιάσει νυφική ​​σουίτα. Πριν από την έναρξη του συμποσίου, η νύφη ανέβηκε τη μαρμάρινη σκάλα για να συναντήσει τον σύζυγό της, ο οποίος την περίμενε στην κορυφή, για να την οδηγήσει στην αίθουσα του χορού. Καθώς ανέβαινε, το νυφικό της μπλέχτηκε σε ένα από τα κεριά που διακοσμούσαν την σκάλα και πήρε φωτιά. Ακολούθησε πανικός και η νύφη στην προσπάθειά της να απαλλαγεί από το νυφικό φόρεμα έπεσε από την σκάλα και σκοτώθηκε. Λέγεται ότι, από τότε, το φάντασμα της έχει στοιχειώσει το ξενοδοχείο. Με τα χρόνια, διάφοροι ...

Μ. Αλέξανδρος: Μετά τη Μάχη του Γρανικού Ποταμού

Ο Αρχαίος Κόσμος φιλοτεχνεί ένδοξες στιγμές της Ελληνικής Ιστορίας: Ο Αλέξανδρος έφιππος ενώ διαπερνά με το δόρυ τον αντίπαλό του. Ο Αλέξανδρος, μετά τη νίκη του επί των Περσών στη Μάχη του Γρανικού Ποταμού, 334 π. Χ. έθαψε με τιμές τους πεσόντες. Στους 25 συμμάχους μάλιστα  που έπεσαν στη μάχη επιφύλαξε ιδιαίτερες τιμές. Παράγγειλε στον μεγάλο γλύπτη Λύσιππο να φιλοτεχνήσει 25 χάλκινους έφιππους ανδριάντες μαζί με τον δικό του και τους έστησε στην ιερή πόλη των Μακεδόνων, το Δίον. Έθαψε, επίσης τόσο τους Πέρσες αξιωματούχους, όσο και τους Έλληνες μισθοφόρους, που πολέμησαν στο πλευρό των Περσών. Όσους από αυτούς έπιασε ως  αιχμαλώτους τους έστειλε σιδηροδέσμιους στη Μακεδονία σε καταναγκαστικά έργα, γιατί, ενώ ήταν Έλληνες, παραβίασαν τις κοινές αποφάσεις των Ελλήνων και πολέμησαν στο πλευρό των βαρβάρων. Στην εικόνα: χάλκινο αγαλμάτιο του Αλεξάνδρου, αντίγραφο του ανδριάντα του Λυσίππου, όπου παριστάνεται ο Αλέξανδρος έφιππος ενώ διαπερνά με το δόρυ τον αντίπ...

Δεν υπάρχει η σύμπτωση, υπάρχει η συγχρονικότητα

Ο Κόσμος της συγχρονικότητας, των φαινομενικά τυχαίων γεγονότων που πολλές φορές δίνουν απάντηση σε ερωτήματα που μας απασχολούν ή δίνουν λύση σε περίπλοκες καταστάσεις Σε όλους μας έχει συμβεί σε κάποια φορά μία σύμπτωση που φαινόταν τόσο απίθανη, και η οποία καταλήγει να φαίνεται μαγική, σαν να υπήρχαν συνδέσεις ανάμεσα σε γεγονότα, σε ανθρώπους  ή σε πληροφορίες μέσα από  αόρατα νήματα  που μπορούμε να δούμε μόνο για λίγο, στιγμιαία. Σίγουρα κάποια φορά σας έχει συμβεί ένα βιβλίο ή μια διαφήμιση να σας έχει δώσει την απάντηση στο ερώτημα που συνεχώς σας απασχολούσε, ή να  είναι  να πάρεις κάποιο πρόσωπο τηλέφωνο και εκείνη την ίδια στιγμή, είναι εκείνος που σε καλεί, να έχεις μια απρόσμενη συνάντηση σε ένα απροσδόκητο μέρος ή να έχεις συναντήσει το πρόσωπο που ακριβώς  χρειαζόσουν,  εμφανιζόμενο από το πουθενά. Αυτό δεν είναι σύμπτωση, αλλά συγχρονικότητα, μία από τις πιο αινιγματικές και εκπληκτικές πτυχές αυτού του σύμ...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες