Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Ο μυστηριώδης θάνατος της Elisa Lam

Ο Κόσμος του μυστηρίου μας οδηγεί αυτή τη φορά στο μυστηριώδη θάνατο της Elisa Lam, φοιτήτριας από τον Καναδά. Ο θάνατός της είναι ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια των τελευταίων χρόνων, και φαίνεται  να έχει βγει από τη φαντασία ενός σεναριογράφου του Hollywood. Οι συνθήκες γύρω από το θάνατο της Elisa είναι τόσο περίεργες που μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει γνωστό το πως πέθανε.

Η Elisa Lam, 21 ετών, το 2013 αποφάσισε να κάνει ένα ταξίδι στις ΗΠΑ, μόνη. Το ταξίδι της ξεκινά από το San Diego της Καλιφόρνιας. Μερικές μέρες αργότερα έφθασε στο Los Angeles, όπου κατέλυσε στο ξενοδοχείο Cecil (το οποίο μετά τα γεγονότα, έκλεισε και αφού ανακαινίστηκε, άνοιξε με το όνομα Stay on Main).

Η Elisa διατηρούσε συχνή επαφή με τους γονείς της, αφού τους τηλεφωνούσε καθημερινά για να τους
ενημερώνει για την εξέλιξη του ταξιδιού της. Την ημέρα που θα πήγαινε να επισκεφτεί την πόλη της Santa Cruz, οι γονείς της δεν έλαβαν το καθημερινό τηλεφώνημα. Το γεγονός αυτό τους παραξένεψε, και το κατήγγειλαν την αστυνομία, η οποία στη συνέχεια άρχισε τις έρευνες για την ανεύρεσή της.

Το προσωπικό του ξενοδοχείου την είδε εν ζωή εκείνο το πρωινό, αλλά από εκείνη τη στιγμή και  μετά κανένας δεν ήξερε τίποτα για την Elisa. Η αστυνομία άρχισε να ερευνά τη γύρω περιοχή, αλλά οι έρευνες δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα. Όμως, μετά από δύο εβδομάδες χωρίς ειδήσεις, η υπόθεση πήρε μία ανέλπιστη τροπή.

Στην κατοχή της αστυνομίας ήρθε ένα βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας του ξενοδοχείου, το οποίο είχε τραβηχτεί  λίγο πριν την εξαφάνισή της. Στο βίντεο η Elisa φαινόταν σε ένα από τα ασανσέρ του ξενοδοχείου να συμπεριφέρεται με  τρόπο παράξενο. Το κορίτσι πατούσε τα κουμπιά του ασανσέρ βεβιασμένα, έμπαινε και έβγαινε από το ασανσέρ χωρίς εμφανή λόγο, ή χόρευε στο διάδρομο δίπλα στο ασανσέρ. Μετά από λίγο η Elisa βγήκε από το ασανσέρ και έφυγε προς τη κατεύθυνση που είχε έρθει. Οι πόρτες άνοιξαν και έκλεισαν πολλές φορές μέχρι που το βίντεο σταμάτησε. Είναι άξιο προσοχής το γεγονός ότι το ασανσέρ δεν κινείται ενώ η Elisa πατά όλα τα κουμπιά.

Το πιο εκπληκτικό είναι ότι, μετά από τη στιγμή που η αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο, τα ΜΜΕ επικεντρώθηκαν στην υπόθεση. Στην προσπάθεια να δοθεί εξήγηση για τη συμπεριφορά της Elisa, δημιουργήθηκαν διάφορες θεωρίες: από χρήση ναρκωτικών μέχρι εμφανίσεις φαντασμάτων. Όλος ο κόσμος φαινόταν να έχει διάφορες συνωμοσιολογικές θεωρίες γύρω από τον θάνατό της. Επίσης, πολλοί κάνουν παραλληλισμό, εξ αφορμής της συμπεριφοράς της νεαρής, με την ταινία, Dark Water, του σκηνοθέτη Hideo NaKata.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτά. Μία μέρα, οι ένοικοι του ξενοδοχείου άρχισαν να παραπονιούνται για τη γεύση και το χρώμα του νερού που έφθανε στα δωμάτια. Οι εργαζόμενοι του ξενοδοχείου άρχισαν να ερευνούν την αιτία του προβλήματος και βρέθηκαν μπροστά σε μια φρικτή έκπληξη: σε μία από τις δεξαμενές του νερού από τις οποίες γίνονταν η ύδρευση του ξενοδοχείου, βρέθηκε το σώμα της Elisa σε αποσύνθεση. Αλλά, πως είχε φτάσει από το ασανσέρ μέχρι εκεί; Αφού, δεν υπήρχε ίχνος της Elisa σε καμία κάμερα ασφαλείας.

Η ιατροδικαστική έκθεση έδειξε ότι δεν υπήρχαν σημάδια σεξουαλικής βίας, τραύμα ή ένδειξη αυτοκτονίας. Από τι, λοιπόν, είχε πεθάνει η Elisa Lam; Η πρόσβαση στη δεξαμενή δεν ήταν εύκολη, και το βαρύ καπάκι (πολύ δύσκολο να το σηκώσει κάποιος) βρέθηκε ερμητικά κλειστό με το σώμα της Elisa μέσα σε αυτό. Μάλιστα, για να βγει το σώμα χρειάστηκε να δημιουργηθεί ένα άνοιγμα στη δεξαμενή. Υπήρχε, άραγε, κάποιος άλλος που ήταν μπλεγμένος στο θάνατό της;

Οι συνωμοσιολογικά σκεπτόμενοι συνέδεσαν τον θάνατό της Elisa με τον Richard Ramirez, που είχε ζήσει σε αυτό το ξενοδοχείο πριν από αρκετό καιρό. Ο  Ramirez είχε κατηγορηθεί ότι σκότωσε 14 γυναίκες στη δεκαετία του 80 και έγινε διάσημος όταν αποκάλυψε στο δικαστήριο ότι ήταν λάτρης του Σατανά.

Ο θάνατός της θυμίζει ταινίες τρόμου, και δεν έχει μόνο προκαλέσει αίσθηση στα κοινωνικά δίκτυα.,αλλά αποτέλεσε και πηγή έμπνευσης σε σκηνοθέτες τηλεοπτικών σειρών, όπως του Ryan Murphy, ο οποίος βάσισε ένα επεισόδιο του American Horror Story στο ξενοδοχείο Cecil.

Επίσης, στην τηλεόραση, πολλοί έχουν προσπαθήσει να εξηγήσουν την περίπτωση του μυστηριώδους θανάτου της Elisa. Ψυχίατροι υποστηρίζουν ότι υπάρχουν δύο εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του κοριτσιού: η μία είναι η περίπτωση της ψυχωτική διαταραχής (καθώς υπήρχε ιατρικό ιστορικό: λέγεται ότι υπέφερε από σοβαρή κατάθλιψη) ή ότι κάποιος την ακολουθούσε.

Παρ' όλα αυτά κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει, με σαφήνεια,  το πως βρέθηκε το σώμα της Elisa μέσα στη δεξαμενή, και πάντα θα παραμένει το ερώτημα: Τι πραγματικά συνέβη στην Elisa Lam;
Πηγή

Σχόλια

  1. ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΡΟΜΟΥ DARK WATER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πράγματι! Όταν συνέβη το γεγονός πολλοί ήταν αυτοί που το συνέδεσαν με την ταινία που αναφέρετε στο σχόλιό σας. Ο μυστηριώδης, όμως, θάνατος της Elisa Lam έχει και κάποιες άλλες περίεργες πτυχές, στις οποίες θα αναφερθούμε προσεχώς...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν...

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

Ηνίοχος: το σαγηνευτικό βλέμμα του αγάλματος των Δελφών

Ο Κόσμος της Αρχαιότητας μέσα από τα μάτια του αγάλματος του Ηνίοχου, στα οποία ο δημιουργός του έχει αποθανατίσει τον θρίαμβο της νίκης.  Κάποιοι από τους μεγαλύτερους μελετητές του κόσμου υποστηρίζουν ότι «τα μάτια του Ηνίοχου μαγνητίζουν». Το περίοπτο άγαλμα, με το μοναδικό βλέμμα έχει μια δική του, αποκλειστική, αίθουσα στο Μουσείο των Δελφών. Δεν αρκεί μια περαστική ματιά για να το δεις. Πρέπει να σταθείς, κοιτάζοντάς το προσεκτικά απ' όλες τις πλευρές, θαυμάζοντας ένα πλήθος από λεπτομέρειες στο σώμα και στον περίτεχνο, χάλκινο χιτώνα του. Τα μάτια του Ηνίοχου μοιάζουν ζωντανά. Ίσως, κανένα άλλο άγαλμα δεν δίνει αυτή τη μοναδική. Λένε ότι στο πρόσωπό του έχει αιχμαλωτιστεί η στιγμή αμέσως μετά τη νίκη και η ικανοποίηση του νικητή, χωρίς να έχει σβήσει ακόμη από την έκφραση του προσώπου η ένταση, αλλά και η αυτοσυγκέντρωση που απαιτούσε ο αγώνας, με το τέθριππο. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα γλυπτά της αρχαίας ελληνικής τέχνης της πρώιμης κλασικής εποχής....

Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά Οι αδελφές της Σταχτοπούτας, που συχνά αναφέρονται σαν οι Άσχημες Αδελφές, δεν είναι πάντα εξωτερικά άσχημες. Σε μερικές παραλλαγές είναι πολύ όμορφες εξωτερικά αλλά φανερώνουν μιαν εσωτερική και πνευματική ασχήμια. Στη γερμανική παραλλαγή έχουν "όμορφο πρόσωπο αλλά κακή καρδιά" και αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις του κακού που βρίσκονται στην αγένεια, την απληστία, τη ζήλεια και τη ματαιοδοξία. Η μητριά αντιπροσωπεύει τη σκοτεινή και καταστροφική όψη της γυναικείας φύσης, που σε άλλα παραμύθια τη βλέπουμε στην κακιά μάγισσα. Οι μητριές, όπως αυτές της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης, συμβολίζουν ακόμη τον Χαμένο Παράδεισο και τη σκληρή πραγματικότητα ενός κόσμου, στον οποίο το άτομο αντιμετωπίζει αυτή τη σκοτεινή πλευρά της Μεγάλης Μητέρας. Σε μερικές παραλλαγές, η νεκρή μητέρα της Σταχτοπούτας παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Εμφανίζεται στην κόρη της δίνοντάς της μαγικά ξόρκια, ή εμφανίζετα...

Νέα τροπή στην υπόθεση εξαφάνισης του Βραζιλιάνου φοιτητή Bruno Borges

Ο παράξενος Κόσμος του  Bruno Borges  εξακολουθεί να καλύπτεται, ακόμα και σήμερα, από ένα πέπλο μυστηρίου. Αν και, σύμφωνα με την αστυνομία, στοιχεία που προέκυψαν από καταθέσεις μαρτύρων δίνουν μία νέα τροπή στην εξαφάνιση του Βραζιλιάνου φοιτητή, του οποίου η τύχη αγνοείται από τις 27 Απριλίου 2017. Αυξάνει το μυστήριο γύρω από την εξαφάνιση του νεαρού Βραζιλιάνου φοιτητή, Bruno Borges,που άφησε  κρυπτογραφημένα μηνύματα. Η περίεργη υπόθεση του  νεαρού Βραζιλιάνου που άφησε 14 βιβλία γραμμένα σε μία κρυπτογραφημένη γλώσσα και διάφορα κρυφά μηνύματα στο δωμάτιό του μπορεί να πλησιάζει στη λύση της. Προηγούμενο άρθρο με λεπτομέρειες για την εξαφάνιση του Bruno Borges,  εδώ Πέρα από το ενδιαφέρον για την τύχη του νεαρού άνδρα, η περίπτωσή του προκάλεσε μεγάλη περιέργεια στον κόσμο,εξαιτίας  των αινιγμάτων που ο Bruno Borges, ένας φοιτητή της ψυχολογίας  24 χρόνων, άφησε πριν εξαφανιστεί χωρίς να αφήσει  ίχνος. Bruno Borges ...

Ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story

Ο Κόσμος της γλυπτικής, εκφράζεται μέσα από την αγάπη και την θλίψη και δημιουργεί ένα έργο τέχνης που από τον 19ο αιώνα  μέχρι και σήμερα συγκινεί και γίνεται πηγή έμπνευσης και δημιουργίας: ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story. Ο William Wetmore Story, από τις ΗΠΑ, ήταν γλύπτης που απόκτησε μεγάλη φήμη, όταν το 1895 δημιούργησε έναν άγγελο, με τα ίδια του τα χέρια, με πόνο στην ψυχή και δάκρυα στα μάτια, προς τιμήν της αποβιώσασας συζύγου του, Emelyn Story, την οποία υπεραγαπούσε. Ο William Wetmore Story γεννήθηκε στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης στις 12 Φεβρουαρίου του 1819. Ήταν επίσης, κριτικός τέχνης, ποιητής και εκδότης. Σπούδασε δικηγορία στο Χάρβαρντ αλλά τον κέρδισε  η γλυπτική. Το γλυπτό, που δημιούργησε για να κοσμήσει το τάφο της συζύγου του, ονομάστηκε  "Άγγελος της θλίψης"  και βρίσκεται στο Προτεσταντικό Νεκροταφείο της Ρώμης όπου σήμερα βρίσκονται τόσο τα οστά της  Emelyn Story όσο και του ιδίου. Ο ...

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)...

Οι Αθηναϊκοί δρόμοι, Εμμανουήλ Ροΐδης

Ο Κόσμος των Αθηνών μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες του 1896. Μία περιγραφή του Εμμανουήλ Ροΐδη : Μη βιασθήτε να με κατατάξητε εις το γένος των αναμασσσητικών ζώων αν σας ομιλώ δια την κατάστασιν των αθηναϊκών δρόμων. Ούτε καμήλα είμαι ούτε επικήδειος ρήτωρ δια να μου αρέσουν τα αναμασσήματα. Τούτο όμως εσυλλογίσθην ότι μετά τους Ολυμπιακούς αγώνας οι Αθηναίοι, εξιππασθέντες από την λαμπρότητα της πανηγύρεως, την συρροήν του τόσου κόσμου, την παρουσίαν του βασιλέως και των πριγκίπων, τας σημαίας, τα σαλπίσματα, τας φωτοχυσίας, τας μουσικάς και του Λούη τας τιμάς, εκατάντησαν όλοι αθλομανείς. Η Πλάκα, προ πάντων, όπου κατοικώ, έγεινεν όλη ένα είδος Σταδίου. Καθ' ημέραν κινδυνεύω ν' ανατραπώ από υποψηφίους μαραθωνοδρόμους ή να σπάσουν οι δισκοβόλοι την κεφαλήν μου. Δια να σχηματίσετε ιδέαν του βαθμού εις τον οποίον έφθασεν η αγωνομανία, αρκεί να σας είπω ότι κάθε απόγευμα περί την δύσιν του ηλίου ημπορεί ο διαβάτης να καμαρώση περί τον πλάτανον της Πλάκας και το φανάρι το...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες