Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας. ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια, διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...
Ο Κόσμος της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι.
Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του.
Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης.
Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων, οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκοτάδι, που σύμφωνα με τα Ευαγγέλια έπεσε πάνω στη γη μετά το θάνατο του Ιησού.
Έτσι η προσοχή εστιάζεται στο σώμα του Χριστού, το οποίο είναι σχηματισμένο με τον ιδιαίτερο τρόπο του Greco, σε σχήμα S Curve. To S Curve είναι ένας παραδοσιακός όρος στην αρχαία ελληνική και ρωμαϊκή τέχνη, όπου η φιγούρα και η θέση του σώματος έχουν τη μορφή του S. Είναι μία εξέλιξη του contraposto, στα ελληνικά: αντίρροπη ή χιαστί στάση. Είναι η στάση του σώματος στη γλυπτική που αποδόθηκε για πρώτη φορά από τους αρχαίους Έλληνες γλύπτες του αυστηρού ρυθμού.
Πηγή
Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του.
Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης.
Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων, οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκοτάδι, που σύμφωνα με τα Ευαγγέλια έπεσε πάνω στη γη μετά το θάνατο του Ιησού.
Έτσι η προσοχή εστιάζεται στο σώμα του Χριστού, το οποίο είναι σχηματισμένο με τον ιδιαίτερο τρόπο του Greco, σε σχήμα S Curve. To S Curve είναι ένας παραδοσιακός όρος στην αρχαία ελληνική και ρωμαϊκή τέχνη, όπου η φιγούρα και η θέση του σώματος έχουν τη μορφή του S. Είναι μία εξέλιξη του contraposto, στα ελληνικά: αντίρροπη ή χιαστί στάση. Είναι η στάση του σώματος στη γλυπτική που αποδόθηκε για πρώτη φορά από τους αρχαίους Έλληνες γλύπτες του αυστηρού ρυθμού.
Πηγή
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου