Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Ο επιστήμων Bernand Carr υποστηρίζει ότι τα παραφυσικά φαινόμενα υφίστανται σε άλλες διαστάσεις

Ο Κόσμος της επιστήμης  ανοίγει τους ορίζοντες του  και αρχίζει να κάνει λόγο και για άλλες διαστάσεις, που ξεπερνούν τις αντιληπτικές ικανότητες του μέσου ανθρώπου. Ο επιστήμων Bernand Carr υποστηρίζει ότι τα παραφυσικά φαινόμενα υφίστανται σε άλλες διαστάσεις.

Ο Albert Einstein αποφάνθηκε ότι υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις διαστάσεις. Η τέταρτη διάσταση είναι ο χρόνος ή ο χωροχρόνος, που κατά τον Einstein: ο χώρος και ο χρόνος δεν μπορούν να διαχωριστούν. Αυτή η θεωρία, λοιπόν,  θα άνοιγε την πόρτα σε άλλα ανεξήγητα φαινόμενα που λαμβάνουν χώρα σε όλα τα μέρη του κόσμου, καθώς πολλοί ειδικοί του παραφυσικού πιστεύουν ότι τα, μεταξύ άλλων, φαινόμενα: πολτεργκάιστ, φασματικές παρουσίες ή το φαινόμενο EVP(ψυχοφωνία) είναι στενά συνδεδεμένα με τις προτεινόμενες από τον Einstein τέσσερις διαστάσεις.

Επομένως όλα τα φαινόμενα αυτού του τύπου θα μπορούσαν να εξηγηθούν αν πραγματικά συνέβαιναν σε μία άλλη διάσταση. Όμως η επιστημονική κοινότητα ποτέ δεν είδε με καλό μάτι τη θεωρία της ύπαρξης άλλων διαστάσεων, πόσο μάλλον τη θεωρία ότι τα ανεξήγητα φαινόμενα συμβαίνουν μέσω μίας σύνδεσης με άλλη διάσταση. Αν και αξίζει να αναφερθεί ότι εκτός από τους ερευνητές της παραφυσικής δραστηριότητας είναι κάθε φορά περισσότεροι οι επιστήμονες που τείνουν προς τις θεωρίες περί της ύπαρξης 11 διαστάσεων.

Ο Βρετανός,  αστρονόμος και μαθηματικός, Bernand Carr υποστηρίζει ότι πολλά από τα φαινόμενα που δεν μπορούν να εξηγηθούν από του νόμους της φυσικής συμβαίνουν πραγματικά σε άλλες διαστάσεις.
Bernand Carr

Ο Dr. Carr, καθηγητής των μαθηματικών και της αστρονομίας του Πανεπιστημίου Queen Mary του Λονδίνου, λέει ότι η συνείδησή μας αλληλεπιδρά με μια άλλη διάσταση. Επιπλέον το πολυδιάστατο σύμπαν έχει μία ιεραρχική δομή, και ότι εμείς βρισκόμαστε στην χαμηλότερη διάσταση.

"Το μοντέλο επιλύει γνωστά φιλοσοφικά προβλήματα γύρω από τη σχέση μεταξύ της ύλης και του πνεύματος, διευκρινίζει τη φύση του χρόνου, και παρέχει ένα οντολογικό πλαίσιο για την ερμηνεία των φαινομένων, όπως εμφανίσεις, εξωσωματικές εμπειρίες, επιθανάτιες εμπειρίες και  όνειρα", είπε ο Dr. Carr σε μία διάσκεψη.

Ο Dr. Carr υποστηρίζει ότι οι φυσικοί αισθητήρες μας, μας δείχνουν μόνο ένα σύμπαν τριών διαστάσεων , αν και στην πραγματικότητα υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις διαστάσεις. Αυτό που υπάρχει στις ανώτερες διαστάσεις είναι οντότητες, που δεν μπορούμε να δούμε με τους φυσικούς αισθητήρες μας. Επιπλέον ο Dr. Carr είπε ότι αυτές οι οντότητες έχουν ένα είδος χώρου που είναι διαφορετικό  από τον δικό μας.

"Οι μοναδικές μη φυσικές οντότητες στο σύμπαν για τις οποίες έχουμε κάποια εμπειρία είναι οι πνευματικές, και ... η ύπαρξη των παραφυσικών φαινομένων, δείχνει ότι οι νοητικές οντότητες πρέπει να υπάρχουν σε κάποιο είδος χώρου", έγραψε ο Dr. Carr 

Ο χώρος της άλλης διάστασης όταν μπαίνουμε στα όνειρα συμπίπτει με τον χώρο στον οποίο υπάρχει η μνήμη. Ο Dr. Carr λέει ότι η τηλεπάθεια σηματοδοτεί ένα συλλογικό νοητικό χώρο και η διαίσθηση επίσης περιέχει ένα φυσικό χώρο: " Οι μη φυσικές αντιλήψεις έχουν χαρακτηριστικά της πραγματικότητας", έγραψε στο βιβλίο του: Ύλη, νους και ανώτερες διαστάσεις

Ο Dr. Carr βασίζεται σε προηγούμενες θεωρίες, συμπεριλαμβανομένης  της θεωρίας των Kaluza - Klein, που ενώνει τις βασικές δυνάμεις της βαρύτητας και του ηλεκτρομαγνητισμού. Η θεωρία των 
Kaluza -Klein προβλέπει ένα χώρο 5 διαστάσεων.

Στη Θεωρία Μ, υπάρχουν 11 διαστάσεις. Στη Θεωρία των υπερχορδών υπάρχουν 10, αν και ο Dr. Carr το εκλαμβάνει ως μία τέταρτη διάσταση "εξωτερική" του χώρου, δηλαδή,τις τέσσερις διαστάσεις της θεωρίας της σχετικότητας του Einstein, οι οποίες  αναφέρονται σε άυλα ψυχικά φαινόμενα και άλλα. 

Η αμφισβήτηση του Dr. Carr 

Αν και ο Dr. Carr επιβεβαιώνει την ύπαρξη των παραφυσικών φαινομένων ή των ψυχικών ικανοτήτων δεν συμφωνούν, όμως, όλοι με την θεωρία του της τέταρτης διάστασης και ότι εμείς  βρισκόμαστε στην πιο χαμηλή διάσταση. Σύμφωνα με κάποιους ειδικούς το χαμηλό αστρικό μπορεί να  "λειτουργήσει" μόνο σε χαμηλό αστρικό επίπεδο, και μόνο μπορεί να δημιουργηθεί και να εμφανιστεί, ως πραγματικό, σε αυτούς που διατήρησαν τη σκέψης τους επί αρκετό χρόνο για να βοηθήσουν στην υλοποίησή του σε μία από τις πολλές βαθμίδες, που βρίσκονται στα χαμηλά αστρικά επίπεδα.

Αφήνοντας κατά μέρος το αν έχει ή όχι δίκαιο ο Dr. Carr με τη θεωρία του της τέταρτης διάστασης, αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι, αν και η επιστημονική κοινότητα αρνείται κατηγορηματικά την ύπαρξη των ανεξήγητων φαινομένων, είναι πια πολλοί οι επιστήμονες που πιστεύουν ότι ο κλειστός νους πολλών κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου θα έπρεπε να αρχίσει να επεκτείνεται σε θεωρίες και πρακτικές που ξεφεύγουν από την κοινή λογική. 
MEP
Απόδοση από τα ισπανικά Α.Χ.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να

Κρατευτής: το προϊστορικό σκεύος μαγειρικής και η σχέση του με το σουβλάκι

Ο Κόσμος της Προϊστορίας αποκαλύπτει τα γαστρονομικά μυστικά του, επιβεβαιώνοντας ότι, το πολυσυζητημένο σουβλάκι ήταν βασική τροφή κατά την κυκλαδική και μυκηναϊκή εποχή. Το αποδεικνύει ο κρατευτής , ένα είδος μαγειρικού σκεύους  που βρέθηκε σε ανασκαφές τόσο  στη Θήρα όσο και στην Πύλο. Επίσης, περιγραφές στον Όμηρο παραπέμπουν σε αυτό. Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους στην αρχαία Θήρα σε κάθε σπίτι υπήρχε η εστία, η οποία αποτελούνταν από μία λιθόκτιστη εξέδρα χαμηλού ύψους. Στην εστία έβραζαν το φαγητό μέσα σε πήλινες  χύτρες. Επίσης, έψηναν και κρέας περασμένο στους οβελούς (σουβλάκια), τους οποίους τοποθετούσαν πάνω σε πήλινα στηρίγματα, τους κρατευτές , που συνήθως ήταν σε ζευγάρια. Περιγραφές για τη συνήθεια αυτή βρίσκουμε στον Όμηρο, στην Ιλιάδα και στην Οδύσσεια. Στην Ιλιάδα στην Ραψωδία Ι, 211-214, λέει ο Όμηρος: πυρ δε Μενοιτιάδης δαίεν μέγα ισόθεο φως. αυτάρ επεί κατά πυρ εκ'αη και φλοξ εμαράνθη, ανθρακιήν στορέσας οβελούς εφύπερθε τάννυσε, πάσσε δ' αλός

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκ

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε

Το σπίτι της Κόρης των Αθηνών

Κόσμος ρομαντικός, νοσταλγικός: της Αθήνας του 19ου αιώνα Το σπίτι της Κόρης των Αθηνών (Αγίας Θέκλας 14) Η Κόρη των Αθηνών: Τερέζα Μακρή, ο μεγάλος έρωτας του Λόρδου Βύρωνα, για την οποία έγραψε και ποίημα Το αρχοντικό της οικογένειας Μακρή βρισκόταν στην οδό Αγυιάς που μετονομάστηκε αργότερα σε Αγ. Θέκλας. Ο γιατρός Προκόπης Μακρής ήταν πρόξενος της Αγγλίας στην Αθήνα. Την διώροφη κατοικία αποτελούσαν δύο κτίσματα, που επικοινωνούσαν μεταξύ τους. Η οικία διέθετε μια αυλή με ένα σιντριβάνι στην μέση και ένα πηγάδι στην άκρη της, καθώς και έναν μικρό λεμονόκηπο. Ο μεγάλος μαντρότοιχος του περιβολιού εφαπτόταν με τους τοίχους των άλλων σπιτιών. Μετά τον θάνατό του Π. Μακρή , η σύζυγός του με τις τρείς κόρες του αναγκάστηκαν να ενοικιάσουν σε ξένους περιηγητές δωμάτια της κατοικίας τους. Το 1809 ο λόρδος Μπάιρον ενοικίασε μερικά από τα δωμάτια και παρέμεινε εκεί για δέκα εβδομάδες (Χριστούγεννα 1809-Μάρτιο 1810). Η Τερέζα Μακρή, κόρη του γιατρού, ήταν μόλις δεκατριών ετώ

Ο Δίας και οι κεραυνοί του

Ο Κόσμος της μυθολογίας μας κάνει λόγο για τα όπλα του Δία: τον κεραυνό τη βροντή και την αστραπή: Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, οι Κύκλωπες, που ήταν φυλακισμένοι στα Τάρταρα, χάρισαν στον Δία τον κεραυνό, την βροντή και την αστραπή. Ο Δίας τους ελευθέρωσε και με τη βοήθειά τους νίκησε στην Τιτανομαχία τον Κρόνο και τους Τιτάνες και έτσι κατέλαβε την εξουσία. Κατασκευαστής των κεραυνών ήταν ο Ήφαιστος. Με τους κεραυνούς  τιμωρούσε θεούς και ανθρώπους. Πολλές φορές, όμως, ο Δίας χρησιμοποιούσε τους κεραυνούς όχι μόνο για να τιμωρήσει, αλλά και για να δώσει λύσεις.

Η ροζ πανσέληνος του Απριλίου

Ο Κόσμος των ουρανίων σωμάτων, της σελήνης και ο Κόσμος  της φύσης, των αγριολούλουδων με το όνομα Phlox εμπλέκονται στις δοξασίες του Κόσμου των ανθρώπων και δημιουργούν τη ροζ πανσέληνο του Απριλίου.  Τη  Μεγάλη Τρίτη 11/4 είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε την ροζ πανσέληνο του 2017. Κάθε πανσέληνος που γίνεται τον Απρίλιο λέγεται "ροζ", όνομα που προέρχεται από τα αγριολούλουδα φλοξ, τα πρώτα που ανθίζουν την άνοιξη και συμβολίζουν νέα ξεκινήματα. Το όνομα της έδωσαν οι Ινδιάνοι της Βορείου Αμερικής, Algonquin. Οι Algonquin συνδύασαν το ολόγιομο φεγγάρι του Απρίλη με την εμφάνιση της "ροζ φλόγας" (moss pink, επιστημονικό όνομα Phlox subulata), ενός από τα λουλούδια που ανθίζουν πρώτα στις σημερινές ΗΠΑ, με τον ερχομό της άνοιξης. Η πανσέληνος του Απριλίου σηματοδοτεί την έναρξη διάφορων θρησκευτικών γιορτών σε όλο τον κόσμο, όπως τη γέννηση του Χανουμάν στην Ινδία, την αρχή της Εξόδου και του εβραϊκού Πάσχα ενώ το χριστιανικό Πάσχα είναι πάντα την πρώτ

Αρχαία Αίγυπτος: Ο Μεγάλος Λαβύρινθος

Ο Κόσμος της αρχαίας Αιγύπτου κρύβει πολλά μυστικά: Υπάρχουν πολλά αρχαία κείμενα που μιλούν για μια κολοσσιαία κατασκευή, μεγαλύτερη και από τις διάσημες πυραμίδες της Αιγύπτου. Πρόκειται για τον λεγόμενο “Μεγάλο Λαβύρινθο” που βρίσκεται κάτω από την άμμο της Αιγύπτου. Στο εσωτερικό του σύμφωνα με αρχαίους ιστορικούς βρίσκονται παλάτια, αίθουσες και διάδρομοι. Ένας κόσμος υπόγειος που χρονολογείται πάνω από 15.000 χρόνια.  Οι Αιγυπτιολόγοι προσπαθούν να τον εντοπίσουν, αλλά δεν τα έχουν καταφέρει. Δεν είναι γνωστές οι αιτίες της εξαφάνισης του και τώρα κανένας δεν μπορεί να τον βρει. Είναι σαν να έχει σκεπαστεί με ένα μανδύα άμμου. Πολλοί είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν αυτόν τον “Μεγάλο Λαβύρινθο” μέχρι τον 2ο αιώνα μ. Χ., ημερομηνία κατά την οποία εξαφανίζεται με τρόπο λίγο μυστηριώδη. Αλλά, ευτυχώς, κάποιοι μπόρεσαν να αφήσουν μαρτυρία για αυτό το κολοσσιαίο έργο.  Ανάμεσα σε αυτούς είναι ο Έλληνας Ιστορικός Ηρόδοτος από την Αλικαρνασσό, που θεωρείται ο πατέ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες