Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας. ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια, διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...
Πρόκειται για το σχέδιο ενός σκύλου με λουρί, κρυμμένο στην "Παναγία των Βράχων". " Είναι ένα κατηγορητήριο του Da Vinci για τη διαφθορά του παπισμού της εποχής του", λέει ο Silvano Vinceti, ένας από τους μεγαλύτερους ειδικούς σε θέματα τέχνης στην Ιταλία.
"Ένας ειδικός μεγεθυντικός φακός μας επέτρεψε να εξετάσουμε προσεκτικά όλα τα χαρακτηριστικά της ζωγραφικής", εξηγεί ο ίδιος. " Ο κρυφός σκύλος προσφέρει μια εντελώς διαφορετική ανάγνωση του έργου" προσθέτει, επίσης, ο πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Ιστορικής Κληρονομιάς.
Ο Leonardo Da Vinci, ως ιδιοφυΐα της Αναγέννησης συνεχίζει να εκπλήσσει αιώνες αργότερα. Ιταλοί ειδικοί έχουν ανακαλύψει ότι ο περίφημος πίνακας: "Η Παναγία των Βράχων" από τον οποίο διατηρούνται δύο παραλλαγές (ένα στην Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου και ένα στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι), κρύβει το σχέδιο ενός σκύλου στο φόντο του πίνακα : "κατηγορητήριο του Da Vinci εναντίον της διαφθοράς του παπισμού της εποχής του", αποκαλύπτει ο Silvano Vinceti, πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για την Ενίσχυση της Ιστορικής Κληρονομιάς.
Η ανακάλυψη, που έγινε από τον ερευνητή της, εν λόγω, επιτροπής, Robert Biggi στο έργο του Λούβρου, απεικονίζει ένα σκύλο με λουρί που συμβολίζει την πίστη, όπως δόθηκε, από τον Ιησού, στο αρχικό του μήνυμα.
Βρίσκεται πίσω από τη βλάστηση που εμφανίζεται ως φόντο του αριστουργήματος του Da Vinci. "Φτάσαμε στο αποτέλεσμα αυτό χάρη σε μια νέα μέθοδο στην οποία χρησιμοποιούμε ένα μείγμα από τις πιο προηγμένες τεχνολογίες και τα πιο ευαίσθητα όργανα", δήλωσε ο Vinceti.
"Ένας ειδικός μεγεθυντικός φακός μας επέτρεψε να εξετάσουμε προσεκτικά όλα τα χαρακτηριστικά του πίνακα και στη συνέχεια ένα προηγμένο λογισμικό photoshop μας επέτρεψε να ανασυνθέσουμε, αποσυνθέσουμε και ξανασυνθέσουμε ", πρόσθεσε ο εμπειρογνώμονας της Ιταλικής Τέχνης.
Ο κρυμμένος σκύλος ανάμεσα στη βλάστηση "προσφέρει μια εντελώς διαφορετική ανάγνωση του πίνακα της "Παναγίας των Βράχων", είπε ο Vinceti. "Για τον Da Vinci, ο σκύλος έχει μια συγκεκριμένη σημασία: ΄΄μην παρακούτε΄΄ , όπως γράφει σε ένα από τα έργα του.
Το λουρί είναι ένα πρόσθετο που, στο κυνήγι της μεσαιωνικής και αναγεννησιακής εποχής, αντιπροσώπευε ένα εργαλείο που επέτρεπε στον ιδιοκτήτη να αποτρέπει από το να τρώνε τα σκυλιά το θήραμα", πρόσθεσε.
"Για τον Da Vinci, ως εκ τούτου, ο σκύλος είναι το σύμβολο του ανθρώπου που πρέπει να υπακούει στον Θεό, στις θείες εντολές, στον Ιησού, του οποίου η ζωή εκφράζει τη χριστιανική αγάπη", είπε ακόμα.
Αυτή η ανακάλυψη , για τους εμπειρογνώμονες, εδραιώνει μια ερμηνεία του Leonardo Da Vinci ως θεματοφύλακα μιας αυστηρής θρησκευτικής πίστης. "Μέχρι στιγμής οι πίνακές του έχουν προσεγγιστεί από την άποψη της τεχνικής και το ύφος της ζωγραφικής", είπε ο Vinceti, "αλλά έχουμε ξεχάσει το γεγονός ότι ο Da Vinci, μέσα από τη σύνθεση των έργων του, πέτυχε μια εξιστόρηση σε εικόνες."
"Ο Da Vinci δεν θα μπορούσε να εκφράσει κάποια κριτική εναντίον του παπισμού γιατί τότε στο προσκήνιο ήταν οι πάπες: Ιννοκέντιος Ζ΄, Αλέξανδρος Δ', ευνοούμενοι της δυναστείας των Βοργία και ιδιαίτερα η Ιερά Εξέταση", λέει ο Vincet i.
Εξ ου και η ιδέα ότι ο Da Vinci επέλεξε να εκφράσει τις επικρίσεις κατά του παπισμού της εποχής του μέσα από την εικονογραφική γλώσσα: "Αυτό το σκυλί με λουρί, στη σύνθεση, πάνω από τον Άγιο Ιωάννη τον Βαπτιστή είναι η καταγγελία που κάνει ο ζωγράφος για την διαφθορά του παπισμού η οποία τότε ευνοούσε την κοσμική εξουσία σε βάρος της πνευματικής δύναμης", καταλήγει ο Vinceti.
" Ο Da Vinci χρησιμοποιεί τη ζωγραφική για να εκφράσει τις σκέψεις του ζητώντας έναν αυτσηρό Χριστιανισμό που θα μπορέσει να αναβιώσει το παράδειγμα του Θεού και του Ιησού όπως εκφράζεται στα Ευαγγέλια" πρόσθεσε ο Ιταλός εμπειρογνώμονας.
Στο βίντεο δίνεται αναλυτικά η ανακάλυψη των ειδικών:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου