Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Ο "Άρχοντας των δακτυλιδιών" της Πύλου

Ο Κόσμος των Μυκηναίων και ο Κόσμος των Μινωϊτών συναντώνται και μας διηγούνται,από τα βάθη των αιώνων, την ιστορία του "Άρχοντα των Δακτυλιδιών" της Πύλου:

Ο «Γρύπας Πολεμιστής», ο πρίγκιπας της Πύλου, ήταν ένας όμορφος άντρας, περίπου 30-35 ετών, κοντά 1,70 στο ύψος, εύρωστος. Η αιτία θανάτου του, αν και δεν έχει επακριβώς προσδιοριστεί, πιστεύεται ότι δεν επήλθε σε μάχη αλλά προκλήθηκε από φυσικά αίτια καθώς η ιατροδικαστής ανθρωπολόγος δεν βρήκε ίχνη από τραύμα.

Με βάση το σύνολο των χτενών που βρέθηκαν στον τάφο του, μπορούμε, επίσης, να υποθέσουμε ότι είχε μακριά μαλλιά. Hταν, επίσης, πλούσιος καθώς βρέθηκε χρυσός και χαλκός στον τάφο και όχι αντικείμενα αγγειοπλαστικής. Αν και το στέρνο του είχε συντριβεί από βαριά αντικείμενα, το Πανεπιστήμιο του Ουιτγουότερσραντ στο Γιοχάνεσμπουργκ μπόρεσε να προχωρήσει στην ανασύστασή του ώστε να παρουσιαστεί,(6/10/2016), στην Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα κατά τη διάλεξη των καθηγητών Δρ Σάρι Ρ. Στόκερ και Τζακ Λ. Ντέιβις του Πανεπιστημίου του Σινσινάτι που πέρυσι το καλοκαίρι ανακάλυψαν τον 3500 ετών τάφο του κοντά στο μυκηναϊκό ανάκτορα του Νέστορος στην Πύλο.

Ο πυρετός
«Hταν αρχές του φθινοπώρου στα μέσα του 15ου αιώνα π.Χ. Κάτω από φυσιολογικές συνθήκες θα ήταν δύσκολο να φανταστούμε μια πιο ωραία μέρα γι’ αυτούς που ζούσαν πλούσια εκείνη την εποχή. Ο ωραίος Γρύπας Πολεμιστής είχε αρρωστήσει και μετά από αρκετές ημέρες πυρετού, άφησε την τελευταία του πνοή. Μια ειδική ομάδα εργατών έσκαψε τον τάφο του κάτω από το παλάτι κοντά στον Θόλο.

Ο τόπος ταφής έγινε αντικείμενο αμφισβήτησης καθώς δεν ήταν σίγουρο αν έπρεπε να ταφεί δίπλα στους μεγάλους αφέντες της Πύλου. Στη σύντομη ζωή του ο Γρύπας Πολεμιστής είχε συνεισφέρει πολύ στην πρόοδο της Πύλου. Στην πάροδο ενός αιώνα, οι βασιλείς της Πύλου είχαν στην επιρροή τους όλη τη Μεσσηνία.

Είχε παντρευτεί την κόρη ενός τοπικού άρχοντα και είχε αποδείξει την αξία του στη μάχη ενώ είχε αποκτήσει αρκετό πλούτο. Του άρεσαν η αρχιτεκτονική, η ζωγραφική, η ένδυση, τα κοσμήματα, όλα όσα θα έβρισκε κανείς στην Κνωσσό τότε, και άξιζε μια μεγαλοπρεπή ταφή. Αυτή είχε και σαν αποτέλεσμα την κατάθεση εκατοντάδων αγαθών», περιέγραψε παραστατικά ο καθηγητής Ντέιβις την ταφή του πολεμιστή.

Τέσσερα χρυσά δαχτυλίδια «μιλούν» πλέον, σύμφωνα με τις μελέτες των αρχαιολόγων, για τον Γρύπα Πολεμιστή αποκαλύπτοντας νέα δεδομένα για την κοινωνία που έζησε. Εξ ου και η ονομασία του σε «Αρχοντα των δαχτυλιδιών». Oλα τα δαχτυλίδια κατασκευάστηκαν από πολλαπλές στρώσεις χρυσού δεμένα μεταξύ τους από έναν πυρήνα διαφορετικού υλικού. Το πρώτο δαχτυλίδι αναπαριστά έναν ταύρο. Οι σφραγίδες είναι συνδεδεμένες με κομμάτια χρυσού, ορατά κάτω από το μικροσκόπιο και μέσω ανάλυσης ακτίνων XRF.

Το δεύτερο δαχτυλίδι αναπαριστά μια καθιστή θεά την οποία προσεγγίζει μια γυναίκα που κρατάει μια προσφορά. Η θεά είναι στον θρόνο της και κρατάει στο αριστερό της χέρι ένα αντικείμενο που μοιάζει με δίσκο, μάλλον ένα γεύμα.

Αναπαράσταση
Ο θρόνος της είναι ψηλός με ένα πουλί του οποίου τα φτερά και η ουρά είναι ιδιαίτερα τονισμένα. Τα πόδια της, το αριστερό μπροστά από το δεξί, ξεκουράζονται σε ένα σκαμνί. Η προσκυνήτρια προσεγγίζει από τα δεξιά κρατώντας πιθανόν το κέρατο ενός ταύρου και έχει δύο δαχτυλίδια στο άνω της χέρι.

Το τρίτο δαχτυλίδι έχει την αναπαράσταση ακόμη μίας γυναικείας φιγούρας, μάλλον θεάς, με δύο πουλιά σχηματικά δοσμένα.

Το στέρνο της γυναίκας αναπαρίσταται κατά τρία τέταρτα. Το δεξί χέρι είναι προφίλ, ενώ το αριστερό είναι τεντωμένο, σε σημείο που να μπορεί να πιάσει τα κέρατα.

Τα κεφάλια των γυναικών είναι απλά δοσμένα με κυματισμούς από πίσω τους.

Η γυναικεία φιγούρα-θεά μοιάζει απόγονος των βραχωδών κορυφών που στέκονται τα πουλιά, όπως υποδηλώνει η στάση των ποδιών τους, ενώ και τα δύο έχουν ασυνήθιστα μεγάλες ουρές με τα φτερά ψηλά και κλειστά πίσω τους.

Το τέταρτο δαχτυλίδι δείχνει δύο γυναικείες φιγούρες με μια θαλάσσια τρίαινα. Ο βωμός είναι τοποθετημένος στη στεριά που χωρίζει δυο γυναίκες από τα δεξιά από άλλες τρεις από τα αριστερά.

Και οι πέντε στέκονται ανάμεσα στην ξηρά και τη θάλασσα σε μια υποκείμενη στροφή διακοσμημένη με μικρούς κύκλους οριζόντια ώστε να αναπαριστούν μια παραλία με άμμο.

Στην άκρη αναπαρίστανται παράκτιοι βράχοι ενώ η θάλασσα έχει δικτυωτό μοτίβο. Ολοι οι σχεδιασμοί φέρνουν στον νου έναν θαλάσσιο οικισμό σε νησί αν κι ένα δέντρο φαίνεται να ξεπροβάλλει από τον βωμό. Και οι πέντε γυναίκες κοιτούν τον βωμό και το δέντρο.

Οι τρεις γυναίκες φορούν φουλάρια γύρω από τον λαιμό τους και διπλές ζώνες γύρω από τη μέση τους. Η κεντρική φιγούρα έχει τα χέρια στους γοφούς και τα στήθη προτεταμένα. Τα χαρακτηριστικά του προσώπου της είναι επίσης αδιευκρίνιστα όπως και των υπόλοιπων τεσσάρων γυναικών. Και οι τρεις γυναίκες έχουν μακριές κορδέλες ως το έδαφος.

Χωρίς να ξέρουμε αν είναι γιρλάντες ή κάτι άλλο, μπορούμε να πούμε ότι η ίδια αναπαράσταση έχει εντοπιστεί και αλλού αλλά ποτέ με τόση λεπτομέρεια, κατά τους αρχαιολόγους. Οι δύο γυναίκες στα δεξιά φορούν ψηλά καπέλα. Η μπάντα του δακτυλίου είναι μια επίπεδη λωρίδα δεμένη σε κάθε πλευρά με πολύ μικρούς τριγωνισμούς από χρυσό απηχώντας τον ναυτικό κόμπο.

Εκτιμάται ότι οι τρεις γυναίκες στα αριστερά χορεύουν σε κύκλο ενώ ο όλος σχεδιασμός τους παραπέμπει στον ωκεανό. Και οι πέντε γυναίκες σε αυτό το δαχτυλίδι είναι γνωστές στη μυκηναϊκή τέχνη αν και δεν έχουν ξαναβρεθεί σε μία, μοναδική σύνθεση. Οι τρεις γυναίκες στα αριστερά μοιάζουν με την Αγία Τριάδα. Αν η μεγάλη φιγούρα είναι μια θεά, τότε αυτή περιστοιχίζεται από προσκυνήτριες στο τελετουργικό τους.

Το τελευταίο δαχτυλίδι, που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο χρυσό δαχτυλίδι στον κόσμο του Αιγαίου, έχει ομοιότητες με άλλα δύο μεγάλα δαχτυλίδια, το δαχτυλίδι του Νέστορος και το δαχτυλίδι του Μίνωα.

Συμβολισμοί
Η ταφή του Γρύπα Πολεμιστή υπολογίζεται ότι έγινε στο πρώτο τέταρτο του 15ου αιώνα π.Χ. Η σημασία των τεσσάρων δαχτυλιδιών προσδιορίζεται στις αλληλεξαρτήσεις μεταξύ αντικειμένων και αναπαραστάσεων και πως αυτές φανερώνουν ότι οι κάτοικοι της Πύλου είχαν ήδη από την Εποχή του Χαλκού προσδώσει συμβολικά νοήματα στα δαχτυλίδια καθώς και ότι η εικονογραφία τους ως αυτοαναφορική απεικόνιζε τα διάφορα πιστεύω.

Οι αρχαιολόγοι θεωρούν ότι διάφορα αντικείμενα στον τάφο του Γρύπα Πολεμιστή επιλέχτηκαν ώστε να αλληλεπιδρούν με την εικονογραφία των δαχτυλιδιών. «Πιστεύομε ότι η μελέτη των ευρημάτων θα μας οδηγήσει στην ανακάλυψη νέων στοιχείων για την κοινωνία που ο Γρύπας Πολεμιστής έζησε και πέθανε», τόνισαν οι καθηγητές Στόκερ και Ντέιβις, βασίζοντας τη σκέψη τους στη δομική λογική στην ταφική διευθέτηση των αγαθών ως απάντηση στα προϊστορικά συστήματα πεποιθήσεων.
Πηγή:ethnos.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ...

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να ...

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόρα...

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε...

1909: Περίεργη Νεκροφάνεια στον Πειραιά

  Ο Κόσμος των παράδοξων, των περίεργων γεγονότων  έχει να επιδείξει πολλά φαινόμενα που στο παρελθόν περισσότερο, αλλά και στις μέρες μας, λιγότερο, απασχόλησαν τους ανθρώπους και καταγράφηκαν ως περίεργα φαινόμενα. Ένα από αυτά τα περίεργα είναι και το φαινόμενο της νεκροφάνειας. Το γεγονός αυτό συνέβη  στον Πειραιά και δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα, Εμπρός του 1909.  ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΕΚΡΟΦΑΝΕΙΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ "Το απόγευμα χθες οι κάτοικοι της συνοικίας Λεύκας του Πειραιά ήρθαν αντιμέτωποι με ένα περίεργο εκπληκτικό θέαμα: της νεκρανάστασης 13ετούς παιδιού. Το γεγονός έχει ως εξής: Πριν την χαραυγή το παιδί Κ. Τσαπατούς πέθανε ξαφνικά, χωρίς να πάσχει από καμία σοβαρή ασθένεια. Οι γονείς συντετριμμένοι από τη λύπη τους σαβάνωσαν τον προσφιλή νεκρό και όρισαν την κηδεία του για τις 3 το απόγευμα. Ενώ όμως λίγο πριν την ώρα της κηδείας, οι γονείς θρηνούσαν σπαρακτικά και ηλικιωμένες της γειτονιάς μοιρολογούσαν γύρω από τον νεαρό νεκρό, ξαφνικά τους φάνηκε ότι το νεκ...

Αόρατη Παρουσία

Ο Κόσμος των παράξενων εμφανίσεων, μερικές φορές, δημιουργεί  ένα τρομακτικό περιβάλλον από θορύβους και σκιές δηλώνοντας έτσι την αόρατη παρουσία του. Η ιστορία της Σελένα είναι χαρακτηριστική: στο σπίτι της γιαγιάς της ένιωθε κάτι αόρατο να την ακολουθεί...   ΑΟΡΑΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Αυτή είναι η ιστορία μιας κοπέλας που τη έλεγαν Σελένα. Η Σελένα είναι σίγουρη ότι όταν βρίσκεται στο σπίτι της γιαγιάς της, νιώθει να την ακολουθεί κάτι παράξενο, αν και δεν κατάφερε ποτέ να ανακαλύψει περί τίνος πρόκειται, και είναι επίσης σίγουρη ότι το γεγονός αυτό δεν το έχει φανταστεί. Μία φορά που πήγαινε προς το σαλόνι, εκεί ένιωσε ότι κάποιος βρισκόταν πίσω της, αλλά ποιος; Μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι ήταν κάποιος που της έκανε ένα αστείο, αλλά δεν συνέβαινε αυτό. Όταν κάθισε σε μία πολυθρόνα του σαλονιού εξακολουθούσε να έχει αυτή την παράξενη αίσθηση  Κοίταξε πίσω της  εκεί όπου βρισκόταν το καροτσάκι της ξαδερφούλας της και άκουσε ένα θόρυβο σαν κάποιος να κρυβόταν πίσω α...

Γνωριμία με ένα Φάντασμα

  Ο Κόσμος των φασματικών μορφών, των φαντασμάτων, πολλές φορές, κάνει αισθητή την παρουσία του στον Κόσμο των ζωντανών  με εμφανίσεις παράξενες, ανεξήγητες, παράδοξες. Η γνωριμία δύο νέων, της Τζιν και του Φρεντ σε ένα Χριστουγεννιάτικο χορό έχει μία απροσδόκητη και μη αναμενόμενη εξέλιξη... Ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα είναι ο καταλύτης... ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ Ο Φρεντ και η Τζιν φοιτούσαν στο ίδιο σχολείο, αλλά γνωρίστηκαν στο χορό των Χριστουγέννων. Ο Φρεντ είχε πάει μόνος, το ίδιο επίσης και η Τζιν. Σύντομα, Ο Φρεντ κατάλαβε ότι η Τζιν ήταν ένα από τα πιο όμορφα κορίτσια που είχε δει ποτέ. Χόρεψαν μαζί την περισσότερη ώρα της νύχτας. Στις έντεκα ακριβώς, η Τζιν είπε: -Πρέπει να φύγω πια. Μπορείς να με πας στο σπίτι; -Ευχαρίστως –απάντησε εκείνος -. Και εγώ επίσης πρέπει να πάω σπίτι. -Είχα ένα ατύχημα: τρακάρα το αυτοκίνητό μου πάνω σε ένα δέντρο όταν ερχόμουν εδώ –είπε η Τζιν -.   Νομίζω ότι ήμουν αφηρημένη. Ο Φρεντ οδήγησε μέχρι την είσοδο του Bra...

Η κατάρα του κτιρίου Dakota όπου δολοφονήθηκε ο John Lennon και γύρισε ταινία ο Roman Polanski

Ο μυστηριώδης και περίεργος Κόσμος του κτηρίου Dakota: Το κτήριο στην Νέα Υόρκη, όπου δολοφονήθηκε ο πρώην Beatle: John Lennon  και ο Ρομάν Πολάνσκι γύρισε την ταινία. "Το Μωρό της Ρόσμαρι"  έχει μια σκοτεινή ιστορία μαγείας και θανάτου. Στη βορειοδυτική γωνία της 72ης Οδού και το Central Park West στην πόλη της Νέας Υόρκης, στο Μανχάταν, υψώνεται το διάσημο κτίριο Ντακότα.  Χτίστηκε μεταξύ 1880 και 1884, με σαφή την επιρροή της γαλλικής αρχιτεκτονικής, αν και οι στέγες, οι εσοχές, τα μπαλκόνια και τα κιγκλιδώματα φαίνεται να αντιστοιχούν  στο γερμανικό αναγεννησιακό στυλ. Η Ντακότα είχε, αρχικά, 65 διαμερίσματα των 4-20 δωματίων, κανένα ίδιο με το άλλο, και τα οποία ήταν προσβάσιμα από σκάλες και ανελκυστήρες που βρίσκονταν  στις γωνίες του κτηρίου. Το ιδιαίτερο  όνομά του κτηρίου οφείλεται, επειδή, υποτίθεται ότι , την εποχή που χτίστηκε, η Άνω Δυτική Πλευρά (Upper West Side) του Μανχάταν ήταν τόσο αραιοκατοικημένη και εθεωρείτο τόσο απομακρυ...

Μια Απόκοσμη Εμφάνιση στην Πόλη

  Ο Κόσμος των φασματικών μορφών έχει να διηγηθεί πολλές περίεργες εμφανίσεις που αφήνουν το παράδοξο αποτύπωμά τους, χωρίς ποτέ να έχει δοθεί μία λογικοφανής εξήγηση. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην ιστορία του Τζον Σάλιβαν ο οποίος περιπλανιέται,  στους δρόμους στο κέντρο της πόλης, χωρίς να θυμάται πως βρέθηκε εκεί. Οι άνθρωποι, που πλησιάζει να ζητήσει βοήθεια, μόλις το βλέπουν απομακρύνονται πανικόβλητοι. Ο Τζον Σάλιβαν σκέφτεται:  Κάτι σε μένα δεν πάει καλά ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Ή ΠΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ Ένα πρωί, ο Τζον Σάλιβαν βρέθηκε να περπατάει σε μία οδό στο κέντρο της πόλης. Δεν μπορούσε να εξηγήσει τι ακριβώς συνέβαινε, ούτε πώς είχε φτάσει μέχρι εκεί, ούτε που βρισκόταν πριν. Ούτε ήξερα τι ώρα ήταν. Είδε μία γυναίκα που προχωρούσε προς το μέρος του και την σταμάτησε: -Φοβάμαι ότι ξέχασα το ρολόι μου –της είπε και χαμογέλασε-, Μπορείτε να μου πείτε την ώρα; -όταν εκείνη τον είδε, φώναξε και το έβαλε στα πόδια. Τότε ο Τζον Σάλιβαν παρατήρησε ότι...

Περίεργα Μηνύματα στον Υπολογιστή

  Ο Κόσμος του Κυβερνοχώρου, του διαδικτύου, ένας Κόσμος τεράστιος, ανεξερεύνητος,  έχει και αυτός με τη σειρά του να διηγηθεί ιστορίες παράδοξες και περίεργες. Η ιστορία, που ακολουθεί με  την απροσδόκητη και μη αναμενόμενη εξέλιξη, συνέβη πριν χρόνια, την εποχή που  ο Κόσμος του διαδικτύου  έκανε τα πρώτα του βήματα και οι άνθρωποι επικοινωνούσαν με μηνύματα, μόνο μέσω των ηλεκτρονικών υπολογιστών.  Είναι η ιστορία δύο φίλων, δύο εφήβων που τους άρεσε να επικοινωνούν με μηνύματα στον υπολογιστή. ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΙΛΟΙ Στους δύο φίλους άρεσε να επικοινωνούν με μηνύματα μέσω των υπολογιστών τους:   μιλούσαν για τα μαθήματά τους, αφού πήγαιναν και στο ίδιο σχολείο, για τα ενδιαφέροντά τους , τους φίλους, τα όνειρά τους. Η επικοινωνία μέσω μηνυμάτων τους είχε γίνει μία καθημερινή συνήθεια, ένα είδος παιχνιδιού. Μία μέρα το ένα αγόρι όταν πήγε στο σχολείο διαπίστωσε ότι ο φίλος του απουσίαζε. Του φάνηκε παράξενο και περίμενε   με ανυπομονησία να επ...

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες