Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Έχεις "παλαιά ψυχή";

Ο εσωτερικός, o ψυχικός Κόσμος του ανθρώπου, βαθύς, πολύπλοκος, ευαίσθητος, διαισθητικός...

Είναι πιθανόν  κάποια φορά να έχεις ακούσει την έκφραση "παλαιά ψυχή", που συνήθως χρησιμοποιείται για να αναφερθεί σε ανθρώπους που είναι διαφορετικοί από τους υπόλοιπους, γιατί σχεδόν πάντα έχουν ένα επίπεδο ωριμότητας ανώτερο από αυτό που έχουν οι συνομήλικοι τους. Είναι άνθρωποι που μπορεί να είναι πιο έξυπνοι ή να δείχνουν μία ιδιαίτερη ευαισθησία, άνθρωποι που είναι πιο διαισθητικοί και που φαίνεται να μην ταιριάζουν με την εποχή τους.

Ποια είναι η προέλευση αυτής της έννοιας ;
Στην πραγματικότητα, η προέλευση αυτής της έκφρασης "παλαιά ψυχή" προέρχεται από τον τατοϊσμό, ένα κινέζικο σύστημα φιλοσοφίας που έχει αρχαιότητα περισσότερο από 5.000 χρόνια. Σύμφωνα με αυτό το σύστημα, η ψυχή εγκαταλείπει το Τάο, που είναι μία συνολική και φυσική ενότητα, για να αποκτήσει εμπειρίες. Όμως, καθώς στον τατοϊσμό όλα πρέπει να γυρίσουν στη ρίζα του, σε ένα ταξίδι αιώνιας επιστροφής, ο απώτερος στόχος αυτής της ψυχής είναι να γυρίσει στο Τάο, εμπλουτισμένη με τις εμπειρίες της ζωής.

Έτσι, η ψυχή θα περάσει από 5 ηλικίες ή στάδια, ενώ όσο μεγαλύτερη είναι η ηλικία , τόσο περισσότερη τελειότητα επιτυγχάνεται και περισσότερο ανεβασμένα είναι τα επίπεδα αντίληψης του ανθρώπου . Η παλαιά ψυχή θα είναι το τελευταίο στάδιο επάνω στη γη. Οι άνθρωποι με μία "παλαιά ψυχή" έχουν χαρακτηριστικά που διαφέρουν από τους υπόλοιπους: είναι πιο πνευματικοί και τους ενδιαφέρει να βρουν τη θέση τους σε αυτό τον κόσμο. Επίσης αποτελούν συνήθως μέρος από κάτι πολύ μεγάλο, μέρος ενός συνόλου που τους ξεπερνάει. Επί πλέον, ο κύριος στόχος τους είναι να πετύχουν την εσωτερική ικανοποίηση.

Λέγεται ότι πολλοί ψυχοθεραπευτές, φιλόσοφοι και καλλιτέχνες είναι πραγματικά "παλαιές ψυχές" επειδή είναι επαγγέλματα που συνήθως τους κινούν την προσοχή. Σε αυτούς τους ανθρώπους τους αρέσει να μαθαίνουν για την πορεία της ζωής, και συνήθως αμφισβητούν την τάξη των πραγμάτων.

Τα 5 χαρακτηριστικά της "παλαιάς ψυχής"

1 Υψηλός βαθμός ωριμότητας. Αυτοί οι άνθρωποι παρά την ηλικία τους είναι πολύ ώριμοι, υπάρχουν ερωτήματα στα οποία οι συνομήλικοι  τους  ούτε που σκέφτονται και συχνά φθάνουν σε πολύ έξυπνα συμπεράσματα, δείχνοντας ένα βαθμό κρίσης ανώτερης από το κανονικό.

2 Απολαμβάνει τη μοναξιά και την εσωστρέφεια. Οι άνθρωποι που έχουν μία παλαιά ψυχή στη μοναξιά αισθάνονται άνετα, δεν χρειάζονται τη συνεχή συντροφιά γιατί ο εσωτερικός τους κόσμος είναι αρκετά πλούσιος. Επί πλέον, συνήθως χρησιμοποιούν αυτό το χρόνο για να σκέπτονται, για να ψάξουν ένα μεγαλύτερο νόημα στη ζωή  και να εμβαθύνουν σε αυτό που συμβαίνει γύρω τους και μέσα σε αυτούς τους ίδιους.

3 Έχει μια πιο πνευματική αίσθηση της ύπαρξης. Αν και πρόκειται για άτομα πολύ σκεπτόμενα, οι παλαιές ψυχές κινούνται από το πάθος, τους αρέσει να δουλεύουν σε κάτι που τους αρέσει και ψάχνουν συνεχώς την αυτοπραγμάτωση τους.  Είναι άνθρωποι ικανοί να εκτιμήσουν την αξία των απλών πραγμάτων και συχνά παραβλέπουν τα υλικά οφέλη. Μπορούν να εργαστούν σκληρά για να κατακτήσουν εντέχνως μία δεξιοτεχνία για να την εγκαταλέιψουν μετά, γιατί τους αρέσει να βρίσκουν την ευχαρίστηση στην διαδρομή, όχι στον προορισμό.

4. Έχει ένα ένστικτο πολύ εξελιγμένο. Οι παλαιές ψυχές έχουν εξαιρετικό ένστικτο και όταν καθοδηγούνται από αυτό, συνήθως δεν αποτυγχάνουν. Αυτό οφείλεται το ότι είναι παρατηρητικοί και έχουν μία μεγάλη ικανότητα να φτιάχνουν στο νου τους πλήρη πλαίσια των καταστάσεων, εκόνες που για την πλειονότητα των ανθρώπων περνούν απαρατήρητες.

5. Υψηλό επίπεδο ενσυναίσθησης και ευαισθησίας. Αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να μπουν στη θέση των άλλων ευκολία και να τους καταλάβουν, όταν κανένας άλλος δεν το καταφέρνει. Αυτό οφείλεται στο ότι μπορούν να δουν πιο πέρα από τις πράξεις και να καταλάβουν τα κίνητρα ή τον τρόπο σκέψης του άλλου. Είναι ικανοί να συγχωρούν και να συμβουλεύουν χωρίς να κρίνουν.

Τα μειονεκτήματα του να είναι κάποιος μία "παλαιά ψυχή"

Με την πρώτη ματιά μπορεί να φαίνεται να είναι κάποιος μία παλαιά ψυχή είναι θετικό. Όμως, αυτός ο τρόπος ύπαρξης, να συμπεριφέρεται κάποιος έτσι και να καταλαβαίνει τον κόσμο επίσης φέρνει κάποιες "ανεπιθύμητες συνέπειες". Η ζωή αυτών των ανθρώπων δεν είναι πάντα στρωμένη με ροδοπέταλα.

Αισθάνονται ότι δεν ταιριάζουν με τους ανθρώπους της ηλικίας τους γιατί τους ενδιαφέρουν διαφορετικά πράγματα και του είναι δύσκολο να τις μοιραστούν. Γι' αυτό συχνά αυτοί οι άνθρωποι έχουν φίλους μεγαλύτερους σε ηλικία, με τους οποίους μπορούν να μιλήσουν για θέματα πιο σύνθετα. Στην πραγματικότητα,από παιδιά προτιμούν τη συντροφιά των ενηλίκων.

Βιώνουν μία αίσθηση αποσύνδεσης με τον κόσμο, η οποία οφείλεται στο ότι δεν βρίσκουν πολλά άτομα που να συμμερίζονται τις απόψεις τους και τον τρόπο αντιμετώπισης της ζωής, ιδιαίτερα σε κοινωνίες όπου δίνεται προτεραιότητα στο χρήμα και σε άλλα υλικά αγαθά.

Μπορεί να έχουν προβλήματα αυτοεκτίμησης ή ακόμα να υποφέρουν από κατάθλιψη γιατί τείνουν να μετρούν τους εαυτούς τους με ένα μέτρο ηθικής πολύ αυστηρό και μερικές φορές αισθάνονται να βασανίζονται από τα ελαττώματα και τα λάθη .

Οι "παλαιές ψυχές" στην ψυχολογία
Στην πραγματικότητα, στον τομέα της ψυχολογίας δεν υπάρχει η έννοια "παλαιά ψυχή", αν και  είναι αναμφισβήτητο ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ένα επίπεδο ωριμότητας υψηλότερο από το αναμενόμενο για την ηλικία τους, είναι άνθρωποι που κατηγοριοποιούνται ως "πρόωροι" γιατί ξεπερνούν τους συνομηλίκους τους σε  και/ ή ευαισθησία.

Τον μυστικό αυτής της πρόωρης ωριμότητας ακόμα δεν έχει αποκαλυφθεί, αν και πολλοί δείχνουν ότι αυτό είναι συνένωση παραγόντων μεταξύ των οποίων βρίσκονται ορισμένα χαρακτηριστικά ιδιοσυγκρασίας και προσωπικότητας, ένα ευνοϊκό κοινωνικο- πολιτισμικό περιβάλλον, ένας υψηλός βαθμός κινήτρου και ένα υψηλό επίπεδο ανώτερης νοημοσύνης και δημιουργικότητας από την κανονική.

Πηγή: mundooculto. es
Απόδοση από τα ισπανικά Α.Χ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να

Enuma Elish: Το βαβυλωνιακό Ποίημα της Δημιουργίας

Ο βαβυλωνιακός κόσμος μας διηγείται τη δική του εκδοχή για την Δημιουργία του Κόσμου, στο Enuma Elish (Ενούμα Έλις), το  Ποίημα της Δημιουργίας. Περιγραφή του Enuma Elish Γνωστό, επίσης, ως Ποίημα της Δημιουργίας , το Enuma Elish , είναι μια ποιητική σύνθεση βαβυλωνιακής προέλευσης, αποτελούμενη από επτά πινακίδες σφηνοειδούς γραφής, από, περίπου, εκατόν δεκαπέντε έως εκατόν εβδομήντα σειρές, που  χρονολογούνται από τον 18ο ή 17ο αιώνα π.Χ. Σύμφωνα με τους ιστορικούς, αυτό το έργο, που προέρχεται από την Βαβυλώνα, βρέθηκε ανάμεσα στα ερείπια της βιβλιοθήκης του Ασσουρμπανιπάλ, που βρισκόταν στην αρχαία πόλη Νινευή. Οι ειδικοί λένε ότι είναι μια μυθολογική ιστορία που προτίθεται να διηγηθεί τη δημιουργία του γνωστού κόσμου. Η θεματολογία του Enuma Elish Η πλοκή αυτού του μύθου, αρχίζει να εξελίσσεται χρονικά σε μία εποχή πριν από τη δημιουργία της ανθρωπότητας, που περιγράφεται ως η στιγμή που ο ουρανός και η γη δεν είχαν ακόμα ένα όνομα. Σύμφωνα

Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά Οι αδελφές της Σταχτοπούτας, που συχνά αναφέρονται σαν οι Άσχημες Αδελφές, δεν είναι πάντα εξωτερικά άσχημες. Σε μερικές παραλλαγές είναι πολύ όμορφες εξωτερικά αλλά φανερώνουν μιαν εσωτερική και πνευματική ασχήμια. Στη γερμανική παραλλαγή έχουν "όμορφο πρόσωπο αλλά κακή καρδιά" και αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις του κακού που βρίσκονται στην αγένεια, την απληστία, τη ζήλεια και τη ματαιοδοξία. Η μητριά αντιπροσωπεύει τη σκοτεινή και καταστροφική όψη της γυναικείας φύσης, που σε άλλα παραμύθια τη βλέπουμε στην κακιά μάγισσα. Οι μητριές, όπως αυτές της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης, συμβολίζουν ακόμη τον Χαμένο Παράδεισο και τη σκληρή πραγματικότητα ενός κόσμου, στον οποίο το άτομο αντιμετωπίζει αυτή τη σκοτεινή πλευρά της Μεγάλης Μητέρας. Σε μερικές παραλλαγές, η νεκρή μητέρα της Σταχτοπούτας παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Εμφανίζεται στην κόρη της δίνοντάς της μαγικά ξόρκια, ή εμφανίζετα

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκ

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)

Η παράξενη περίπτωση των Gillian &Jennifer Pollock: τα Δίδυμα κορίτσια που πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται από την ίδια μητέρα

Ο Κόσμος των ιστοριών μετενσάρκωσης, μας διηγείται την παράξενη ιστορία της οικογένειας Pollock. Αλήθεια ή ευσεβής πόθος των γονέων; O John και η Florence Pollock ζούσαν στο Hexham της Αγγλίας και μετά τον γάμο τους έφεραν στον κόσμο δυο κόρες, τις Jacqueline και την Joanna. Στις 5 Μαΐου του 1957 η εξάχρονη Jacqueline, η εντεκάχρονη Joanna και ο φίλος τους Anthony Layden συναντήθηκαν για να πάνε στην εκκλησία. Στον δρόμο προς την εκκλησία ένας οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να παρασύρει τα τρία παιδιά και να χάσουν τη ζωή τους ακαριαία. Οι δύο γονείς συντετριμμένοι απο τον χαμό των κοριτσιών τους ζούσαν με την ελπίδα της γέννησης ενός άλλου παιδιού. Ένα χρόνο αργότερα η Florence έμεινε έγκυος. Αν και ο ιατρός τους διαβεβαίωνε πως θα έφερναν στον κόσμο ένα μωρό ο John διαφωνούσε μαζί του και υποστήριζε πως η γυναίκα του κυοφορούσε δίδυμα πιστεύοντας πως θα ερχόταν στον κόσμο μετενσαρκωμένες οι δυο χαμένες του κόρες. Στις 4 Οκτωβρίου του 1958 ο John επαληθεύ

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες