Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Έχεις "παλαιά ψυχή";

Ο εσωτερικός, o ψυχικός Κόσμος του ανθρώπου, βαθύς, πολύπλοκος, ευαίσθητος, διαισθητικός...

Είναι πιθανόν  κάποια φορά να έχεις ακούσει την έκφραση "παλαιά ψυχή", που συνήθως χρησιμοποιείται για να αναφερθεί σε ανθρώπους που είναι διαφορετικοί από τους υπόλοιπους, γιατί σχεδόν πάντα έχουν ένα επίπεδο ωριμότητας ανώτερο από αυτό που έχουν οι συνομήλικοι τους. Είναι άνθρωποι που μπορεί να είναι πιο έξυπνοι ή να δείχνουν μία ιδιαίτερη ευαισθησία, άνθρωποι που είναι πιο διαισθητικοί και που φαίνεται να μην ταιριάζουν με την εποχή τους.

Ποια είναι η προέλευση αυτής της έννοιας ;
Στην πραγματικότητα, η προέλευση αυτής της έκφρασης "παλαιά ψυχή" προέρχεται από τον τατοϊσμό, ένα κινέζικο σύστημα φιλοσοφίας που έχει αρχαιότητα περισσότερο από 5.000 χρόνια. Σύμφωνα με αυτό το σύστημα, η ψυχή εγκαταλείπει το Τάο, που είναι μία συνολική και φυσική ενότητα, για να αποκτήσει εμπειρίες. Όμως, καθώς στον τατοϊσμό όλα πρέπει να γυρίσουν στη ρίζα του, σε ένα ταξίδι αιώνιας επιστροφής, ο απώτερος στόχος αυτής της ψυχής είναι να γυρίσει στο Τάο, εμπλουτισμένη με τις εμπειρίες της ζωής.

Έτσι, η ψυχή θα περάσει από 5 ηλικίες ή στάδια, ενώ όσο μεγαλύτερη είναι η ηλικία , τόσο περισσότερη τελειότητα επιτυγχάνεται και περισσότερο ανεβασμένα είναι τα επίπεδα αντίληψης του ανθρώπου . Η παλαιά ψυχή θα είναι το τελευταίο στάδιο επάνω στη γη. Οι άνθρωποι με μία "παλαιά ψυχή" έχουν χαρακτηριστικά που διαφέρουν από τους υπόλοιπους: είναι πιο πνευματικοί και τους ενδιαφέρει να βρουν τη θέση τους σε αυτό τον κόσμο. Επίσης αποτελούν συνήθως μέρος από κάτι πολύ μεγάλο, μέρος ενός συνόλου που τους ξεπερνάει. Επί πλέον, ο κύριος στόχος τους είναι να πετύχουν την εσωτερική ικανοποίηση.

Λέγεται ότι πολλοί ψυχοθεραπευτές, φιλόσοφοι και καλλιτέχνες είναι πραγματικά "παλαιές ψυχές" επειδή είναι επαγγέλματα που συνήθως τους κινούν την προσοχή. Σε αυτούς τους ανθρώπους τους αρέσει να μαθαίνουν για την πορεία της ζωής, και συνήθως αμφισβητούν την τάξη των πραγμάτων.

Τα 5 χαρακτηριστικά της "παλαιάς ψυχής"

1 Υψηλός βαθμός ωριμότητας. Αυτοί οι άνθρωποι παρά την ηλικία τους είναι πολύ ώριμοι, υπάρχουν ερωτήματα στα οποία οι συνομήλικοι  τους  ούτε που σκέφτονται και συχνά φθάνουν σε πολύ έξυπνα συμπεράσματα, δείχνοντας ένα βαθμό κρίσης ανώτερης από το κανονικό.

2 Απολαμβάνει τη μοναξιά και την εσωστρέφεια. Οι άνθρωποι που έχουν μία παλαιά ψυχή στη μοναξιά αισθάνονται άνετα, δεν χρειάζονται τη συνεχή συντροφιά γιατί ο εσωτερικός τους κόσμος είναι αρκετά πλούσιος. Επί πλέον, συνήθως χρησιμοποιούν αυτό το χρόνο για να σκέπτονται, για να ψάξουν ένα μεγαλύτερο νόημα στη ζωή  και να εμβαθύνουν σε αυτό που συμβαίνει γύρω τους και μέσα σε αυτούς τους ίδιους.

3 Έχει μια πιο πνευματική αίσθηση της ύπαρξης. Αν και πρόκειται για άτομα πολύ σκεπτόμενα, οι παλαιές ψυχές κινούνται από το πάθος, τους αρέσει να δουλεύουν σε κάτι που τους αρέσει και ψάχνουν συνεχώς την αυτοπραγμάτωση τους.  Είναι άνθρωποι ικανοί να εκτιμήσουν την αξία των απλών πραγμάτων και συχνά παραβλέπουν τα υλικά οφέλη. Μπορούν να εργαστούν σκληρά για να κατακτήσουν εντέχνως μία δεξιοτεχνία για να την εγκαταλέιψουν μετά, γιατί τους αρέσει να βρίσκουν την ευχαρίστηση στην διαδρομή, όχι στον προορισμό.

4. Έχει ένα ένστικτο πολύ εξελιγμένο. Οι παλαιές ψυχές έχουν εξαιρετικό ένστικτο και όταν καθοδηγούνται από αυτό, συνήθως δεν αποτυγχάνουν. Αυτό οφείλεται το ότι είναι παρατηρητικοί και έχουν μία μεγάλη ικανότητα να φτιάχνουν στο νου τους πλήρη πλαίσια των καταστάσεων, εκόνες που για την πλειονότητα των ανθρώπων περνούν απαρατήρητες.

5. Υψηλό επίπεδο ενσυναίσθησης και ευαισθησίας. Αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να μπουν στη θέση των άλλων ευκολία και να τους καταλάβουν, όταν κανένας άλλος δεν το καταφέρνει. Αυτό οφείλεται στο ότι μπορούν να δουν πιο πέρα από τις πράξεις και να καταλάβουν τα κίνητρα ή τον τρόπο σκέψης του άλλου. Είναι ικανοί να συγχωρούν και να συμβουλεύουν χωρίς να κρίνουν.

Τα μειονεκτήματα του να είναι κάποιος μία "παλαιά ψυχή"

Με την πρώτη ματιά μπορεί να φαίνεται να είναι κάποιος μία παλαιά ψυχή είναι θετικό. Όμως, αυτός ο τρόπος ύπαρξης, να συμπεριφέρεται κάποιος έτσι και να καταλαβαίνει τον κόσμο επίσης φέρνει κάποιες "ανεπιθύμητες συνέπειες". Η ζωή αυτών των ανθρώπων δεν είναι πάντα στρωμένη με ροδοπέταλα.

Αισθάνονται ότι δεν ταιριάζουν με τους ανθρώπους της ηλικίας τους γιατί τους ενδιαφέρουν διαφορετικά πράγματα και του είναι δύσκολο να τις μοιραστούν. Γι' αυτό συχνά αυτοί οι άνθρωποι έχουν φίλους μεγαλύτερους σε ηλικία, με τους οποίους μπορούν να μιλήσουν για θέματα πιο σύνθετα. Στην πραγματικότητα,από παιδιά προτιμούν τη συντροφιά των ενηλίκων.

Βιώνουν μία αίσθηση αποσύνδεσης με τον κόσμο, η οποία οφείλεται στο ότι δεν βρίσκουν πολλά άτομα που να συμμερίζονται τις απόψεις τους και τον τρόπο αντιμετώπισης της ζωής, ιδιαίτερα σε κοινωνίες όπου δίνεται προτεραιότητα στο χρήμα και σε άλλα υλικά αγαθά.

Μπορεί να έχουν προβλήματα αυτοεκτίμησης ή ακόμα να υποφέρουν από κατάθλιψη γιατί τείνουν να μετρούν τους εαυτούς τους με ένα μέτρο ηθικής πολύ αυστηρό και μερικές φορές αισθάνονται να βασανίζονται από τα ελαττώματα και τα λάθη .

Οι "παλαιές ψυχές" στην ψυχολογία
Στην πραγματικότητα, στον τομέα της ψυχολογίας δεν υπάρχει η έννοια "παλαιά ψυχή", αν και  είναι αναμφισβήτητο ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ένα επίπεδο ωριμότητας υψηλότερο από το αναμενόμενο για την ηλικία τους, είναι άνθρωποι που κατηγοριοποιούνται ως "πρόωροι" γιατί ξεπερνούν τους συνομηλίκους τους σε  και/ ή ευαισθησία.

Τον μυστικό αυτής της πρόωρης ωριμότητας ακόμα δεν έχει αποκαλυφθεί, αν και πολλοί δείχνουν ότι αυτό είναι συνένωση παραγόντων μεταξύ των οποίων βρίσκονται ορισμένα χαρακτηριστικά ιδιοσυγκρασίας και προσωπικότητας, ένα ευνοϊκό κοινωνικο- πολιτισμικό περιβάλλον, ένας υψηλός βαθμός κινήτρου και ένα υψηλό επίπεδο ανώτερης νοημοσύνης και δημιουργικότητας από την κανονική.

Πηγή: mundooculto. es
Απόδοση από τα ισπανικά Α.Χ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ

Το αίνιγμα των Ανασάζι

Ο Κόσμος των Ανασάζι της αρχαίας  φυλής  των Ινδιάνων της  Βόρειας Αμερικής (ΝΔ ΗΠΑ)   που δημιούργησαν ένα αξιοσημείωτο πολιτισμό. Η λέξη "ΑΝΑΣΑΖΙ" σημαίνει στην γλώσσα των Ναβάχο "ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ" .Σήμερα οι Χόπι είναι οι κάτοικοι των περιοχών των «Ανασάζι» που εθνικά και πολιτιστικά διαφέρουν από τους άλλους ινδιάνους γείτονές τους.Οι Ανασάζι έχτισαν ακροπόλεις και φρούρια όμοια με εκείνα των Μυκηναίων , κατασκεύασαν δρόμους , αμφιθέατρα και αρδευτικά έργα. Έκαναν ηλιακές παρατηρήσεις και κατασκεύαζαν πήλινα αγγεία και σκεύη παρεμφερή προς εκείνα της Ελληνικής γεωμετρικής περιόδου. Τα σύμβολα και σχέδια των Ανασάζι που είναι σκαλισμένα πάνω σε πέτρες , τα κεραμικά σχέδια και ιδιαίτερα οι μύθοι που διασώζουν οι Χόπι , φωτίζουν αυτά που για τους «ειδικούς» φαντάζουν σαν "άλυτα μυστήρια". Ο Γάλλος συγραφέας Pierre Honnore παρατηρεί ότι "η γραφή των Μάγια είναι εντελώς όμοια με την Μινωϊκή γραμμική Α' . Πιθάρι Κρητικής προέλευ

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε

Η γέννηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Για τον Αρχαίο Κόσμο η στιγμή της γέννησης του Μεγάλου Αλεξάνδρου (356 π. Χ.) είναι ένα σημαντικό γεγονός, που πλέκει την ιστορία με τον θρύλο: Η γέννηση του Αλεξάνδρου στάθηκε μια μεγάλη στιγμή στην ιστορία του ελληνισμού και της ανθρωπότητας. Ο θρύλος συνέδεσε το μεγάλο γεγονός με την καταστροφή του Ιερού της Αρτέμιδος στην Έφεσο από πυρκαγιά, καταστροφή που προανήγγειλε την κατάκτηση της Ασίας από τον Αλέξανδρο. Στην εικόνα: ελληνορωμαϊκό ψηφιδωτό με παράσταση της γεννήσεως του Αλεξάνδρου. Διακρίνεται η Ολυμπιάς δεξιά, ο Φίλιππος στο κέντρο και κάτω δεξιά ο μικρός Αλέξανδρος (Βηρυτός, Εθνικό Μουσείο) Πηγή:Ιστορία Ελληνικού Έθνους, Τόμος Δ' , Εκδ. Αθηνών

Ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story

Ο Κόσμος της γλυπτικής, εκφράζεται μέσα από την αγάπη και την θλίψη και δημιουργεί ένα έργο τέχνης που από τον 19ο αιώνα  μέχρι και σήμερα συγκινεί και γίνεται πηγή έμπνευσης και δημιουργίας: ο "Άγγελος της θλίψης", γλυπτό του William Wetmore Story. Ο William Wetmore Story, από τις ΗΠΑ, ήταν γλύπτης που απόκτησε μεγάλη φήμη, όταν το 1895 δημιούργησε έναν άγγελο, με τα ίδια του τα χέρια, με πόνο στην ψυχή και δάκρυα στα μάτια, προς τιμήν της αποβιώσασας συζύγου του, Emelyn Story, την οποία υπεραγαπούσε. Ο William Wetmore Story γεννήθηκε στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης στις 12 Φεβρουαρίου του 1819. Ήταν επίσης, κριτικός τέχνης, ποιητής και εκδότης. Σπούδασε δικηγορία στο Χάρβαρντ αλλά τον κέρδισε  η γλυπτική. Το γλυπτό, που δημιούργησε για να κοσμήσει το τάφο της συζύγου του, ονομάστηκε  "Άγγελος της θλίψης"  και βρίσκεται στο Προτεσταντικό Νεκροταφείο της Ρώμης όπου σήμερα βρίσκονται τόσο τα οστά της  Emelyn Story όσο και του ιδίου. Ο '

Κρατευτής: το προϊστορικό σκεύος μαγειρικής και η σχέση του με το σουβλάκι

Ο Κόσμος της Προϊστορίας αποκαλύπτει τα γαστρονομικά μυστικά του, επιβεβαιώνοντας ότι, το πολυσυζητημένο σουβλάκι ήταν βασική τροφή κατά την κυκλαδική και μυκηναϊκή εποχή. Το αποδεικνύει ο κρατευτής , ένα είδος μαγειρικού σκεύους  που βρέθηκε σε ανασκαφές τόσο  στη Θήρα όσο και στην Πύλο. Επίσης, περιγραφές στον Όμηρο παραπέμπουν σε αυτό. Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους στην αρχαία Θήρα σε κάθε σπίτι υπήρχε η εστία, η οποία αποτελούνταν από μία λιθόκτιστη εξέδρα χαμηλού ύψους. Στην εστία έβραζαν το φαγητό μέσα σε πήλινες  χύτρες. Επίσης, έψηναν και κρέας περασμένο στους οβελούς (σουβλάκια), τους οποίους τοποθετούσαν πάνω σε πήλινα στηρίγματα, τους κρατευτές , που συνήθως ήταν σε ζευγάρια. Περιγραφές για τη συνήθεια αυτή βρίσκουμε στον Όμηρο, στην Ιλιάδα και στην Οδύσσεια. Στην Ιλιάδα στην Ραψωδία Ι, 211-214, λέει ο Όμηρος: πυρ δε Μενοιτιάδης δαίεν μέγα ισόθεο φως. αυτάρ επεί κατά πυρ εκ'αη και φλοξ εμαράνθη, ανθρακιήν στορέσας οβελούς εφύπερθε τάννυσε, πάσσε δ' αλός

Ο Δίας και οι κεραυνοί του

Ο Κόσμος της μυθολογίας μας κάνει λόγο για τα όπλα του Δία: τον κεραυνό τη βροντή και την αστραπή: Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, οι Κύκλωπες, που ήταν φυλακισμένοι στα Τάρταρα, χάρισαν στον Δία τον κεραυνό, την βροντή και την αστραπή. Ο Δίας τους ελευθέρωσε και με τη βοήθειά τους νίκησε στην Τιτανομαχία τον Κρόνο και τους Τιτάνες και έτσι κατέλαβε την εξουσία. Κατασκευαστής των κεραυνών ήταν ο Ήφαιστος. Με τους κεραυνούς  τιμωρούσε θεούς και ανθρώπους. Πολλές φορές, όμως, ο Δίας χρησιμοποιούσε τους κεραυνούς όχι μόνο για να τιμωρήσει, αλλά και για να δώσει λύσεις.

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)

Μια περιγραφή του Εθνικού Κήπου στην εποχή του Όθωνα

Ο Κόσμος της Αθήνας της εποχής του Όθωνα βρίσκει καταφύγιο δροσιάς στον Εθνικό Κήπο (την εποχή εκείνη λεγόταν Βασιλικός Κήπος) Γραφει ο Στούρε Λιννέρ στο βιβλίο του: “Μια Σουηδέζα στην Ελλάδα του 19ου Αιώνα: Η Φρεντρίκα αναζητεί με ευχαρίστηση καταφύγιο στο μεγάλο κήπο που είχε κατασκευάσει η βασίλισσα. “ Αχ! με τι αφθονία ανθίζουν οι τριανταφυλλιές μετά τη βροχή. Πόσο ωραία μοσχομυρίζουν γλυκό αμύγδαλο οι μεγάλες γιαπωνέζικες μουσμουλιές. Και οι μικρές κινέζικες μανταρινιέςφαίνονται σαν τρελλές, με τα άφθονα λουλούδια τους και τους λαμπερούς καρπούς τους, που κρέμονται απ’ αυτές ταυτόχρονα. Οι γαλατσίδες με τα μεγάλα πορφυρά άνθη τους, σε κοιτάζουν παράξενα μέσα από το σκοτεινό πευκόδασος, που είναι ταυτόχρονα στολισμένο μ’ ένα σύννεφο από κατακίτρινα μήλα πάνω στις μηλιές ”. Σ’ αυτό το πανέμορφο, ονειρεμένο τοπίο με τα δέντρα και τους θάμνους του ανθισμένα, με τα συντριβάνια του, τους κύκνους και τους φλαμίνγκος, έκανε τους περιπάτους της η Φρεντρίκα, μέσα σε σκιερά δρομάκ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες